Hoi, ik wil graag mijn camera (philips explorer met bandje) op mijn pc aansluiten.
- Kan dit met een tv-kaart?
- Zijn er andere manieren?
bedankt! Jan
- Kan dit met een tv-kaart?
- Zijn er andere manieren?
bedankt! Jan
[ Voor 23% gewijzigd door Fire69 op 22-05-2004 20:47 ]
TV-kaart heeft normaliter toch een COAX-ingang ipv een tulp-video-ingang?Fire69 schreef op 22 mei 2004 @ 20:47:
Mag geen probleem zijn, je moet gewoon zien dat op je camera dezelfde uitgang is als de ingang op je tv-kaart.
Of in de handleiding van je cam.Fire69 schreef op 22 mei 2004 @ 20:47:
Mag geen probleem zijn, je moet gewoon zien dat op je camera dezelfde uitgang is als de ingang op je tv-kaart.
Maar dat had je in de search ook kunnen vinden natuurlijk.
[ Voor 80% gewijzigd door Charly op 22-05-2004 20:50 ]
Veel tv-kaarten hebben tegenwoordig ook een tulp of s-video ingang.Osiris schreef op 22 mei 2004 @ 20:49:
[...]
TV-kaart heeft normaliter toch een COAX-ingang ipv een tulp-video-ingang?
Mja, da's al wat moeilijker. Voor de prijs van een convertor kan je denk ik evengoed een tv-kaart met goeie ingang kopen.Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 20:50:
Heb gezocht maar kon niet vinden....![]()
Maar die tv-kaart heeft zo'n coax uiteinde. Hoe kan ik die in hemelsnaam op die rood gele uitgangen aansluiten??
dankje iig
[ Voor 44% gewijzigd door Fire69 op 22-05-2004 20:51 ]
ik wou idd net zeggen, mijn tv kaart heeft ook Svid in... en volgens mij ook tulp...Fire69 schreef op 22 mei 2004 @ 20:50:
[...]
Veel tv-kaarten hebben tegenwoordig ook een tulp of s-video ingang.
Een beetje Tv-Kaart (lees zelfs voor 35 € ) heeft ehm.......... zo'n geel gek dingetje voor video en rood/wit Tulp aanlsuitngen voor inputOsiris schreef op 22 mei 2004 @ 20:49:
[...]
TV-kaart heeft normaliter toch een COAX-ingang ipv een tulp-video-ingang?
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq