Na een tijdje gedraaid te hebben, nog ff een nieuw oordeel:
- Interne fans zijn stil geruisloos. Enige geluid is van m'n HDD
- De bijgeleverde "dempertjes" voor om de schroeven moet je er wel op zetten bij de HDD, was ik eerst vergeten, nu veel minder geluid van HDD
- Afwerking is goed, nergens scherpe randjes. Het enige is dat het zwart een beetje rare "krassen" krijgt, het zijn geen krassen, maar het plastic is niet 100% glanzend.
- De kast staat bij mij op 4 rubbertjes, ook al zitten er standaard al 4 onder, hierdoor is er geen trilling op het bureau waar ie bij mij op staat.
- De front-usb moet aangesloten worden via 8 losse adertjes en niet uit 1 blokje, dus kán fout gaan! Zelfde voor front-audio!
- De 120mm fan onderin zit in de weg bij het plaatsen/weghalen van het mobo, en de connector op het mobo van de fan moet echt heel erg priegelig onder de fan gedaan worden, waar nauwelijks ruimte is om dat ding er goed op te krijgen.
- De klemmetjes voor PCI kaarten, die standaard bijgeleverd zijn werken perfect! Mijn Radeon 9800Pro zit stevig vast, en maakt nu minder geluid dan eerst, omdat ik de vorige keer vergeten was de klem vast te zetten
- Airflow is perfect, als je tenminste de kabels goed wegwerkt, de NX3500 voeding die er bij zit is ideaal, omdat ik aan 2 kabels precies genoeg poweraansluitingen heb, 1 kabel met 1 powerconnector voor IDE, en 1 voor FDD en 1 kabel met 2 powerconnectoren, 1 voor de 120mm fan, en 1 voor de 9800Pro. En natuurlijk nog een SATA-powercable
Dan nogmaals mijn oordeel over deze kast:
De kast is inderdaad geruisloos en het inbouwen van mijn apparatuur was gemakkelijk (op het moederbord na). Er is echter geen handleiding bijgeleverd (ook niet op internet) van wat nou waarvoor dient want van sommige dingetjes weet ik gewoon niet waarvoor ze zijn. Verder vind ik de looks van de kast beter dan ik verwacht had en dat komt door die foto's op de website, waar je denkt dat het beter voor wordt gesteld dan dat het is.
Cijfer: 9.0
Zou ik de kast weer kopen: Ja, het is qua design/afwerking/stile precies wat ik zoek.
Heb je nog vragen, dan hoor ik het wel.
Helaas nog steeds geen foto's, aangezien m'n ouders volgende week donderdag pas terugkomen (met de digi camera)