Toon posts:

rare tekens in Pioneer PD-95 binnenwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vriend van me is na lang zoeken aan een PD-95 geraakt van pioneer
nu schroefde hij het apparaat open om even een blik naar binnen te werpen.
en kwam deze tekens tegen in het apparaat.

Afbeeldingslocatie: http://www.nlisp.nl/~youniverse/fot/IMG_4289.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nlisp.nl/~youniverse/fot/IMG_4291.jpg

wie iemand wat deze tekens betekenen ?!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:01
Titel wat aangepast ;)

Tekens komen mij niet bekend voor, misschien eens navragen bij de vorige eigenaar indien dat mogelijk is?

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
daar hadden we het ook al aan nagevraagt maar die wist het ook niet te vertellen

P.S. thnx voor aanpassen titel was ff te snel :P

• adana
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:39

adana

merzbow, schmerzbow

Dude, je topic-titel zuigt zoog!

Elksenwegs, de tekens betekenen niets. Het zijn geen tekens, althans niet in de zin van symbolen. Ik herken die dingen wel, maar ik weet zo even niet meer wat de naam van de fabrikant was. Waar het min of meer op neer komt is dat het een soor tweaks zijn. Een beetje langs dezelfde lijn als Marigo Tuning Dots. Die dingen hebben dus de bedoeling om de geluidskwalitiet te verbeteren, maar hoe, dat weet ik niet, al staat me vaag iets bij van harmonisering van de electromagnetische velden of iets dergelijks wazigs

edit:
Gevonden!
Het is (misschien een voorloper of variant van) de RF-11 CD tuning sheet van harmonix

[ Voor 16% gewijzigd door adana op 23-05-2004 23:06 ]

"One day I may find it quite amusing,
how touch and tongues make life so confusing."
Anne Clark

Verwijderd

Topicstarter
lijkt er verdacht veel op ja !!! zo kom ik ergens maar nu is de vraag kan ik die dingen gewoon laten zitten of brengt dat gevaar met zich mee ?

• adana
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:39

adana

merzbow, schmerzbow

Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 23:07:
lijkt er verdacht veel op ja !!! zo kom ik ergens maar nu is de vraag kan ik die dingen gewoon laten zitten of brengt dat gevaar met zich mee ?
Lekker laten zitten, daar zijn die dingen voor bedoelt tenslotte, om daar te zitten en hun ding te doen.

[ Voor 6% gewijzigd door adana op 23-05-2004 23:10 ]

"One day I may find it quite amusing,
how touch and tongues make life so confusing."
Anne Clark

Verwijderd

Topicstarter
hey hartstikke bedankt voor het antwoord !!!

hij mag op de lock :D

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:01

GaMeOvEr

Is een hork.

Ah, eentje uit de categorie "Audiofiele Tweaks", waardoor het spul beter gaat klinken, net zoals bijvoorbeeld je CD-speler te zetten op door Zen-monniken ingestraalde keien, die 100 jaar lang hebben mogen inweken in één of ander van speciale mineralen voorzien beekje in de Himalaya. :P

Aannames zijn fataal.

• subsonik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:07
Het feit dat ze die dingen verkopen in dezelfde shop die ook power kabels van $800 verkoopt (voor 2m kabel, jawel) zegt voor mij genoeg... Maar het klinkt vast wel beter :+
Pagina: 1