Blueprint is ook uit de lucht. Client heeft lekker gewoon gespaard . . . wordt een "onverwachte" flush voor iedereenMarcelloz schreef op 22 mei 2004 @ 10:28:
De website is nog wel bereikbaar. Gewoon even wachten totdat die problemen zijn opgelost in dat ziekenhuis.
ok dan vandaag nog maar eens een keertje genieten van de maalpijl van 50 meloen.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
kun je de nieuwe over de oude gooien?
Heb ik eindelijk meer als 1 pc draaien.
Werken de stats en alles niet
Kan ik nog niet zien wat het verschil is.
En ik HAAT wachten
Naja, dan maar sparen.
Werken de stats en alles niet
Kan ik nog niet zien wat het verschil is.
En ik HAAT wachten
Naja, dan maar sparen.
IdieAloth
hmmmm. Net nu ik aan het verhuizen ga. Ik hoop maar dat ik voldoende tijd krijg om de bufferjtes die mijn pc's hebben opgebouwd nog te flushen.......
Trouwens best een vreemd gevoel om ineens 4 AMD Ghz'en in 5 minuten voor langere tijd uit te zetten (en naar een locatie te transporteren zonder internet
Dat wordt dus een USB-stick aanschaffen
). Df doet je toch wat
Trouwens best een vreemd gevoel om ineens 4 AMD Ghz'en in 5 minuten voor langere tijd uit te zetten (en naar een locatie te transporteren zonder internet
[ Voor 45% gewijzigd door JustDutch op 22-05-2004 19:20 ]
Kan het begrijpen.
Ik ben tog redelijk nieuw hier.
En ben nu al druk bezig zoveel mogelijk pc's aan te sluiten, alleen voor DF.
Ik ben tog redelijk nieuw hier.
En ben nu al druk bezig zoveel mogelijk pc's aan te sluiten, alleen voor DF.
IdieAloth
Erg verslavend, elk pc is een potentiele slachtoffer van DF 
Maar succes kerel
Maar succes kerel
Anoniem: 100042
Succes met je verhuizing!!JustDutch schreef op 22 mei 2004 @ 19:17:
hmmmm. Net nu ik aan het verhuizen ga. *knip*
Des te sneller je over bent, des te sneller de koetjes weer vrolijk kunnen vouwen (
Nee, das lekker handig
Iemand anders laten op draaien he!
[ Voor 5% gewijzigd door loial op 23-05-2004 04:59 ]
is er al wat bekend over een nieuw proteine (wanneer dat gaat komen), heb nu de 131 draaien
Er is vanuit DF nog geen datum bekend gemaakt, maar kijkende naar deze stats, dan zal het nog iets van 2 weken durenSuspiciouS schreef op 23 mei 2004 @ 12:29:
is er al wat bekend over een nieuw proteine (wanneer dat gaat komen), heb nu de 131 draaien
(voor zover 3rd party stats dat kunnen bepalen natuurlijk)
[ Voor 11% gewijzigd door MarcyDarcy op 23-05-2004 12:46 ]
Vanuit het forum bij Blueprint is er een schatting op begin juni.SuspiciouS schreef op 23 mei 2004 @ 12:29:
Aangezien Blueprint altijd op een dinsdag wisselt zou dit 1 juni of 8 juni kunnen zijn.
Van de officiële site:
Dinsdag is het dus waarschijnlijk pas gefixed, wat voor ons inhoudt dinsdagavond.Network troubles (again)
The hospital has been experiencing network problems again. As a result, you may be unable to access the folding servers. It may not be fixed until next Tuesday (Monday is a holiday here). You should nevertheless be able to keep folding with no troubles, and when the servers are accessible again, your uploads should come though trouble-free.
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Aanvulling
Ik verdenk FreeDC ervan, omdat de inhaalstats op een x aantal dagen stonden willen ze zo tijdrekkenOriginally posted by Brian the Fist
...
It appears the hospital is having some troubles with the network again. Weekend comes along, and the script kiddies come out to play. Almost like clockwork. Hmm. Unfortunately out of my control folks, so just buckle up and wait till it passes.
Dat postte Marcelloz zaterdag om 10:28 al, lieverdMarcyDarcy schreef op 24 mei 2004 @ 06:59:
Verhaal van Brian the Fist
Goeiemorgen! De zon schijnt, de buffers zwellen aan; het wordt weer een prachtige dag.
