Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Orange SPV + Orange Free 20 = 0 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag net bij Orange deze aanbieding; Een Orange SPV (Dus niet de SPV E200) icm een 1 jarig abbo van 20 euro per maand gratis.
De click-on camera voor de SPV wordt meegeleverd :o
Bekijk het zelf
Ik denk zelf dat ze van de 'oude' SPV afwillen omdat de E200 die vervangen heeft... Dan nog blijft het een goede aanbieding :) Enige noemenswaardige verschil met de 500 euro kostende SPV E200 is Bluetooth, dat heeft deze niet.

Verwijderd

Zo'n goede aanbieding is het ook weer niet toch? Deze aanbieding staat inmiddels al langer dan een maand op de Orange website. De waarde van deze telefoon is gewoon erg gezakt sinds de komst van de SPV E100 en E200. De SPV wordt namelijk 2e hands al voor €100,- verkocht.

Verder heeft de SPV E200 meer voordelen dan alleen bluetooth :)

- Nieuwer OS: Windows Mobile for Smartphone 2003 (veel sneller)
- Built-in camera
- Betere kwaliteit scherm
- Beter handelbare knoppen + joystick
- Een :P Twee keer zoveel geheugen

Misschien is dit meer iets voor het Orange SPV Smartphone [Deel 5] topic.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 22:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 22:43:
Zo'n goede aanbieding is het ook weer niet toch? Deze aanbieding staat inmiddels al langer dan een maand op de Orange website. De waarde van deze telefoon is gewoon erg gezakt sinds de komst van de SPV E100 en E200. De SPV wordt namelijk 2e hands al voor €100,- verkocht.

Verder heeft de SPV E200 meer voordelen dan alleen bluetooth :)

- Nieuwer OS (Veel sneller)
- Built-in camera
- Betere kwaliteit scherm
- Beter handelbare knoppen + joystick
- Een keer zoveel geheugen
Het nieuwere OS is toch niet zo'n verbetering :? Naja dat dacht ik iig ;)
Built-in Camera is bij deze aanbieding niet heel belangrijk vind ik, je krijgt de camera er tenslotte bij. Knoppen + Joystick kan best, maar ik ze niet in m'n handen gehad, dus dat zou ik niet weten. En, Eén keer zoveel geheugen :? Dat is hetzelfde ;)
Misschien is dit meer iets voor het Orange SPV Smartphone [Deel 5] topic.
Misschien wel, er was nog geen topic over dus ik besloot er een te maken ;) Als je in het SPV topic komt, dan heb je 9 van de 10 keer al een SPV...