iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Om de 15 minuten, Boem! eraf..
Ik probeer nu mijn firmware up te graden maar dit wil niet echt lukken..
192.168.1.1 doet 't niet in IE en een telnet-sessie pakt-ie ook niet.
Ik heb trouwens het ZyXeL Prestige 650-R Analoge modem.
Ik denk dat het aan mij ligt omdat ik dit nu al wel 3 dagen heb ofzo

Ik kon laatst ook opeens niet meer connecten naar mijn Zyxel crap router... maar ff aan/uit was voldoende omdat op te lossen. Probeer dat eens en anders moet je hem resetten.Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 19:09:
Ik heb constant disconnects, dit is niet om uit te houden!
Om de 15 minuten, Boem! eraf..
Ik probeer nu mijn firmware up te graden maar dit wil niet echt lukken..
192.168.1.1 doet 't niet in IE en een telnet-sessie pakt-ie ook niet.
Ik heb trouwens het ZyXeL Prestige 650-R Analoge modem.
Ik denk dat het aan mij ligt omdat ik dit nu al wel 3 dagen heb ofzo
Verwijderd
Heb m al paar keer gereset, dit werkte helaas niet..n00bs schreef op 09 juni 2004 @ 19:18:
[...]
Ik kon laatst ook opeens niet meer connecten naar mijn Zyxel crap router... maar ff aan/uit was voldoende omdat op te lossen. Probeer dat eens en anders moet je hem resetten.
Hoorde net van iemand dat als je wil connecten die Seriele kabel aangesloten moet hebben aan een COM-port.
Toch raar dat ik zonder die kabel altijd wel heb kunnen connecten.
Gelukkig heb ik atm geen disconnects meer, maar dat zal morgen wel weer komen..

Verwijderd
rotterdam : Babyxl
Verwijderd
Maar heb ff een vraag ik kan niet op de http://192.168.1.1 komen.
Meerdere mensen dit probleem?
Wil nl ff nieuwste firmware uploaden
Lees de handleiding en zorg ervoor dat je direct op het modem bent aangesloten.Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 22:07:
Heb sinds vandaag demon 8mbit. ( erg snel gegaan btw)
Maar heb ff een vraag ik kan niet op de http://192.168.1.1 komen.
Meerdere mensen dit probleem?
Wil nl ff nieuwste firmware uploaden
Verwijderd
ben ikWildfire schreef op 09 juni 2004 @ 22:16:
[...]
Lees de handleiding en zorg ervoor dat je direct op het modem bent aangesloten.
http://192.168.1.1 doet het gewoon niet opfzo kan ook geen telnet sessie openen..
Ik bedoelik weet dat ik de firmware zonder de bovengenoemde http kan doen.
Maar er zijn instellingen die ik wil veranderen
Heb je misschien zowel je modem als de rest van je netwerk aan een server hangen die eenzelfde subnetmask voor beide netwerken gebruikt? Zo ja, schakel je interne netwerk verder eens uit.Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 22:22:
ben ik
http://192.168.1.1 doet het gewoon niet opfzo kan ook geen telnet sessie openen..
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Lees de openingspost, staat meer info.Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 22:22:
[...]
ben ik
Verwijderd
Ik schreeuwde te snel
Had niet gelezen dat ik eerst een vast ip moest aanstellen.
Anywayz mijn modem is geupgrade.
Ben erg blij met mijn nieuwe abbo.. geen ping problemen hier (13ms) en geen dl problemen of upload problemen.
Erg snel opgeleverd (13 dagen na aanvraag).
Hoop dat ik niet net zoals iedereen hier ( 90%) tussen nu en een maand dezelfde problemen zal krijgen qua ping of i.d.
Ik vind iig dat er gezegd moet worden dat de support van demon mij ERG bevalt.. vriendelijk en vertstand van zaken.
Okay het is soms erg druk dus moet je lang wachten maar dat heb ik er dan graag voor over.
Ik ben een tevreden demon klant ( lol voor 5 uurtjes nu
nog meer mensen die dit is opgevallen?
- NAC Breda -
Yep, maar ze zijn nog bezig, dus wordt nou niet boos als het de komende dagen weer meer op en neer gaatRitchie schreef op 10 juni 2004 @ 09:35:
gisterenavond geen pingproblemen meer.. ping was vrijwel constant 17ms
nog meer mensen die dit is opgevallen?
Verwijderd
normaal zo rond de 100 kbps upload, en nu rond de 30
staat niks op status pagina demon...
1 <1 ms <1 ms <1 ms my.router
2 10 ms 9 ms 9 ms bbned-demon-10k-02-vrf-01.router.nl.demon.net
3 9 ms 10 ms 9 ms tc1-core-1-ge-1-0-2-0.router.nl.demon.net
4 10 ms 10 ms 10 ms nkf-border-1-ge-1-0-0-0.router.nl.demon.net
ping is voor de rest wel oke nu
Verwijderd
via maximaal 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1
2 * * * Time-out bij opdracht.
3 19 ms 18 ms 18 ms tc1-core-1-ge-0-0-2-0.router.nl.demon.net [213.2
22.28.126]
4 18 ms 18 ms 18 ms www-3.www.nl.demon.net [194.159.73.70]
De trace is voltooid.
---------------------------------
Als ik een tracert doe naar www.demon.nl krijgt ik dus het bovenstaande...
Verder zit ik al meer dan een week eigenlijk zonder internet... om de 2 minuten flikkerd het eruit...
Ik zit via BBned en heb de GT.4 firmware er al in geladen...
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Doe je modem is aan en uit... dat wil vaak wel helpen.Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 15:09:
ping was laatste avonden goed ja, nog meer mensen op dit moment last van trage upload?
normaal zo rond de 100 kbps upload, en nu rond de 30
staat niks op status pagina demon...
1 <1 ms <1 ms <1 ms my.router
2 10 ms 9 ms 9 ms bbned-demon-10k-02-vrf-01.router.nl.demon.net
3 9 ms 10 ms 9 ms tc1-core-1-ge-1-0-2-0.router.nl.demon.net
4 10 ms 10 ms 10 ms nkf-border-1-ge-1-0-0-0.router.nl.demon.net
ping is voor de rest wel oke nu
Heeft iemand enig ID wanneer de UPGRADE functie weer beschikbaar is?... ik zou graag willen upgraden alleen is het nog niet beschikbaar, ik zelf denk nadat BBned alles weer op orde heeft.
Weet iemand ook hoelang het duurd voordat je geupgrade bent nadat je hebt vermeld bij Demon dat je graag geupgrade wordt.
