Asus WL-500g FTP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruinsmm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-09 23:10
Hallo,

Is het mogelijk dat ik aan mijn router Asus WL-500g waarin een ingebouwde FTP server zit (opslag op een USB stick van 256 MB) een opdracht kan geven dat de router een ftp bestand kan ophalen en op de USB stick plaats. Dit lijkt mij handig, dan hoeft ik de PC die op mijn slaapkamer staat niet aanstaan ,want deze maakt een beetje herrie (fan).

gr,
Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

:?

Ik snap er geen hout van.

Wat is nou je vraag?

1) Kan mijn USB-stick als opslagruimte fungeren voor FTP als hij aan m'n WL-500g hangt?

Zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij bedoelt de router zélf als FTP-client te gebruiken. Dit is niet mogelijk, waarom zou een router in hemelsnaam een FTP-client bevatten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruinsmm
Hallo,

Ik zal mijn vraag anders formuleren:

Ik heb een router Asus WL-500g, aan deze router zit een USB stick aangesloten.
De router heeft een ingebouwde FTP server, dus de bestanden die op de USB stick staan, kan men via FTP downloaden.

Mijn vraag is, kan ik aan de router een opdracht geven, dat de router zelf een ftp bestand van het Internet kan downloaden en op de USB stick kan plaatsen.

Nu moet ik, als ik een FTP bestand moet downloaden, de pc aan laten staan, en s'nachts heb ik de PC liever niet aanstaan, vanwege de herrie...

Ik hoop dat dit duidelijker is,

Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Nee, dat kan dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 16:41:
Hij bedoelt de router zélf als FTP-client te gebruiken. Dit is niet mogelijk, waarom zou een router in hemelsnaam een FTP-client bevatten ;)
Dat kan dus niet :)

/EDIT : Ben ik weer sloom :D Hoi sdomburg :w

[ Voor 10% gewijzigd door nero355 op 21-05-2004 16:44 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruinsmm
Hallo,

Ok, bedankt voor jullie antwoord. Ik was er wel bang voor dat het niet kon.
Ik zoek een andere oplossing...

gr,
Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18
Alhoewel er linux opstaat, je je jezelf daar leuk mee kan uitleven ben ik bang dat dit standaart niet mogelijk.

Opzich zou het wel kunnen met wat verstand van linux, immers staat er niks meer dan een kleine verbouwde linuxkernel zonder extras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

True, op zo'n manier zou het kunnen.

Maar in de standaard software waar een router op draait zitten logischerwijs geen features die (bijna) niemand gebruikt :)
Pagina: 1