Link doet het hier niet (meer).. Waar kan ik die setup toch nog vinden?Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 14:26:
Voor mensen die naast hun mac ook nog een XP bak hebben staan moeten dit eens installeren wanneer zei helemaal verslaafd zijn aan het OSX.
http://www.portraitofakite.com/
Op deze site kan je een setup downloaden die een complete OSX shell op je XP machine installeerd. Je krijgt dan hiermee gewoon de complete looks en feels van OSX terwijl je gewoon XP draait.
Hier mijn desktop:

Lekker eenvoudig want met m'n PB 12" heb ik maar een resolutie van 1024/768, dus door de windows zie ik meestal niet veel van de desktop
Voor de background:
http://www.nin.com/
directere link:
http://www.nin.com/downloads/index.html

Lekker eenvoudig want met m'n PB 12" heb ik maar een resolutie van 1024/768, dus door de windows zie ik meestal niet veel van de desktop
Voor de background:
http://www.nin.com/
directere link:
http://www.nin.com/downloads/index.html
http://www.flyakiteosx.com/Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:07:
[...]
Link doet het hier niet (meer).. Waar kan ik die setup toch nog vinden?
Verwijderd
Waar kan je die achtergrond van 'easy as hell' halen ? vind hem wel geinigVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 02:04:
Update:
zo, ff voor de gein ff een museum-stuk gebruikt
om een Apple-screentop te showen:
m'n meest recente pic's komen heus wel hoor
[afbeelding]
Titanium PB 500 MHZ met..."Tiger" erop!
[afbeelding]
Titanium PB 500 MHZ met..."Tiger" erop en de guest-account.
PS:
'lowfi': ff je PB uitzetten,alle via USB aansluitingen verwijderen en de hardwaretest
doen (dus je opstart-cd erin en draaien)
Anders opnieuw uitzetten en die extra memory-chip eruit halen die je
waarschijnlijk erin hebt gezet.
Ik weet echt niet waarom, maar ik vind het een retecole wallpaperVerwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:08:
[afbeelding]
Plaatje is klikbaar en de achtergrond staat hier
You don't need eyes to see, you need vision
Yalopa schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 00:39:
[...]
Ik weet echt niet waarom, maar ik vind het een retecole wallpaper
offtopic:
Dan moet je ook even bij de Little Gamers wallpapers kijken.
Dan moet je ook even bij de Little Gamers wallpapers kijken.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Hier wat screenshots van mijn iBook 12".
Leeg:

Vensters open:

Expose:

Software van links naar rechts:
Finder, Safari, iTunes, Microsoft Messenger, Mail, Pages, Keynote, Gimp, Smultron, Chicken of the VNC, Limewire, Schermafbeelding, X11, Prullenbak
Smultron is een tekst editor met syntax highlighting die ik gebruik voor html.
Chicken of the VNC is een VNC client die ik gebruik om te connecteren met mijn Windows PC.
De rest is wel ongeveer duidelijk neem ik aan.
De wallpaper zit standaard in Mac OS X. Ik wissel ze erg vaak eigenlijk. Ze zijn allemaal erg mooi. Dat kan je bij sommige niet nader te noemen andere besturingssystemen niet zeggen.
Leeg:

Vensters open:

Expose:

Software van links naar rechts:
Finder, Safari, iTunes, Microsoft Messenger, Mail, Pages, Keynote, Gimp, Smultron, Chicken of the VNC, Limewire, Schermafbeelding, X11, Prullenbak
Smultron is een tekst editor met syntax highlighting die ik gebruik voor html.
Chicken of the VNC is een VNC client die ik gebruik om te connecteren met mijn Windows PC.
De rest is wel ongeveer duidelijk neem ik aan.
De wallpaper zit standaard in Mac OS X. Ik wissel ze erg vaak eigenlijk. Ze zijn allemaal erg mooi. Dat kan je bij sommige niet nader te noemen andere besturingssystemen niet zeggen.
Als je iets doet, doe het dan goed.

een plaatje van bijna 1MB neerzetten is niet de bedoeling
Desktopje van mn iBook
waarvoor mijn dank
[ Voor 87% gewijzigd door Canaria op 14-09-2005 20:28 ]
hey me tooooo ->

Desktop van mn PowerBook (weergegeven op 20" Cinema Display
)

Desktop van mn PowerBook (weergegeven op 20" Cinema Display
[ Voor 56% gewijzigd door leon1e op 22-09-2005 10:51 ]
Launching containers into space
Nu nog iemand daarvan weer een screen maken met dezelfde achtergrond en de verwarring is compleet
nu op 23"

overtreffende stap op 30" misschien?
overigens wisselt mijn desktop elke 30 minuten met een andere "silk" uitvoering

[ Voor 7% gewijzigd door lowfi op 11-09-2005 01:03 ]
ik ga maandag wel ff op mn werk langslowfi schreef op zondag 11 september 2005 @ 01:02:
nu op 23"
[afbeelding]
Ja ik heb em net een week en hij stond standaard zo... maar hij is wat verkleind ondertussen. Ik heb em ook een tijdje op auto-hide gehad, maar dat werkt toch niet lekker vind ik.matiasjansen schreef op zondag 11 september 2005 @ 00:00:
*kuch* wat een gigantische dock voor zo'n klein scherm */kuch*
Als je iets doet, doe het dan goed.
Ik heb sinds kort m'n dock linksonder in beeld staan en dat bevalt erg goed. Ik gebruik nooit de volledige horizontale breedte van m'n scherm, terwijl ik verticaal juist niet genoeg kan hebben. Met een 16:10 scherm is dit al helemaal relaxed:

Het uit het midden zetten doe je trouwens met Transparentdock.

Het uit het midden zetten doe je trouwens met Transparentdock.
[ Voor 14% gewijzigd door Bigs op 11-09-2005 12:36 ]
Kan iemand deze wallpaper posten?Whieee schreef op zondag 11 september 2005 @ 00:52:
hey me tooooo ->
[afbeelding]
Desktop van mn PowerBook (weergegeven op 20" Cinema Display)
Hadje nog een betere versie dan die 63kb versie?Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 22:08:
[afbeelding]
Plaatje is klikbaar en de achtergrond staat hier
MBP 5,1
Welke widget is:
Weer widget
Blocknote widget
Homer widget
Show Advanced options widget
b.v.d.
Weer widget
Blocknote widget
Homer widget
Show Advanced options widget
b.v.d.
PhD i.o.
Verwijderd
Om dit topic weer omhoog te schoppen, hierbij mijn screenshot met home made apple wallpaper.

Wallpaper

Wallpaper
even lopen photosoepen?Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 21:12:
Om dit topic weer omhoog te schoppen, hierbij mijn screenshot met home made apple wallpaper.
[afbeelding]
Wallpaper
Maargoed, wel een lekker strakke dock alleen niet te opgeruimd?
Ziet er verder gelikt uit!
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Verwijderd
Helaas geen quicksilver. Mijn dock is een beetje ten compensatie tegen over mijn kamer
Ik hou van een cleane desktop en dit zijn mijn meest gebruikte programma's iets waar in mijn ogen een dock voor is.
Helaas?Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:24:
[...]
Helaas geen quicksilver. Mijn dock is een beetje ten compensatie tegen over mijn kamer
Hier stond achterhaalde informatie…
Mijn dock is ook erg leeg na een boot, maar toch staat ie erg vol nu, allemaal met pijltjes er onder 
Met alleen Finder open ben je niet echt productief bezig namelijk.
Met alleen Finder open ben je niet echt productief bezig namelijk.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
je hebt mailVerwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:17:
kan iemand mij vertellen waar ik deze achtergrond kan downloaden??
[afbeelding]
Me_dusa
Om ook maar mee te doen na lange tijd kijken... En ja die wallpaper staat een paar posts hierboven ook.. vind hem geweldig 
Mijn desktop:

Heb de photodesktop applicatie overigens maar even weggehaald
Mijn desktop:

[ Voor 14% gewijzigd door Morphine op 21-09-2005 20:21 ]
uhm in dezelfde dir op dezelfde server?Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:17:
kan iemand mij vertellen waar ik deze achtergrond kan downloaden??
[afbeelding]
Verwijderd
Heb je een url voor de afbeelding, want ik zou hem ook graag gebruiken.Morphine schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:20:
Om ook maar mee te doen na lange tijd kijken... En ja die wallpaper staat een paar posts hierboven ook.. vind hem geweldig
Mijn desktop:
[afbeelding]
Bedankt!
Nieuwe hdd: 250GB 16MB cache Maxtor DiamandMax 10. Scheelt veel in snelheid met de oorspronkelijke Maxtor 80GB. Maar bij een nieuwe installatie hoort ook een nieuw screenshot en een nieuwe AdiumX theme die erg fijn is.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Wat een chick! DamnReind schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 03:30:
[afbeelding]
Het was weer eens tijd voor een frisse chick als achtergrond
MBP 5,1
^ wat een barbie 

Originele wallpaper: http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=247

Originele wallpaper: http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=247
[ Voor 6% gewijzigd door Oxi op 22-10-2005 19:20 ]
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
zou je dat mail icoontje kunnen uploaden. zoek die al een tijdjeReind schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 03:30:
[afbeelding]
Het was weer eens tijd voor een frisse chick als achtergrond
Verwijderd
Volgende keer beter zoekenBrimme schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 11:54:
[...]
zou je dat mail icoontje kunnen uploaden. zoek die al een tijdje
http://gathering.tweakers...message/21357336#21357336
Haha...die postbus heb ik ook eens gebruikt nadat ik hem omgezet had om in Windows te kunnen gebruiken......maar in windows wordt ie erg klein, dus veel lolhad ik er niet van helaas.

Mijn spiksplinternieuwe iBookje, dus nog niet zoveel te zien
sorry..verkeerde topic
[ Voor 85% gewijzigd door Nitai op 26-10-2005 10:42 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Oeh, mooi koppie blijft dat.Bierkameel schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 22:42:
[afbeelding]
Mila Jovovich op mijn lieve macje met Tiger.
De wallpaper is niet van super kwaliteit maar wel mooi
Heb je misschien een linkje naar de wall?
Verwijderd
*kuch*...niet om lullig te doen maar gebruik je echt een Mac of heb je gewoon een PC die een Mac OSX shell heeft.breinonline schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 12:55:
Nieuwe hdd: 250GB 16MB cache Maxtor DiamandMax 10. Scheelt veel in snelheid met de oorspronkelijke Maxtor 80GB. Maar bij een nieuwe installatie hoort ook een nieuw screenshot en een nieuwe AdiumX theme die erg fijn is.
[afbeelding]
de bekende weg
Mr.Graveheart schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:49:
[...]
Oeh, mooi koppie blijft dat.
Heb je misschien een linkje naar de wall?

Groter heb ik hem zelf niet
lees zn signature eensVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:26:
[...]
*kuch*...niet om lullig te doen maar gebruik je echt een Mac of heb je gewoon een PC die een Mac OSX shell heeft.![]()
de bekende weg
iets met linkje naar zn gallery page waar staat dat ie een PowerMac heeft
wat is dat nou weer voor opmerking?Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:26:
[...]
*kuch*...niet om lullig te doen maar gebruik je echt een Mac of heb je gewoon een PC die een Mac OSX shell heeft.![]()
de bekende weg
kan je dan toch tegen iedereen zeggen die hier post?
Verwijderd
Hallo...ga ff niet verder zeuren. 'Whiee' had al gereageerd en gaf me info die ik niet wist.En ik zei al vooraf "niet om lulig te doen| daarmee aangevend dat ik niet perse wilde stoken, ga jij nog ff door als het allang ter ruste is gelegd.
Daarnaast is dit een APPLE screen-topic geen windows vermomde topic.Daar zijn andere zones voor.
Of heb jij toevallig zo een verklede windows-bak als Mac versiert gezien je drammerigheid.
Daarnaast is dit een APPLE screen-topic geen windows vermomde topic.Daar zijn andere zones voor.
Of heb jij toevallig zo een verklede windows-bak als Mac versiert gezien je drammerigheid.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 23:48 ]
* Whieee heeft weer even alles naar default gegooid qua wallpapers en theme. Ik ben benieuwd hoe lang ik het volhoud als fervent Graphite gebruiker 