Ik wil namelijk van 2Mbit naar 2-8Mbit abbo overstappen. Dus zodra het weer beschikbaar is ...dan gaat het gebeuren.
[ Voor 14% gewijzigd door Chutney op 10-06-2004 16:24 ]
Verwijderd
Alhoewel het nu af begint te nemen in de avonduren.
Ik wilde ff checken op welke router ik nu zat.
Check hier de picture: http://www.gamelegend.demon.nl/rarerouter.JPG
Nu is deze router bij mij niet bekend, zijn ze nu van brak naar nog brakkere netwerkapparatuur gegaan?
Nee, dat is ook een Cisco 10k, BBned is deze week bezig met werkzaamheden aan haar centrale apparatuur ivm het ping probleempje dat sommige abonnees hadden.Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 21:24:
Nogsteeds heb ik het disconnect-probleem.
Alhoewel het nu af begint te nemen in de avonduren.
Ik wilde ff checken op welke router ik nu zat.
Check hier de picture: http://www.gamelegend.demon.nl/rarerouter.JPG
Nu is deze router bij mij niet bekend, zijn ze nu van brak naar nog brakkere netwerkapparatuur gegaan?
Die disconnect die je hebt, vertel eens meer, gebruik je een firewall? router? valt sync weg?
Verwijderd
Ik gebruik ZoneAlarm.dolby schreef op 10 juni 2004 @ 21:41:
[...]
Nee, dat is ook een Cisco 10k, BBned is deze week bezig met werkzaamheden aan haar centrale apparatuur ivm het ping probleempje dat sommige abonnees hadden.
Die disconnect die je hebt, vertel eens meer, gebruik je een firewall? router? valt sync weg?
Ik gebruik geen router.
Sync valt niet weg, alleen DSL.
Verwijderd
Dit komt me bekend voor en heb ik last van sinds maart dit jaar.Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 21:29:
ik heb bijna geen probleem met demon , vaste snelheid van 500/600 k/b met ruim 30 meter utp, ga dit nog inkorten, alleen 1 probeleem, vele malen per dag stopt het internet voor enkele seconden en gaaat dan weer vrolijk door, heel raar maar nog niet onzettend storend omdat het vrijwel direct is opgelost maar soms toch hatelijk.
Tijdens het internetten gebeurt het vaak dat webpagina's (dit kunnen nieuwe zijn of eerder geopende) voor 4 tot 8 seconden niet willen openen. Daarna is alles weer flitsend snel.
Ik kan niet zeggen dat de verbinding weg is (downloads gaan gewoon door). Probleem met de DNS servers van Demon? Het valt me op dat een ping naar een van de DNS servers vaak een time-out geeft. Momenteel test ik tijdelijk met de DNS van KPN.
Mijn verbinding loopt via BBned (10k-01-vrf-01) met de volgende DNS servers:
194.151.228.18
194.151.228.34
Ok, probeer het eens zonder zonealarm.Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 22:16:
[...]
Ik gebruik ZoneAlarm.
Ik gebruik geen router.
Sync valt niet weg, alleen DSL.
Ik heb zojuist mijn router uit het netwerk gegooid hier aangezien ik vanaf nieuwsgroepen met ca. 300 kb/s downloadde en mn buurjongen haalt de 600 ruim. Nu staat mijn Zyxel dus als router ingesteld en haal ik al betere snelheden.
Echter zag ik bij System Maintenance staan:
En dit met een 8/1 abo. Dat moet toch sneller kunnen? Zou misschien een firmware upgrade/downgrade helpen? Ik draai met GT3Upstream Speed: 864 kbps
Downstream Speed: 4704 kbps
alvast bedankt
Je hebt waarschijnlijk gewoon een zwak signaal op je lijn. Je zou kunnen proberen even te rebooten. Misschien trainde je modem net in, toen er een zwak signaaltje binnenkwam, waardoor hij dus laag synct. Een firmwareupgrade lost het hoogstwaarschijnljik niet op.Razorfist schreef op 11 juni 2004 @ 00:53:
Sorry dat ik niet alle 13 topics heb doorgelezen, maar ik heb wat gebrowsed en in de nieuwsgroepen gekeken.
Ik heb zojuist mijn router uit het netwerk gegooid hier aangezien ik vanaf nieuwsgroepen met ca. 300 kb/s downloadde en mn buurjongen haalt de 600 ruim. Nu staat mijn Zyxel dus als router ingesteld en haal ik al betere snelheden.
Echter zag ik bij System Maintenance staan:
[...]
En dit met een 8/1 abo. Dat moet toch sneller kunnen? Zou misschien een firmware upgrade/downgrade helpen? Ik draai met GT3
alvast bedankt
Ik denk dat ik morgen demon gewoon ff bel, maybe dat zij meer weten
dit heb ik dus ook met babyxl...Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 21:29:
ik heb bijna geen probleem met demon , vaste snelheid van 500/600 k/b met ruim 30 meter utp, ga dit nog inkorten, alleen 1 probeleem, vele malen per dag stopt het internet voor enkele seconden en gaaat dan weer vrolijk door, heel raar maar nog niet onzettend storend omdat het vrijwel direct is opgelost maar soms toch hatelijk.
kan je het beste checken met ping plotter. dan zie je gewoon echt gaten vallen en geloof mij het gebeurt vaker dan je denkt.
Ik zit in den haag. "blij" dat er ook iemand met de zelfde problemen als ik
Verwijderd
Stabiele ping tussen de 30 en 40 terwijl ik maximaal aan het uppen en downen ben met bittorent.
Vink erg netjes
Zonder Bit is het 12/16 stabiel
Babyxl
8/1 abbo
Groningen
Ik wil namelijk van 2Mbit naar 2-8Mbit abbo overstappen. Dus zodra de upgrade functie weer beschikbaar is ...dan gaat het gebeuren.
Verwijderd
BaByXL 8/1 in Tilburg.
Hier nog iemand die dat héél graag zou willen weten...Chutney schreef op 11 juni 2004 @ 17:37:
Weet iemand hoelang het duurd voordat je geupgrade bent nadat je hebt vermeld bij Demon dat je graag geupgrade wordt.
Ik wil namelijk van 2Mbit naar 2-8Mbit abbo overstappen. Dus zodra de upgrade functie weer beschikbaar is ...dan gaat het gebeuren.

Ik wacht nu immers al bijna een jaar, en vind het nu wel tijd worden!!!

Lekker!

