Toon posts:

Een vraagje over switch een routers

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik game all een heel lange tijd en ik be er heel verslaafd aan , ik heb maar een probleem ik hweb een 1024 download verbinding en als ik een router tussen het modem en mijn comp zet dan kan ik wel game maar soms heelemaal niet , komt hetr mischien door de router (kobishi met kabel ) nu heb ik van een vriend gehoord dat ie dat zelfde problee3m had maar dat meet een switch ( inc. uplink ) heeft opgelost , is dat waar ??? kan ik het hiermee oplossen ??? want naja het ligt tenslote nie aan men ADSL verbinding . En nog een vraagje een wat moelijken vraagje . E zijn gasten die in hun buurt het internet leegzuigen , maar hoe doen ze dat perciess ???

Alvast beadnkt

E.L.Wekker

• badkuip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:43
Welkom op GoT

Op deze manier kan niet opmaken wat je eigenlijks wilt. Maak er eens een goed Nederlands verhaal van en lees de FAQ eens

Verwijderd

je verhaal is een behoorlijke spagetti...

Misschien is het handig als je aangeeft welke apparatuur je hebt ( adsl modem, type router en wat voor pc hardware )

Over je probleem..
wat werkt er niet als je de router gebruikt ?
wanneer treed het op ?
als je niet kan gamen kan je dan wel gewoon op internet komen ?

maw ff duidelijker verhaal met iets meer info a.u.b

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
hoi
open niet overal gelijk een topic over,maar snuffel eerst eens in de faq rond.
dan zul je zien dat veel antwoorden daarin staan. B)

(ontopic)
het zou niet aan die router moeten liggen,
en als veel mensen tegelijk verbinding maken kan het wel eens wat lag opleveren.

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:38

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 11:33:
E zijn gasten die in hun buurt het internet leegzuigen , maar hoe doen ze dat perciess ???
:+ :+ Uhhhhh...
Start -> Alle Programma's -> Bureau accessoires -> Systeemwerkset -> Back-up -> http://*.*.*.* }) })

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou vraagen , of het beter is een switch te koopen (inplaats van een router ) als ik een echte gamer ben , omdat ik met men router heeel wat probleemen gehad heb , en ik heb gehoord dat een switch geen firewall heeft en all zulke dingen , dus betekent dat dat ik niks hoef te configureeren , is dat waar ? Is dat nou beter ?

En nog een vraagje , een vriend van mij zegt dat er bij hem in de buurt een compfreak woont die het internet leeegzuigt . Want sins die er is is zen internet niet een beetje langsamer geworden maar heel erg , en hoe doet die gast dat ?
Hoe maakt die gebruik van andermans internet verbinding ?

Alvast bedankt

E.L.Wekker

Verwijderd

Topicstarter
Srry meneer couch4all , ik begrijp u niet percies , zou u het mij alstublieft een beeje duidelijke kunnen uitlegen ?

Alvast (hartelijk) bedankt

E.L.Wekker

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:26

Duinkonijn

Huh?

E zijn gasten die in hun buurt het internet leegzuigen , maar hoe doen ze dat perciess ???
nha ze verbruiken gewoon veel bandbreedte door grote downloads.. en een gedeelte van die bandbreedte is van jou.. dus zit je zelf naatje...

ff groot downloaden mag wel.. alleen niet continu...

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:14
Ik game all een heel lange tijd en ik be er heel verslaafd aan
Ik geloof inderdaad dat je behoorlijk verslaafd bent aan gamen en niet aan het nederlands ... Lees eerst je topic eens door voor je op 'post reply' drukt. 8)7

Ik lees net in je andere onleesbare topics dat je nu een jaar in nederland woont ... Volg de tip op van een andere topicbezoeker en zet dit in je signature.

[ Voor 22% gewijzigd door Juicy op 23-05-2004 11:53 ]

-

Verwijderd

Twee onwaarheden in jouw post. Een switch heeft een compleet ander doel dan een router, in jouw geval is die router NIET te vervangen door een switch. Daar schiet je niets mee op.

En dat een ander iemands internetverbinding beperkt kan zoals jij het stelt ook niet. Het kan wel zo zijn dat deze persoon continu aan het downloaden is waardoor hij een deel van de voor jou bestemde bandbreedte gebruikt. ISPs rekenen er namelijk op dat bijvoorbeeld 10 abonnees maar 8 maal de totale snelheid van de verbindingen nodig hebben omdat niet iedereen constant zit te internetten. Als iedereen dat wel doet wordt iedereens internet een stukje trager.

Als je nog vragen hebt, bijvoorbeeld over het af en toe wel/niet kunnen gamen raad ik je aan daarover een duidelijk topic (dus niet zo'n warrig verhaal zoals hierboven) te openen in Network Troubleshooting of Spielerij - Problemen & Vragen.

Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.