Forza Mucca!
En het woord van deze week is: Bufferen
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Maar het is toch nog geen Sinterklaas
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Omdat er verder weinig te melden is, leek het me leuk om de oude schoenendoos eens te openen. Hieronder dan ook een link naar de 1e Distributed Folding post, daterend van 22 februari 2002 (ofwel 22-2-2002
) :
DPC Distributed Folding Hitparade 22-02-2002
En zie 1e 5 users waar, uiteraard, Stappel bij zit, Burnin' Cows (met ') en ene Joost (toch niet DE joost?
)
rmgcomputers heerstte DF toen nog zwaar, maar dat was dus voor het MrMr tijdperk.
Verder roeleert Free-DC hier al. Zij leiden het team klassement al ruim 2 jaar dus. Jammer genoeg gaan ze het 3e jaar niet halen
DPC Distributed Folding Hitparade 22-02-2002
En zie 1e 5 users waar, uiteraard, Stappel bij zit, Burnin' Cows (met ') en ene Joost (toch niet DE joost?
rmgcomputers heerstte DF toen nog zwaar, maar dat was dus voor het MrMr tijdperk.
Verder roeleert Free-DC hier al. Zij leiden het team klassement al ruim 2 jaar dus. Jammer genoeg gaan ze het 3e jaar niet halen
[ Voor 3% gewijzigd door Marcelloz op 24-05-2004 11:29 ]
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Aan de andere kant ook jammer om te zien dat sommige (toenmalige) hardcore DPC-ers nu niets of weinig meer van zich laten horen.
Misschien kan iemand met HTML-rechten die DPCH even mooi maken?
Misschien kan iemand met HTML-rechten die DPCH even mooi maken?
ik kan hem quoten in een reply, maar dan komt dat topic weer naar boven, met risico op een slotje... misschien dat KoW, DSmarty of [eNeRGy] hem kan editten?
Kow kan hem wel editten maar zonder html-rechten heb je er weinig aanBlistimo schreef op 24 mei 2004 @ 13:33:
ik kan hem quoten in een reply, maar dan komt dat topic weer naar boven, met risico op een slotje... misschien dat KoW, DSmarty of [eNeRGy] hem kan editten?
Mobster deze discussie is ook al eerder gevoerd
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Dat weet ik. Maar wat heeft dat er mee te maken? Toen zijn er toch ook een hoop gefixed (of zo goed mogelijk)
Dan had je in het desbtreffende topic beter een TR kunnen plaatsen dat zien de modjes gelijk en dan is de kans groter dat men dit meteen voor je regelt. Nu is maar afwachten of er een modje langskomt in dit topic of dat iemand anders dit voor je meldt bij een modje. Voor de rest heeft het er vrij weinig mee te makenMobster schreef op 24 mei 2004 @ 14:30:
Dat weet ik. Maar wat heeft dat er mee te maken? Toen zijn er toch ook een hoop gefixed (of zo goed mogelijk)
OK dankje. Daar had ik nog niet aan gedacht. Doe ik ff (hoewel het nu misschien mosterd na de maaltijd is).
Kben er ook maar us weer
ff nog excuses aanbieden aan Zhadum
Verkeerde gedachte gehad 
Bufferen is wel een leuk ideetje eigenlijk om FreeDC in 1x volledig van de eerste plaats te stoten. Misschien een idee om met z'n allen te sparen, en dan bijv. over een week (of bijv. 10 dagen) een gigantische megaflush met dpc maken... zou wel cool zijn!
Bufferen is wel een leuk ideetje eigenlijk om FreeDC in 1x volledig van de eerste plaats te stoten. Misschien een idee om met z'n allen te sparen, en dan bijv. over een week (of bijv. 10 dagen) een gigantische megaflush met dpc maken... zou wel cool zijn!
whatever..
En als je het dan net niet red, baal jePskutte schreef op 24 mei 2004 @ 16:36:
Mss wel, maar mss ook niet

whatever..
Als dit proteine klaar is krijgen we zowiezo nog kei veel punten, ivm de illegal generation error
Nu alleen hopen dat wij meer punten krijgen dan zij
Nu alleen hopen dat wij meer punten krijgen dan zij
Anoniem: 100386
je kan em nu net zo goed quoten; AMDLover heeft er gepost, dus hij is toch al naar boven gekickedBlistimo schreef op 24 mei 2004 @ 13:33:
Een van de grootste kicks die ik ooit heb gezien. Was een lange aanloop voor nodig om een topic meer dan 2 jaar vooruit te schieten
* Anoniem: 100386 vermoed dat AMDLover aan voetbal doet
That's the spirit, mijn koetje begint al trots te worden op d'r buffer, woensdag hoop ik haar te legenMarcelloz schreef op 24 mei 2004 @ 11:28:
[ . . knip . . ]
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 100386 op 24-05-2004 17:28 ]
* Marcelloz hits AMDLover with a very large trout
Boehoe
Een slotje maar niet de DPCH gefix0rd. * Mobster slaps AMDlover
[eNeRGy] was zo vriendelijk om het te edittenMobster schreef op 24 mei 2004 @ 17:50:
BoehoeEen slotje maar niet de DPCH gefix0rd. * Mobster slaps AMDlover
Geef niksPskutte schreef op 24 mei 2004 @ 16:36:
Kben er ook maar us weerff nog excuses aanbieden aan Zhadum
Verkeerde gedachte gehad
Ik zat te denken, als we nou 1ste plaats halen, krijgen we toch een post op tweakers, dat zou goed uitkomen, misschien krijgen we nog meer ledenBufferen is wel een leuk ideetje eigenlijk om FreeDC in 1x volledig van de eerste plaats te stoten. Misschien een idee om met z'n allen te sparen, en dan bijv. over een week (of bijv. 10 dagen) een gigantische megaflush met dpc maken... zou wel cool zijn!
Wat is het leven saai zo zonder verse stats 
Hopelijk is het morgenavond gefixed, kan iedereen weer zijn koeien laten leeglopen
Hopelijk is het morgenavond gefixed, kan iedereen weer zijn koeien laten leeglopen
Anoniem: 41582
Jammer dat dit soort dingen altijd toevallig in het weekend gbeuren, vorige keer ook al, als ik het mij goed herinner

Die statsoutige kan ik nog wel mee leven, maar een slotje op de allereerste hitparade van DF niet.Anoniem: 41582 schreef op 24 mei 2004 @ 21:53:
Jammer dat dit soort dingen altijd toevallig in het weekend gbeuren, vorige keer ook al, als ik het mij goed herinner
Shame on you!
ja idd..effe met z'n alleen klacht indienen ...
* Marcelloz kijkt heel lief naar DSmarty
hij kan em over 4 dagen wel weer open gooien... als tie uit de lijst is
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
* Rollerjooster kijkt mee, op een hele normale heterosexuele manier
[ Voor 6% gewijzigd door Rollerjooster op 24-05-2004 23:26 ]
Forza Mucca!
Snotjes, kom ik net terug van een paar weekjes uitrusten, zie ik een oude DPCH met stats en de DF Oer-DPCH met een slotje... Kan ik nou nooit eens rustig op vakantie gaan??? 
/me gooit zijn computertjes weer in de DF stand...
***clicketieclicketieclick ***
eens kijken of die dikke trage proteine nog steeds niet voorbij is...
/me gooit zijn computertjes weer in de DF stand...
***clicketieclicketieclick ***
eens kijken of die dikke trage proteine nog steeds niet voorbij is...
Never underestimate the power of stupid people in large groups...
Tis in Canada vroeger dan hier, dus ze moeten nu die stats toch weer aan de praat gekregen hebben
Maar nee hoor, het lijken daar wel indolente extremistische republikeinse christenhonden
.
[ Voor 37% gewijzigd door Spheroid op 25-05-2004 03:04 ]
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Het schijnt daar de een of andere feestdag te zijn en niemand die daar in het weekend iets mag doen blijkbaar.Spheroid schreef op 25 mei 2004 @ 02:43:
Tis in Canada vroeger dan hier, dus ze moeten nu die stats toch weer aan de praat gekregen hebbenMaar nee hoor, het lijken daar wel indolente extremistische republikeinse christenhonden
.

Dus morgen weer problemen met uppen denk ik want dan word dat hele ziekenhuis platgeflushed
Updating..............