Klinkt behoorlijk kl*te. Ik zou met een zo kaal mogelijke setup gaan werken. Geen linux firewall en het modem in bridged mode zetten. Verder zou ik even de manual van het modem downloaden en je upload en download handmatig begrenzen. In de nieuwsgroep (demon.nl.support) staan berichten van mensen waarbij dit hielp: Het modem trainde te hoog in waarbij om soms opnieuw ingetrained moest worden. Dit geeft een verbreking van de verbinding.metamarty schreef op 12 juni 2004 @ 10:42:
Ik heb na 5 maanden wachten nu ongeveer 1 maand demon 8mbit, maar het is totaal onbruikbaar door disconnects.Line sync valt gemiddeld om de 10 minuten weg. Soms is de lijn 2 uur up, maar dat is heel bijzonder. Als de modem begint de disconnecten dan gaat dat meestal zo'n 15 minuten door waarbijde verbinding steeds 10 seconden up is. Ik heb de boel geinstalleerd direct op het ISRA punt met bijgeleverde kabels. Hij staat wel in router mode en er zit een linux firewall achter. Firmware is up to date. Ik zou niet weten wat ik nog meer moet doen. Demon support geeft zoals meestal pas antwoord na meer dan een week. Weet iemand nog iets wat ik kan doen?
Succes met knutselen en mocht je het zat zijn, bedenk dan wel dat je niet zo maar je abbo mag opzeggen. Eerst Demon per brief in gebreken stellen en daarna pas je contract ontbinden.
Ok bedankt! Ik kan me alleen niet voorstellen dat iets dat aan mijn kant van het modem zit, invloed kan uitoefenen op het wegvallen van de linesync. Het moet een storing zijn op de koperkabel, ergens tussen het modem en de DSLAM. Als hij up is, haal ik makkelijk de 8 mbit, met lage pingtijden, dus het kan geen structurele storing zijn. Het gebouw is gloednieuw, dus ik heb nieuwe koperkabels. Ik ga nog wel eens wat proberen met upload/download begrenzing. Ben niet van plan Demon gelijk op te zeggen, aangezien dit een BBned probleem moet zijn. Andere providers zullen dus niet uitmaken. KPN kom ik net vandaan en die gaan tot 4 Mbit voor veel hogere prijzen. Ik zal het dus hiermee moeten doen.wwillem schreef op 12 juni 2004 @ 11:19:
[...]
Klinkt behoorlijk kl*te. Ik zou met een zo kaal mogelijke setup gaan werken. Geen linux firewall en het modem in bridged mode zetten. Verder zou ik even de manual van het modem downloaden en je upload en download handmatig begrenzen. In de nieuwsgroep (demon.nl.support) staan berichten van mensen waarbij dit hielp: Het modem trainde te hoog in waarbij om soms opnieuw ingetrained moest worden. Dit geeft een verbreking van de verbinding.
Succes met knutselen en mocht je het zat zijn, bedenk dan wel dat je niet zo maar je abbo mag opzeggen. Eerst Demon per brief in gebreken stellen en daarna pas je contract ontbinden.

Normaal heb ik: 122-125 KB/s op de twee lijnen. Wat is er aan de hand?
Verder geen probs hier met BBNED-Demon..., maar deze snelheid nog nooit gezien!!
Zie ook Kleintje81 in "Demon internet valt bijna structueel uit"
Ja, iedereen roept dus dat het stabieler wordt, en daarom wil ik ook een lagere upload. Mijn probleem is alleen dat ik die niet krijg met het maxtonelimit commando. Hij blijft gewoon op 896 staan.Kleintje81 schreef op 12 juni 2004 @ 19:22:
Ik heb maxtonelimit hier op 10 gezet, mijn verbinding is ietsje minder snel (700 kb/s down en 70 k/s up) maar hij is nu veel stabieler. Amper disconnects meer, met 12 had ik dit nog wel. Het had bij mij eerst goed gewerkt met maximale waarde (geloof 14), naar mijn mening lag het probleem ook niet bij mij maar aan de centrale, maar ik was te lui om demon te bellen over dit probleem.
Zie ook Kleintje81 in "Demon internet valt bijna structueel uit"

Ik heb precies hetzelfde. Maar 20 KB/s is nog snel, zit verdomme een grote nieuwsgroep te updaten met 0.5 Kb/sapacer schreef op 12 juni 2004 @ 19:21:
Supernews geeft nu op 2 lijnen al enkele uren ineens maar 20 KB/sec.
Normaal heb ik: 122-125 KB/s op de twee lijnen. Wat is er aan de hand?
Verder geen probs hier met BBNED-Demon..., maar deze snelheid nog nooit gezien!!
Upstream is 107% met 800 kbps.
Nu weer naar 132 KB/sec. na een hele vage dip..ach ja, Demon verleent geen service op hun newsserver..lekker makkelijk als er zulke klachten komen, ze kunnen niets voor ons doen.RooT schreef op 12 juni 2004 @ 20:01:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. Maar 20 KB/s is nog snel, zit verdomme een grote nieuwsgroep te updaten met 0.5 Kb/s
Misschien is dit onderhoud van supernews, want de download springt voor het eerst nr. 155 KB/sec.., ik heb er geen believe in, laten ze maar onze derde lijn teruggeven! En hun 502 probs anders oplossen!
alt.binaries.sounds.mp3.dance 36.4 dagen
en dan .dvd
alt.binaries.dvd has 4759168 articles, and 27.7 days of retention
En echt.. kheb er net 1 van zo oud gedownload!
[ Voor 12% gewijzigd door Tutti-frutti op 12-06-2004 23:26 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ligt aan de DNS instellingen.aapelite schreef op 13 juni 2004 @ 15:19:
Ik heb nu al bijna de hele week last van het feit dat ik om de zoveel tijd een paar minuten sites niet kan bezoeken of email checken. MSN blijft gewoon werken en op GOT kanik nog wel komen. Had te maken van type website oid geloof ik. Iemand anders hier ook last van hetzelfde, vind het nu wel een beetje erg lang duren.
Doe eens start -> run -> cmd -> ipconfig /flushdns
zou kunnen maar dan ligt het aan de dns van de zyxel modem die in router stand staat want alle computers hier hebben het tegelijk.wwillem schreef op 13 juni 2004 @ 15:35:
[...]
Ligt aan de DNS instellingen.
