hallo...
ik heb een moederbord AMD-K6-III\450 mhz. Het enige wat er verder opzit is:
CD drive (een cd writer!)
floppy drive
GeForce 2, 32 mb
1 geheugenmodule van 256 sdram
HDD 545 mb
verder heb ik alles eraf gehaald, want dat zou alsnog het probleem kunnen veroorzaken, en die onderdelen had ik niet echt nodig
maar het probleem: ik had een programma geinstalleerd (eerst Rollercoaster Tycoon, daarna mIRC) en ik had amper nog iets gedaan, en de pc liep totaal vast, alleen 2x Ctrl+Alt+Del werkte nog.
ik heb er al een extra ventilatortje in gezet, want volgens mij had ik eerst het probleem van dat me GF2 te warm werd, maar dat is nu niet meer.
verder staat de pc in een bierkratje, dus er MOET genoeg lucht in kunnen komen!
iedereen die me helpt:
greetz Optimus
(ps. ik hoop dat ik genoeg info gegeven heb, vraag anders ernaar!)
ik heb een moederbord AMD-K6-III\450 mhz. Het enige wat er verder opzit is:
CD drive (een cd writer!)
floppy drive
GeForce 2, 32 mb
1 geheugenmodule van 256 sdram
HDD 545 mb
verder heb ik alles eraf gehaald, want dat zou alsnog het probleem kunnen veroorzaken, en die onderdelen had ik niet echt nodig
maar het probleem: ik had een programma geinstalleerd (eerst Rollercoaster Tycoon, daarna mIRC) en ik had amper nog iets gedaan, en de pc liep totaal vast, alleen 2x Ctrl+Alt+Del werkte nog.
ik heb er al een extra ventilatortje in gezet, want volgens mij had ik eerst het probleem van dat me GF2 te warm werd, maar dat is nu niet meer.
verder staat de pc in een bierkratje, dus er MOET genoeg lucht in kunnen komen!
iedereen die me helpt:
greetz Optimus
(ps. ik hoop dat ik genoeg info gegeven heb, vraag anders ernaar!)
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 16:14 . Reden: whoopz vergeten ]