Anoniem: 104358
... en dat zuigt... Was ik net aan het sparen voor mijn persoonlijke megaflush (al meer dan een week) - gebeurt er dit! Nu zal ik nog maar een weekje wachten tot na de flushrush; misschien iemand een datum vaststellen om met z'n allen de markt open te gooien voor Hollandse Kracht Koeien Melk?
Dat je nog maar ff wacht totdat je je no-netters weer laat ontspannen en ze gaat melken en alles 
Toch wel spannend hoor, zo'n 'lange' periode net in de tijd dat het toch een beetje om gaat hangen of we erop en erover gaan...
We kunnen natuurlijk ook nog ff wachten met flushen... hmmmzz
Toch wel spannend hoor, zo'n 'lange' periode net in de tijd dat het toch een beetje om gaat hangen of we erop en erover gaan...
We kunnen natuurlijk ook nog ff wachten met flushen... hmmmzz
Gekkie is a proud member of TheBenny!
Like I said: Het zou wel cool zijn om met zijn allen nu in 1x over bijv. een week een gigantisdche megaflush te maken kweennie of er nog meer zin hebben daarin?
whatever..
doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen !

Doe je goed, nu zullen ze het vast niet doorhebben (engels enzo
)
maar het is toch een oude DPCH
Dus wie kijkt hier nou??
Gekkie is a proud member of TheBenny!
Ik heb ff een klein probleempje met mijn client.
Heb net vandaag vers linux geinstalleerd (mandrake 10.0) en heb de linux client gedownload.
Maar als ik de boel wil draaien dmv ./foldit krijg ik de volgende foutmelding te zien
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Heb net vandaag vers linux geinstalleerd (mandrake 10.0) en heb de linux client gedownload.
Maar als ik de boel wil draaien dmv ./foldit krijg ik de volgende foutmelding te zien
code:
1
2
| ./foldtrajlite: error while loading shared libraries: libncurses.so.4: cannot open shared object file: No such file or directory |
[ Voor 1% gewijzigd door Bubbles op 25-05-2004 14:40 . Reden: layout verneuking fix0red ]
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
niemand gelukkig

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Ja.Bubbles schreef op 25 mei 2004 @ 14:39:
Ik heb ff een klein probleempje met mijn client.
code:
1 2 ./foldtrajlite: error while loading shared libraries: libncurses.so.4: cannot open shared object file: No such file or directory
code:
1
2
| > cd /usr/lib > ln -s libncurses.so.5 libncurses.so.4 |
Forza Mucca!
Rollerjooster: ik dank u. Hij werkt nu 
Moest alleen wel eerst nog even als root inloggen om dat uit te voeren.
Is deze aanpassing nu overigens ook blijvend? Als in: bij een herstart van de pc, blijft dit gewoon werken
Mijn pc gaat toch echt wel in de weekenden uit. Laat dat ding hier niet 2 en een halve dag onbeheerd draaien. En zo nu en dan dat ik wat in windows moet doen enzo...
Moest alleen wel eerst nog even als root inloggen om dat uit te voeren.
Is deze aanpassing nu overigens ook blijvend? Als in: bij een herstart van de pc, blijft dit gewoon werken
edit:
Ik doe het hier wel even, anders wordt het nog eens slowchat
Ik doe het hier wel even, anders wordt het nog eens slowchat
Mijn pc gaat toch echt wel in de weekenden uit. Laat dat ding hier niet 2 en een halve dag onbeheerd draaien. En zo nu en dan dat ik wat in windows moet doen enzo...
[ Voor 37% gewijzigd door Bubbles op 25-05-2004 15:19 ]
Jep, dit is een permanente verandering. Maar met linux hoef je niet te herstarten tochBubbles schreef op 25 mei 2004 @ 15:09:
[ Voor 17% gewijzigd door Rollerjooster op 25-05-2004 15:13 ]
Forza Mucca!
Vraagje.
Je mag tog wel ook bij andere mensen Folding erop zetten.
En die onder mijn naam laten mee vouwen ?
Neem aan dat er meer zijn die zo te werk gaan.
Je mag tog wel ook bij andere mensen Folding erop zetten.
En die onder mijn naam laten mee vouwen ?
Neem aan dat er meer zijn die zo te werk gaan.