Doe eens start -> run -> cmd -> ipconfig /flushdns
Wat een bagger ISP. echt veel probs die er nu al 6 maanden zijn en nog steeds niet gefixed... volgens mij wil men bij demon alleen maar zo snel mogelijk veel klanten winnen $$$
Inderdaad ... ping is wel goed 17 ms, maar na x aantal pings krijg je een uber hoge lagg spike van 500 ms... en dan is het plots weer 17.n00bs schreef op 13 juni 2004 @ 15:58:
Online gamen, gaat weer niet ping> 200ms
Wat een bagger ISP. echt veel probs die er nu al 6 maanden zijn en nog steeds niet gefixed... volgens mij wil men bij demon alleen maar zo snel mogelijk veel klanten winnen $$$
Matig.
Verander anders even je dns in die van xs4all.aapelite schreef op 13 juni 2004 @ 15:46:
[...]
zou kunnen maar dan ligt het aan de dns van de zyxel modem die in router stand staat want alle computers hier hebben het tegelijk.
motabeatz.com
1 <1 ms <1 ms <1 ms gateway.meidoornlaan.lan [172.16.20.254]
2 77 ms 77 ms 75 ms bbned-demon-10k-02-vrf-01.router.nl.demon.net [2
12.238.152.1]
3 90 ms 91 ms 93 ms tc1-core-1-ge-1-0-2-0.router.nl.demon.net [213.2
22.28.249]
4 106 ms 112 ms 101 ms nkf-border-1-ge-1-0-0-0.router.nl.demon.net [82.
161.255.2]
5 99 ms 97 ms 99 ms ge0-0-0.ams-ix.ams1.trueserver.nl [195.69.144.16
3]
6 91 ms 94 ms 91 ms www.tweakers.net [213.239.154.35]
De trace is voltooid.
Echter kan ik nog wel redelijk gamen
Sorry hoor maar ik zie dit topic tot niks leiden. Iedereen weet dat er pingproblemen zijn en het helpt niet door alleen je ping te posten.Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 15:52:
bah triest, ping is gewoon 100
Als ik hier in dit topic nuttige informatie zoek moet ik eerst een hele zooi ping-posts doorlezen.
Yep, misschien kan een mod ingrijpen ofzo.FAD schreef op 13 juni 2004 @ 18:28:
[...]
Sorry hoor maar ik zie dit topic tot niks leiden. Iedereen weet dat er pingproblemen zijn en het helpt niet door alleen je ping te posten.
Als ik hier in dit topic nuttige informatie zoek moet ik eerst een hele zooi ping-posts doorlezen.
Maak een demon ping topic of post die ping,traceroutes in demon.nl.mopper
waarom nou mopper?... het is toch zo? brak is brak... dit is een ervaringen topic, blijkbaar wordt het ping probleem als een erg nare ervaring opgevatten, wat benadrukt of zo.dolby schreef op 13 juni 2004 @ 18:37:
[...]
Yep, misschien kan een mod ingrijpen ofzo.
Maak een demon ping topic of post die ping,traceroutes in demon.nl.mopper
Weet iemand hoelang het duurd voordat je geupgrade wordt nadat je deze hebt aangevraagd via ''Mijn DSL Express'' ? Ik wil namelijk van 2 naar 2-8Mbit upgraden.
Omdat je wat FAD ook zegt, steeds maar ping, traceroutes van merendeel dezelfde users ziet en daardoor zie je amper gewone vragen, opmerkingen.Chutney schreef op 13 juni 2004 @ 19:12:
[...]
waarom nou mopper?... het is toch zo? brak is brak... dit is een ervaringen topic, blijkbaar wordt het ping probleem als een erg nare ervaring opgevatten, wat benadrukt of zo.
Maak dan een apart ping/traceroute topic aan, het grote ping/traceroute topic, kun je lekker vergelijken met andere providers enzo.
[ Voor 10% gewijzigd door dolby op 13-06-2004 19:37 ]
Mijn enige 'klacht' zou zijn dat ik dus af en toe geen contact heb met het internet, maar dat gebeurt nog niet echt zo vaak voor mij om er echt over te gaan klagen. Wel een formuliertje ingevuld op de Demon site met de vraag waarom ik die disconnect had voor 2 minuutjes, maar eigenlijk tot nu toe nog geen antwoord daarvan teruggekregen. (Is 2-3 weken geleden dat ik de vraag stelde). Hier dus een redelijk tevreden Demon gebruiker die voorheen @Home had. (Komende maand ben ik echt van @Home af, heb 1 maandje overlap genomen)
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
http://www.opta.nl/asp/consumenten/klachten.asp
Jaa, stop de ontevreden gebruikers maar gewoon weg in een ander topic wat toch niemand gaat lezen. Jij hebt zeker geen last dolby? Hoe wist ik dat toch hèdolby schreef op 13 juni 2004 @ 19:36:
Omdat je wat FAD ook zegt, steeds maar ping, traceroutes van merendeel dezelfde users ziet en daardoor zie je amper gewone vragen, opmerkingen.
Maak dan een apart ping/traceroute topic aan, het grote ping/traceroute topic, kun je lekker vergelijken met andere providers enzo.
Hier posten mensen hun ervaringen en dus ook wanneer zij problemen hebben. Dan kunnen ze meteen zien of er nog andere gebruikers zijn met problemen of dat ze de enige zijn (en het probleem dus waarschijnlijk bij hun ligt). Bovendien: Gedeelde smart is halve smart. Als het je niet bevalt kun je altijd nog iets anders gaan lezen.
[ Voor 28% gewijzigd door dr snuggles op 13-06-2004 20:54 ]
Helaas is je Opta voorstel niet van toepassing op isp's, als je de pagina goed had doorgelezen had je dat gezien.wwillem schreef op 13 juni 2004 @ 20:43:
Het is mogelijk om via de Opta een klacht in te dienen (simpel, via de email). Zij zijn er om providers op de vingers te tikken. Hoe meer mailtjes, hoe meer effect het heeft:
" In de Nederlandse Telecommunicatiewet is niets geregeld met betrekking tot internet. Consumentenklachten over internet, de snelheid van de verbinding, het aanbod van diensten, de algemene voorwaarden, de prijs van internet en andere zaken kunnen niet bij OPTA worden ingediend."
Neuh, ik zit ook op de beruchte Cisco 10k, maar ik weet dat:wwillem schreef op 13 juni 2004 @ 20:43:
Jaa, stop de ontevreden gebruikers maar gewoon weg in een ander topic wat toch niemand gaat lezen. Jij hebt zeker geen last dolby? Hoe wist ik dat toch he.
Hier posten mensen wanneer zij problemen hebben. Dan kunnen ze meteen zien of er nog andere gebruikers zijn met problemen of dat ze de enige zijn (en het probleem dus waarschijnlijk bij hun ligt). Bovendien: Gedeelde smart is halve smart.
1 BBned er mee bezig is/was
2 Het blijven posten van dezelfde ping/traceroutes dit topic niet overzichtelijker maakt zoals ook FAD zei.
Nogmaals, als je steeds je ping/traceroutes wil laten zien maak dan een apart topic aan, kun je lekker vergelijken met andere providers enzo en hou je het hier overzichtelijk en komen andere ervaringen/vragen beter over.
Heb je soms je modem in router mode staan of gebruik je een router?Trinsec schreef op 13 juni 2004 @ 19:36:
Mijn ervaringen zijn tot dusver toe nog steeds erg positief. Af en toe even geen contact met het internet (1x per week? Ik hou het niet echt bij, en het is tenminste niet dagelijks als bji @Home). Ping is prima (16ms gemiddeld), upload en download bij 1024/512 zitten bij de maximum. Ik zit zelfs 2048/1024 te overwegen als ik werk heb.
[ Voor 47% gewijzigd door dolby op 13-06-2004 21:09 ]
Dat zal best, maar als iedereen 100 x een ping-uitdraai plaatst wordt dat lichtelijk irritant. We WETEN het nu onderhand wel!wwillem schreef op 13 juni 2004 @ 20:43:
Het is mogelijk om via de Opta een klacht in te dienen (simpel, via de email). Zij zijn er om providers op de vingers te tikken. Hoe meer mailtjes, hoe meer effect het heeft:
[...]
Jaa, stop de ontevreden gebruikers maar gewoon weg in een ander topic wat toch niemand gaat lezen. Jij hebt zeker geen last dolby? Hoe wist ik dat toch hè.
Hier posten mensen hun ervaringen en dus ook wanneer zij problemen hebben. Dan kunnen ze meteen zien of er nog andere gebruikers zijn met problemen of dat ze de enige zijn (en het probleem dus waarschijnlijk bij hun ligt). Bovendien: Gedeelde smart is halve smart. Als het je niet bevalt kun je altijd nog iets anders gaan lezen.
Dus: svp GEEN pings plaatsen of mededelingen in de trant van ' m'n ping is bagger, &*((#-DemoN!!! ' .
De islam kan uw vrijheid schaden
Op't moment is mijn computer (waar ik het meest mee werk) direct verbonden met de ADSL modem, en ik -denk- dat die ADSL modem gewoon werkt, niet router mode... mijn computer bevat namelijk een externe IP.dolby schreef op 13 juni 2004 @ 20:57:
[...]
Heb je soms je modem in router mode staan of gebruik je een router?
Ik ben wel van plan mijn ouwe router aan te koppelen zodat ik meerdere computers tegelijk op't net kan brengen. Moet ik dus nog zien hoe ik dat voor elkaar ga krijgen, ga er misschien komende/volgende week mee aan de slag.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Mijn aansluiting (2 maanden geleden) verliep binnen de maand, dus dat vond ik erg netjes (sneller als verwacht)..
Vervolgens duurde het instellen wat langer (maar dat omdat ik nog mn Wanadoo DNS Servers statisch had ingesteld
Ook zijn de behaalde snelheden erg netjes (832Kbit up 224Kbit down op een 2/1 Lijn), ook heb ik nergens last van ping problemen ofzo (althans, een ping van 12ms naar t.net is niet om te klagen
Onderhoud wordt ruim van te voren aangekondigd (kan Wanadoo nog wat van leren)
Verder gebruik ik geen nieuwsgroepen, dus daar kan ik niet over oordelen..
Demon = rielekst
Bleek dat ik niet op Demon kon. Ff ADSL modem terug op computer, naar de service pagina (waar je de knop vindt voor de MAC address registratie), dan weer terug naar router, knop drukken.. even wachten dus.
Veel anomalies gezien (telnet naar een MUSH werkte al wel, MSN eventjes ook op 1 of andere manier daarna wou 'ie plots niet meer, websites browsen niet, en nog meer gekke prut, dan weer wel, dan niet).
Lijkt nu redelijk stabiel te zijn; de MAC adres van mijn router is geregistreerd. Email werkt weer, ik kan MSNen, ik kan weer GoTten. Moest wel even flink paar keer F5 drukken omdat sommige sites bij 'www.demon.nl' bleef vasthouden. Ik typ in 'www.anydomain.com' en die denkt 'www.demon.nl' in die plaats, maf hoor maar lijkt nu opgelost.
Net even speedtest.nl gerund om te zien of er wat verandering is, niet echt. Alles met goede resultaten zoals vanouds. Ik ben blij dat ik weer een netwerkje kan opzeten in ieder geval.
Edit:
Ik heb wel alle filters in de ADSL modem uitgezet, goede keus of niet? Zoals, 'FTP van WAN naar LAN blokkeren' enzo, wat ik niet wil omdat ik later wel een FTP servertje wil opzetten. En nog meer van dat gedoe.
Edit 2:
Update: 2e computer werkt, kan ook connecten met het internet. Wat mij betreft ben ik wel klaar met dit geklooi. *klopt stof af van haar broek*
[ Voor 21% gewijzigd door Trinsec op 13-06-2004 22:58 ]
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Verwijderd
Toen heb ik tijdelijk de modem rechtsreeks aangesloten op de ISRA, omdat ik dacht dat het aan een defecte plitter zou liggen. (toeval dat het zonder splitter vlot verliep, denk ik)
Maar nu lees ik de posts zo eens door en ben laatste tijd niet de enige...
(babyxl, Zyxel 650, analoog, 2/1mbit abo.)
Vraag aan de mensen met dergelijke problemen of zij die max. upload in de modem (wan o.i.d.) hebben aangepast, en of dit daadwerkelijk hielp?
En of zij op moment van schrijven ook weer disconnects hebben.
Helaas. Hoewel niet jouw schuld is het toch echt je telefoonlijn. De enige andere verklaring is het regelmatig rebooten van DSLAM's, en dat zou inhouden dat bijvoorbeeld iedereen in Amsterdam-centrum (of in ieder geval een paar honderd man) op exact hetzelfde moment gedurende 2-3 minuten uit de lucht gaan. En dat patroon is snel gevonden.Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 00:19:
het probleem van de disconnects niet aan mij ligt...
De andere oorzaak is een te lage signaal-ruisverhouding, waarna je modem (meestal, soms is het de DSLAM) de verbinding verbreekt en opnieuw traint en inlogt. Vandaar dat er altijd naar je bekabeling verwezen wordt als je lijn instabiel is en vaak retraint.