Klikbaar voor groter
edit: niet lang volgehouden met standaard wallpaper
Herfst thema dus maar

en het origineel

Klikbaar voor groter
edit: niet lang volgehouden met standaard wallpaper

en het origineel
[ Voor 33% gewijzigd door Whieee op 03-11-2005 00:44 ]
Mooie wallpaper d.C., heb je daar misschien een linkie van?
Verwijderd
Alsjeblieft, in verschillende resoluties nog welMaTr1x schreef op donderdag 03 november 2005 @ 01:18:
[...]
Mooie wallpaper d.C., heb je daar misschien een linkie van?
Heb je voor mij miss. die herfst-wallpeperWhieee schreef op donderdag 03 november 2005 @ 00:17:
* Whieee heeft weer even alles naar default gegooid qua wallpapers en theme. Ik ben benieuwd hoe lang ik het volhoud als fervent Graphite gebruiker
[afbeelding]
Klikbaar voor groter
edit: niet lang volgehouden met standaard wallpaperHerfst thema dus maar
![]()
[afbeelding]
en het origineel
leoaq.fm // Jeune Loop
het was zeker nog vroeg toen je postte?leokennis schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:56:
[...]
Heb je voor mij miss. die herfst-wallpeperZiet er nice uit
alstuWhieee schreef op donderdag 03 november 2005 @ 00:17:
...
edit: niet lang volgehouden met standaard wallpaperHerfst thema dus maar
![]()
[afbeelding]
en het origineel
AhaWhieee schreef op donderdag 03 november 2005 @ 23:00:
[...]
het was zeker nog vroeg toen je postte?Link naar het origineel staat er gewoon in
[...]
alstu
leoaq.fm // Jeune Loop
Heey heb je misschien een linkje naar die achtergrond voor mij? Mijn zus is dol op schaapjesVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:02:
[afbeelding]
Mijn ibookjeNet weer even een beetje veranderd. Natuurlijk staan er normaal wel meer programma's open in mijn dock *speciaal eventjes opgeruimd*. Hij is klikbaar.
... en misschien ook die wallpaper met dat kereltje met al die spuiten in zijn rug?Mikey NL schreef op donderdag 03 november 2005 @ 23:46:
[...]
Heey heb je misschien een linkje naar die achtergrond voor mij? Mijn zus is dol op schaapjes
Het spuitmannetje kan je terug vinden in de gallery van DevineError. De schaapjes zijn van teocava.Coreantes schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 11:55:
[...]
... en misschien ook die wallpaper met dat kereltje met al die spuiten in zijn rug?
Verwijderd
Gast, da's echt een té mooie wallpaper!!
En ook nog zelf geschoten
Heb je misschien de volledige versie
Leuke achtergrond! waar heb je die vandaan?Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 16:00:
En hier mijn nieuwe achtergronden van m'n Powerbook en 't scherm dat er aan hangt:
[afbeelding]
Verwijderd
http://www.google.nl/sear...edom+begins+here%22&meta= Eerste óf tweede link..Ozxobez schreef op zondag 06 november 2005 @ 20:47:
[...]
Leuke achtergrond! waar heb je die vandaan?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2005 20:59 ]
Verwijderd
jips klopt helemaalVerwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 20:58:
[...]
http://www.google.nl/sear...edom+begins+here%22&meta= Eerste óf tweede link..
Was alle walls die ik had zat dus heb er maar zelf een gemaakt.
Ik heb lang niet meer in Photoshop gewerkt en dat is ook wel te zien >.<

Te verkrijgen op: deviantART
Ik heb lang niet meer in Photoshop gewerkt en dat is ook wel te zien >.<

Te verkrijgen op: deviantART
[ Voor 12% gewijzigd door GSL op 07-11-2005 22:09 ]
Verwijderd
Toch nette wall hoor!
offtopic:
Zozo.. de helft van de screenies bevat Photoshop onderin.. legaal?
*GSL houdt wijselijk haar mond. Illegale zaken zijn niet toegestaan op GoTVerwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:30:
Toch nette wall hoor!
offtopic:
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:30:
Toch nette wall hoor!
offtopic:
offtopic:
wel, om eerlijk te zijn: ja ik heb CS2 Premium aangeschaft via school
wel, om eerlijk te zijn: ja ik heb CS2 Premium aangeschaft via school
Op de pc wel op de mac niet.....Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:30:
offtopic:
Niet legaal dus maar dat is ook het enige programma wat niet legaal is. De rest is allemaal netjes betaald.

Screenshot van mijn Powerbook G4 (1,25Ghz, 512MB DDR-RAM, Superdrive) met Mac OS X 10.4.3(Tiger) .
Vrij normale setup u ziet Adium en het 'antraciet' kleuren thema.
Wallpaper: Deviantart
[ Voor 3% gewijzigd door uruviel359 op 09-11-2005 19:19 ]
Die van mij ook maar eens, draaiend op een Mac Mini 1.42, 512mb ram en ComboDrive (binnenkort met 250gb extern erbij!)
Alles vrij standaard, alleen mn dock rechts en de achtergrond van de dock weggesloopt. Verder onderin iTunes en een stickie, is wel handig en makkelijk
Bovenin staan vlnr Adium, Audioscrobler, Gmail notifier, menumeters.
Trouwens, dit is mijn achtergrond, lekker rustig
Ik weet het origineel niet meer, ik heb ooit eens een pakketje met kleine variaties gedownload ergens, dit is er een van.
Alles vrij standaard, alleen mn dock rechts en de achtergrond van de dock weggesloopt. Verder onderin iTunes en een stickie, is wel handig en makkelijk
Bovenin staan vlnr Adium, Audioscrobler, Gmail notifier, menumeters.
Trouwens, dit is mijn achtergrond, lekker rustig
offtopic:
@uruviel:
Wat zijn die apps in je dock tussen Excel en VLC in?
@uruviel:
[ Voor 8% gewijzigd door stevenP op 09-11-2005 20:30 ]
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Pages en Keynote uit Apple iWork@uruviel:
Verwijderd
Erg standaard:
Links (1600x1200):

Rechts (1152x870):

Qua desktop niets bijzonders, aangezien ik zelfs de standaard Apple wallpapers gebruik. Wat valt er dan zoal te zien?
Menubalk met Quicksilver, Adium, iScrobbler. Windows van Thunderbird, Safari, iTunes, Adium. Wat Apps in de (standaard) Dock zijn oa Thunderbird, Cyberduck, SubEthaEdit, Adium en Meetingmaker.
Links (1600x1200):

Rechts (1152x870):

Qua desktop niets bijzonders, aangezien ik zelfs de standaard Apple wallpapers gebruik. Wat valt er dan zoal te zien?
Menubalk met Quicksilver, Adium, iScrobbler. Windows van Thunderbird, Safari, iTunes, Adium. Wat Apps in de (standaard) Dock zijn oa Thunderbird, Cyberduck, SubEthaEdit, Adium en Meetingmaker.
Verwijderd
Dit is verreweg toch wel de coolste screenshot die ik ooit gezien heb

Edit: Photoshop alleen gebruikt om te croppen

Edit: Photoshop alleen gebruikt om te croppen
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 22:31 ]
Werkt niet echt meer helaaschVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 14:26:
Voor mensen die naast hun mac ook nog een XP bak hebben staan moeten dit eens installeren wanneer zei helemaal verslaafd zijn aan het OSX.
http://www.portraitofakite.com/
Op deze site kan je een setup downloaden die een complete OSX shell op je XP machine installeerd. Je krijgt dan hiermee gewoon de complete looks en feels van OSX terwijl je gewoon XP draait.
..
[ Voor 98% gewijzigd door Kvn op 12-11-2005 14:48 . Reden: nvt ]
Doet me aan een ander topic denken.......Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 22:30:
Dit is verreweg toch wel de coolste screenshot die ik ooit gezien heb![]()
[afbeelding]
Edit: Photoshop alleen gebruikt om te croppen![]()
ohja....
KLIK
zelf geschoten, ben echter geen fan van het online zetten van grotere bestanden dan de versies die op mijn website zijn te vinden.shello schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 19:02:
[...]
waar heb je die achtergrond vandaan? would you like to share it?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees voordat je hier replied even de startpost goed door! Het is een screenshot draadje en geen post-hier-je-vraag-draadje
Lees voordat je hier replied even de startpost goed door! Het is een screenshot draadje en geen post-hier-je-vraag-draadje