IdieAloth
Dat kan je inderdaad doen ja. Maar misschien dan wel netjes als je die andere mensen informeert daarover
lol, ik vraag uiteraard als ze mee willen helpen he
Ik heb het al bij ons op de website gezet.
Is kijken hoeveel daar er mee willen helpen.
Ik ben nu wel enorm nieuwschierig wat ik per dag ga produceren.
Ik heb het al bij ons op de website gezet.
Is kijken hoeveel daar er mee willen helpen.
Ik ben nu wel enorm nieuwschierig wat ik per dag ga produceren.
IdieAloth
Anoniem: 10747
Je kan ook een subteam maken en iedereen onder hun eigen naam laten meedoen.
Dit doe je door je naam te veranderen in
Team0Naam
Waarbij team en naam variabel zijn
Zo verhoog je de competitie binnen je team en wordt je output ook hoger.
Dit doe je door je naam te veranderen in
Team0Naam
Waarbij team en naam variabel zijn
Zo verhoog je de competitie binnen je team en wordt je output ook hoger.
Denk niet dat dat gaat werken bij mij.
De meesten hebben zeer leuke computers.
Maar ze hebben er geen kaas van gegeten.
IdieAloth
Voor competitie hoef je ook geen kaas te eten....NakedOne_NL30 schreef op 25 mei 2004 @ 16:20:
Denk niet dat dat gaat werken bij mij.
Als iedereen ongeveer evenveel power heeft, leidt het competitie-element er misschien toe dat jij DF ook op prive-computers mag installeren (of dat zij willen weten hoe je andere pc's met DF besmet). Zo moeilijk is dat niet.
Na alles uit gelegt te hebben zeiden ze :
Zet er maar op, weet alleen nogsteeds niet wat het is
Dan heb je er tog echt geen kaas van gegeten he
Zet er maar op, weet alleen nogsteeds niet wat het is
IdieAloth
Anoniem: 43801
Hangt van jouw uitleg af, denk ik!NakedOne_NL30 schreef op 25 mei 2004 @ 17:20:
Na alles uit gelegt te hebben zeiden ze :
Zet er maar op, weet alleen nogsteeds niet wat het is![]()
Maar, mensen... Vertel eens... Gaan morgen gewoon alle poorten weer open, of sparen we voor een slap-in-face-victory?
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 43801 op 25-05-2004 17:28 ]
Die victory klinkt als muziek in de oren (overwinningsmars of Queen), maar hoe weet jij dat we morgen de sluizen kunnen openen ?Anoniem: 43801 schreef op 25 mei 2004 @ 17:27:
[...]
Hangt van jouw uitleg af, denk ik!
Maar, mensen... Vertel eens... Gaan morgen gewoon alle poorten weer open, of sparen we voor een slap-in-face-victory?
Het zou kunnen dat die victory mogelijk is, de "wibble" stats gaven een inhaaldatum zo rond 1 juni aan.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 100386 op 25-05-2004 17:43 ]
Ik ben bang dat die victory net niet meer met dit proteine gaat lukken, dus of het daarvoor nou zin heeft vraag ik me af...Anoniem: 43801 schreef op 25 mei 2004 @ 17:27:
[...]
Maar een leuke MF zou wel aardig zijn... pinksterflush ofzo
@G_M_C:
Op de vorige pagina hier (geloof ik dat het was) stond vermeld dat die lui van de organisatie vandaag pas naar de problemen konden kijken. Lijkt me dat dat morgen wel is opgelost dan
edit: sterker nog, de stats doen het weer en uploaden werkt ook
[ Voor 25% gewijzigd door Bubbles op 25-05-2004 17:46 ]
melken kan weer. Maar langzaam.
[ Voor 14% gewijzigd door D2DM op 25-05-2004 17:46 ]
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
Maar daarentegen kan ik nu weer op blueprint, en zijn er meldingen op het DF-forum dat de stats weer up zijn.Bubbles schreef op 25 mei 2004 @ 17:41:
[...]
@G_M_C:
Op de vorige pagina hier (geloof ik dat het was) stond vermeld dat die lui van de organisatie vandaag pas naar de problemen konden kijken. Lijkt me dat dat morgen wel is opgelost dan
er kan ook weer geflusht kan worden.
edit:
Spuit 11
Spuit 11

Dit verklaard wèl de vooruitziende blik van sf, over de sluizen die weer open kunnen
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 100386 op 25-05-2004 17:48 ]
ik zeg sparen.... meer voorstanders hiervan?