Init events : 97
Near end LOS events : 58
Far end LOS events : 0
Mijn modem is 97 keer gedisconnect. Vanuit de DSLAM gezien was dat 58 keer omdat de DSLAM het signaal kwijtraakte (en dus mijn modem ophing). LOS staat voor Loss Of Signal. Mijn modem ondersteunt geen 'dying gasp' dus Far End LOS wordt niet als zodanig geregistreerd. Door de een van de ander af te trekken kun je berekenen dat het 39 keer de DSLAM was die het welletjes vond.
I don't like facts. They have a liberal bias.
Verwijderd
elke suggestie wordt gewaardeerd
(ben alleen niet zo technisch aangelegd-wil gewoon dat m'n verbinding oké werkt)
Inderdaad dat zijn erg nette retentiewaarden... moet je voor de gein ook even kijken in:Tutti-frutti schreef op 12 juni 2004 @ 23:26:
Zo .. ik zit even te kijken naar de retentie van supernews...
alt.binaries.sounds.mp3.dance 36.4 dagen
en dan .dvd![]()
alt.binaries.dvd has 4759168 articles, and 27.7 days of retention
En echt.. kheb er net 1 van zo oud gedownload!
a.b.ftn - 2.9 dagen
a.b.ftd - 29.3
a.b.misc - 2.9 dagen
a.b.nl - 2.9 dagen
a.b.boneless - 2.9 dagen
a.b.cores - 2.9
En dit zijn ook groepen die in Nederland redelijk populair zijn
Ik ben overgestapt op Usenetservers en daar hebben ze over alle groepten 14-18 dagen retentie!
Verder heb ik vrijdag besloten om Demon de deur uit te doen en over te stappen op TweakDSL. De newsservers mogen dan wellicht "iets" minder zijn, maar daar houd ik lekker mijn payaccountje voor.
Tevens kan ik dan gebruik maken van VoDSL en hoef ik de KPN geen € 25,-- per maand meer te betalen
Demon/BBNed heeft genoeg tijd gehad om de problemen op te lossen. Na 7 maanden nog steeds geen mogelijkheid om te upgraden en grote problemen met pingtijden... ik vind het mooi geweest. Qua snelheid e.d. echt een superprovider, maar het duurt net even iets te lang voor ze al de problemen hebben opgelost.
http://www.deyterra.com
Als het aan het opnieuw intrainen van je modem ligt (waar mensen met een upload van 1mbit last van kunnen hebben), dan kan het een goed plan zijn om je upload te begrenzen in je modem.Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 02:12:
dus wat te doen? andere bekabeling?
elke suggestie wordt gewaardeerd
(ben alleen niet zo technisch aangelegd-wil gewoon dat m'n verbinding oké werkt)
Dit doe je met het wan adsl maxtonelimit 10 commando. Hoe dit precies werkt weet ik niet, maar je kan dit vinden in een uitgebreide versie van de handleiding voor je modem. De Demon helpdesk weet ook hoe dit werkt, dus als je echt radeloos bent kun je hen proberen te bellen
[ Voor 11% gewijzigd door dr snuggles op 14-06-2004 12:39 ]
Verwijderd
Heb zelf een 2048/1024 lijntje en wil graag naar 8mbit lijn, heb het via de supportpagina al aangevraagd, maar krijg dan vrolijk een mail dat het voorlopig nog niet kan.
Voorlopig is mij echter te vaag, het zal toch niet zo zijn dat ik dan moet gaan overstappen voor een hogere snelheid???
Ik wacht al vanaf December(!) om ge-upgrade te mogen worden. Ik weet heeeeel zeker dat ik niet de enige ben met dit "probleem". Telkens als ik om een reactie vraag krijg ik het vage antwoord dat ze niet weten wanneer deze optie weer mogelijk zal zijn.Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 13:13:
Voorlopig is mij echter te vaag, het zal toch niet zo zijn dat ik dan moet gaan overstappen voor een hogere snelheid???
Een paar posts hierboven kun je zien dat ik het wachten nu zat ben en ga overstappen op TweakDSL. Ik ben in de "fortuinlijke" positie dat ik twee telefoonlijnen heb (ISDN & Analoog), dus ik ga lekker overstappen, want dit kan nog wel even duren.
http://www.deyterra.com
Precies dat heb ik dus al 3 x gevraagd sinds het vorige topic, maar schijnbaar weet niemand hetVerwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 13:13:
Ik zou eigenlijk wel eens willen weten of er niet iemand is die wat inside informatie heeft over het tijdstip waarop de upgrade functionaliteit weer gaat werken...
Heb zelf een 2048/1024 lijntje en wil graag naar 8mbit lijn, heb het via de supportpagina al aangevraagd, maar krijg dan vrolijk een mail dat het voorlopig nog niet kan.
Nou wil ik dus ook van 2Mbit naar 2-8Mbit abbo overstappen. En kreeg ik ook een mail dat het ''binnenkort'' weer beschikbaar is.
Ik denk dat dat binnenkort wel een tijd kan duren totdat BBned hun zaakjes weer op orde heeft... vind ik wel een beetje jammer.
Na 1 week ging m`n upload van 45 Kb/sec naar 115 KB/sec
(download was al 824 KB/sec dus dat zat goed)
Dus gewoon zeieken.
Nu nog wat, ik kon altijd tracen en dan kreeg ik van alles een response, maar als ik nu een willekeurige site tracert krijg ik bij de router een time-out
C:\Documents and Settings\Michael>tracert www.gehost.nl
Bezig met het traceren van de route naar gehost.nl [217.148.190.5]
via maximaal 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1
2 * * * Time-out bij opdracht.
3 18 ms 18 ms 18 ms bbn-1-tc1-core-1-ge-0-0-2-0.router.nl.demon.net
[213.222.28.126]
4 33 ms 27 ms 27 ms nkf-border-1-ge-1-0-0-0.router.nl.demon.net [82.
161.255.2]
5 19 ms 18 ms 19 ms ams-ix.M10.AMS.we-dare.net [195.69.144.107]
6 20 ms 20 ms 19 ms so-0-1-2.M160.RTD.we-dare.net [217.148.164.25]
7 20 ms 20 ms 20 ms 217.148.190.5
De trace is voltooid.
Hebben meer mensen in de omgeving leiden daar last van ?
[ Voor 3% gewijzigd door boswandeling op 14-06-2004 14:27 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Verwijderd
Tracert wordt niet herkend als een interne
of externe opdracht, programma of batchbestand.
WTF?
Het lijkt alsof ik overgezet ben ofzo, of vergis ik me nu gruwelijkBezig met het traceren van de route naar www.www.nl.demon.net [194.159.73.70]
via maximaal 30 hops:
1 13 ms 13 ms 16 ms bbned-vrf-03.demon.nl [212.238.152.1]
2 24 ms 14 ms 14 ms bbn-3-tc1-core-1-ge-1-0-2-0.router.nl.demon.net
[213.222.28.249]
3 13 ms 14 ms 14 ms www-3.www.nl.demon.net [194.159.73.70]
De trace is voltooid.
Probeer eens gewoon 'tracert' en niet >tracert....
[ Voor 16% gewijzigd door Tweeke op 14-06-2004 16:12 ]
The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw
Ik ook?Tweeke schreef op 14 juni 2004 @ 16:09:
[...]
Het lijkt alsof ik overgezet ben ofzo, of vergis ik me nu gruwelijk
[...]
Probeer eens gewoon 'tracert' en niet >tracert....
1
2
3
4
| traceroute to www.www.nl.demon.net (194.159.73.70), 30 hops max, 38 byte packets 1 bbned-vrf-03.demon.nl (212.238.152.1) 15.666 ms 15.369 ms 15.446 ms 2 bbn-3-tc1-core-1-ge-1-0-2-0.router.nl.demon.net (213.222.28.249) 16.223 ms 15.657 ms 15.637 ms 3 www-3.www.nl.demon.net (194.159.73.70) 15.747 ms 15.409 ms 15.388 ms |
Zat eerst op 10k 02 vrf 01. Zouden de problemen dan nu eindelijk over zijn?
Maar even afwachten wat dit met de ping tijden doet
Ik heb ook niks gemerkt
1 0ms 0ms 0ms xxxx [192.168.1.1]
2 141ms 15ms 16ms bbned-vrf-03.demon.nl [212.238.152.1]
3 125ms 94ms 110ms bbn-3-tc1-core-1-ge-1-0-2-0.router.nl.demon.net [213.222.28.249]
4 16ms 31ms 31ms nkf-border-1-ge-1-0-0-0.router.nl.demon.net [82.161.255.2]
Hoge tijden op de tc1-core btw
*update*
C:\>ftrace www.demon.nl
Tracing route to www-3.www.nl.demon.net [194.159.73.70] with TTL of 32:
1 0ms 0ms 0ms xxxx [192.168.1.1]
2 0ms 0ms 0ms bbned-vrf-03.demon.nl [212.238.152.1]
3 16ms 15ms 0ms bbn-3-tc1-core-1-ge-1-0-2-0.router.nl.demon.net [213.222.28.249]
4 15ms 16ms 0ms www-3.www.nl.demon.net [194.159.73.70]
Traceroute complete. (niets ge-edit!!)
[ Voor 36% gewijzigd door MarElo op 14-06-2004 18:37 ]
Gewoon kwestie van snel UTP kabeltjes omschakelen. Heb nog een vriendelijk berichtje gehad van Muriel le PairLizard schreef op 14 juni 2004 @ 16:30:
Hmmm, heel apart, ik zit opeens ook op die vrf-03, heb niets van die downtime gemerkt, moet gisteren of eergisteren ergens gebeurd zijn.
Maar even afwachten wat dit met de ping tijden doet
Ik zit rouwens ook op de:Geachte Huib Dankers,
Wij zijn bekent met het ping-probleem. Er zijn de afgelopen weken een aantal maatregelen genomen. Helaas hebben de tot dusverre genomen maatregelen niet voor alle klanten het gewenste resultaat gehad. In overleg met de desbetreffende DSL-partner zullen de komende tijd nadere maatregelen genomen worden. Wij hopen dat ook voor u deze problematiek zo spoedig mogelijk tot het verleden zal behoren.
--
met vriendelijke groet,
Demon Internet Support - Muriel le Pair
tel 0800-3366668 | fax 020 4284844
www.demon.nl/support/
1 <1 ms <1 ms <1 ms gateway.meidoornlaan.lan [172.16.20.254]
2 18 ms 19 ms 18 ms bbned-vrf-03.demon.nl [212.238.152.1]
3 20 ms 19 ms 18 ms bbn-3-tc1-core-1-ge-1-0-2-0.router.nl.demon.net [213.222.28.249]
4 19 ms 20 ms 19 ms nkf-border-1-ge-1-0-0-0.router.nl.demon.net [82.161.255.2]
5 19 ms 19 ms 19 ms ge0-0-0.ams-ix.ams1.trueserver.nl [195.69.144.163]
6 19 ms 20 ms 21 ms www.tweakers.net [213.239.154.35]
De trace is voltooid.
Verder ga ik nog niet zeggen dat het allemaal beter is hoor!
Tracing route to www.www.nl.demon.net [194.159.73.70]
over a maximum of 30 hops:
1 100 ms 100 ms 90 ms bbned-vrf-03.demon.nl [212.238.152.1]
2 90 ms 100 ms 90 ms bbn-3-tc1-core-1-ge-1-0-2-0.router.nl.demon.net
[213.222.28.249]
3 100 ms 101 ms 90 ms www-3.www.nl.demon.net [194.159.73.70]
Trace complete.
[ Voor 6% gewijzigd door Wallie op 14-06-2004 19:32 ]
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Verwijderd
1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.254
2 82 ms 85 ms 84 ms bbned-vrf-03.demon.nl [212.238.152.1]
3 89 ms 88 ms 84 ms bbn-3-tc1-core-1-ge-1-0-2-0.router.nl.demon.net[213.222.28.249]
4 83 ms 93 ms 87 ms nkf-border-1-ge-1-0-0-0.router.nl.demon.net [82.161.255.2]
5 86 ms 85 ms 83 ms ge0-0-0.ams-ix.ams1.trueserver.nl [195.69.144.163]
6 77 ms 77 ms 72 ms www.tweakers.net [213.239.154.35]
ook opeens overgezet?
Wallie schreef op 14 juni 2004 @ 19:32:
*Het is weer bagger*
^^ ik ben het met Wokschotel eens. Doe even wat rustiger aan met het posten van slechte pings want het wordt lichtelijk irritant ondertussen.Wokschotel schreef op 13 juni 2004 @ 21:15:
[...]
Dat zal best, maar als iedereen 100 x een ping-uitdraai plaatst wordt dat lichtelijk irritant. We WETEN het nu onderhand wel!
Dus: svp GEEN pings plaatsen of mededelingen in de trant van ' m'n ping is bagger, &*((#-DemoN!!! ' .
[ Voor 11% gewijzigd door Tweeke op 14-06-2004 20:10 ]
The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw
jij gamed zeker niet online?Tweeke schreef op 14 juni 2004 @ 20:09:
[...]
[...]
^^ ik ben het met Wokschotel eens. Doe even wat rustiger aan met het klagen over de ping want het wordt lichtelijk irritant ondertussen.
Ik post het omdat Demon duidelijk probeert het op te lossen, en er nu, met de nieuwe router, weer problemen zijn... dat die oude moeilijk deed wisten we idd welTweeke schreef op 14 juni 2004 @ 20:09:
[...]
[...]
^^ ik ben het met Wokschotel eens. Doe even wat rustiger aan met het posten van slechte pings want het wordt lichtelijk irritant ondertussen.
Vandaar
Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Jahoor, en s'avonds is dat inderdaad niet te doen.
Ja, ik baal er ook van dat het probleem nog niet is opgelost, maar om dan om de 2 posts precies hetzelfde punt te maken wordt gewoon vervelend, het vervuilt dit topic zo onderhand wel heel erg, de vorige topics ook btw. (90% van dit topic gaat over de ping, terwijl 95% van de Demon-abonnees hier geen last van heeft.... you get the point.
@ Wallie: ik snappum
[ Voor 4% gewijzigd door Tweeke op 14-06-2004 20:17 ]
Verwijderd
ik denk veel meer, maar zij zullen er wel niets van merken, internetten en downloaden gaat namelijk gewoon goed.
btw ping is weer lekker 80
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 20:24 ]
Maar je moet met me eens zijn dat het toch ronduit schandalig is dat ik voor €65 per maand een ping van boven de 100ms heb 's avonds en iemand met een tiscali abbo van 9,95 een ping van 15ms.Tweeke schreef op 14 juni 2004 @ 20:16:
[...]
Jahoor, en s'avonds is dat inderdaad niet te doen.
Ja, ik baal er ook van dat het probleem nog niet is opgelost, maar om dan om de 2 posts precies hetzelfde punt te maken wordt gewoon vervelend, het vervuilt dit topic zo onderhand wel heel erg, de vorige topics ook btw. (90% van dit topic gaat over de ping, terwijl 95% van de Demon-abonnees hier geen last van heeft.... you get the point.)
@ Wallie: ik snappum
Het duurt nu al ruim 3 maanden en ze doen er gewoon geen ene moer aan.
Ben ik met je eens.Phydomir schreef op 14 juni 2004 @ 20:27:
[...]
Maar je moet met me eens zijn dat het toch ronduit schandalig is dat ik voor €65 per maand een ping van boven de 100ms heb 's avonds en iemand met een tiscali abbo van 9,95 een ping van 15ms.
Het duurt nu al ruim 3 maanden en ze doen er gewoon geen ene moer aan.
Maar ben jij het ook met mij eens dat er teveel over geblaat wordt en dat dat topicvervuiling oplevert
topicvervuilingTweeke schreef op 14 juni 2004 @ 20:29:
[...]
Ben ik met je eens.
Maar ben jij het ook met mij eens dat er teveel over geblaat wordt en dat dat topicvervuiling oplevert
Die jongen geeft zijn mening en een feitelijke constatering... en dat is topicvervuiling...
Ohja wat natuurlijk alleen maar moet:

Demon voldoet bij mij ook totaal niet aan de eisen en de prijs is hoog vergeleken met andere ISP's.
XS4all, tiscalli en zonnet zijn veel betere alternatieven gelet op het geld. En XS4all op elk front: webspace, unix toegang, webmail, pop3 boxen, ping, downloadsnelheid, helpdesk, coulance regelingen
Verwijderd
Pinging 213.208.119.237 with 32 bytes of data:
Reply from 213.208.119.237: bytes=32 time=112ms TTL=58
Reply from 213.208.119.237: bytes=32 time=121ms TTL=58
Reply from 213.208.119.237: bytes=32 time=146ms TTL=58
Reply from 213.208.119.237: bytes=32 time=112ms TTL=58
Tracing route to www.tweakers.net [213.239.154.35]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms ****************************
2 101 ms 103 ms 102 ms bbned-vrf-03.demon.nl [212.238.152.1]
3 105 ms 104 ms 106 ms bbn-3-tc1-core-1-ge-1-0-2-0.router.nl.demon.net
[213.222.28.249]
4 113 ms 123 ms 119 ms nkf-border-1-ge-1-0-0-0.router.nl.demon.net [82.
161.255.2]
5 119 ms 120 ms 120 ms ge0-0-0.ams-ix.ams1.trueserver.nl [195.69.144.16
3]
6 120 ms 125 ms 132 ms www.tweakers.net [213.239.154.35]

Achja, politici en statistici zijn de grootste leugenaars heVerwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 20:23:
95% niet??
Edit: Voor de menschen die denken op een andere router (03 ip 02) te zitten: De oude 10k02 schijnt alleen maar van naam te zijn veranderd volgens de nieuwsgroep. Dat is nu humor van Demon
[ Voor 37% gewijzigd door dr snuggles op 14-06-2004 21:17 ]
snap je dat niet dan...Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 20:46:
alleen de dns naam van dat ding is idd veranderd, ip van dat ding is nog hetzelfde.... waar zijn ze mee bezig
Is gewoon om wat n00bs te doen laten geloven dat die router vervangen is, wat niet gebeurt is.
Overigens weet men daar allang wat en waar het probleem ligt, alleen wil men niet het geld eraan besteden omdat men nu lekker veel $$$ kan verdienen met al die extra gewonnen klanten en die dubbele tarieven die ze 6 maanden lang hanteerde tov bestaande klanten.
It's all about money. Helaas... gelukkig ligt bij KPN dat ff anders. En is men bij alle divisies druk bezig om een hoog klanttevredenheid te bereiken en zal ik dus gewoon weer teruggaan.
Ik kan alleen maar hopen dat vele mensen mij volgens en Demon zich lelijk in de vingers snijdt
Iek! Topicvervuilingn00bs schreef op 14 juni 2004 @ 21:19:
Overigens weet men daar allang wat en waar het probleem ligt, alleen wil men niet het geld eraan besteden omdat men nu lekker veel $$$ kan verdienen met al die extra gewonnen klanten en die dubbele tarieven die ze 6 maanden lang hanteerde tov bestaande klanten.
Just kidding
Dit topic is gesloten.