Ik wil best een paar pc's aan het sparen zetten hoor.
IdieAloth
Anoniem: 43801
Ik zeg niets...
Ik laat de discussie aan jullie over.
Voordeel van sparen:
* Het is leuk voor de actievelingen onder ons.
* Het ontlast de DF-servers wellicht voor de eerst komende (zware) dagen.
Nadeel van sparen:
* Het ontmoedigd misschien een aantal mensen die er niet zo actief mee bezig (willen) zijn.
* Ik denk niet dat het lukt om alles in 1 dag te lozen
* Een echte verrassing voor de huidige nr. 1 zal het niet zijn... Ze staan op het punt om onder de voet gelopen te worden, maar plotseling houdt ons geweld op...
In mijn geval wegen de voordelen toch op tegen de nadelen en daarom staan mijn poorten sinds 10 minuten dicht.
Afhankelijk van jullie discussie zal ik ze later deze week wellicht alsnog open gooien.
Ik laat de discussie aan jullie over.
Voordeel van sparen:
* Het is leuk voor de actievelingen onder ons.
* Het ontlast de DF-servers wellicht voor de eerst komende (zware) dagen.
Nadeel van sparen:
* Het ontmoedigd misschien een aantal mensen die er niet zo actief mee bezig (willen) zijn.
* Ik denk niet dat het lukt om alles in 1 dag te lozen
* Een echte verrassing voor de huidige nr. 1 zal het niet zijn... Ze staan op het punt om onder de voet gelopen te worden, maar plotseling houdt ons geweld op...
In mijn geval wegen de voordelen toch op tegen de nadelen en daarom staan mijn poorten sinds 10 minuten dicht.
Afhankelijk van jullie discussie zal ik ze later deze week wellicht alsnog open gooien.
Ik stond toch al dicht, ik kan mijn digitale kringspier nog wel ff aangespannen houden hoor
Anoniem: 113388
Van dfstats.homeip.net.:
24-05-2004 (124%) 48.117.462
Huh
Hoe kan er gisteren nou geflusht zijn, en nog wel de normale hoeveelheid...
Statsfoutje ofzo?
24-05-2004 (124%) 48.117.462
Huh
Hoe kan er gisteren nou geflusht zijn, en nog wel de normale hoeveelheid...
Statsfoutje ofzo?
Jah!!! laten we op 31 mei flushen !!! een leuke mega flush op mijn verjaardag
en dan hebben we opeen een ergere inhaal slag
Wat mij betreft houden we de sluizen dicht tot en met 30 of 31 mei
dan kunnen we in 1x een gigantische flush maken. 30 mei zal voor sommigen een beter alternatief zijn, als ze te veel in 1x moeten flushen
* NLSchutP kijkt hierbij naar MrMr en SF....
* NLSchutP kijkt hierbij naar MrMr en SF....
whatever..
Ik doe niet mee, ik ga de 31e tenslotte op vakantie
HODL
Anoniem: 65575
MrMr kijkt schuin omhoog en fluit een liedjePskutte schreef op 25 mei 2004 @ 19:05:
Wat mij betreft houden we de sluizen dicht tot en met 30 of 31 meidan kunnen we in 1x een gigantische flush maken. 30 mei zal voor sommigen een beter alternatief zijn, als ze te veel in 1x moeten flushen
* Anoniem: 65575 kijkt hierbij naar MrMr en SF....

Anoniem: 41582
Ik ben met 1 bak aan ' t flushen d.m.v. van het welbekende scriptje, om de 5 a 10 gens knalt ie er uit, omdat het natuurlijk druk is. Voorheen begon ie dan na 30 sec opnieuw met flushen met de gen waar ie gebleven was, dit ging prima zonder "del receipt.txt" in het scriptje. Ik probeerde het nu ook zonder "del receipt.txt" , maar het viel mij op dat wanneer ie even geen connectie kan krijgen ik de melding "checking status of previous upload" (of zoiets) krijg, vervolgens begint het scriptje te loopen en upload ie niets meer. Na het toevoegen van de optie "del receipt.txt" ging het weer prima en begint ie na 30 sec. weer succesvol te uploaden 
Zou dit misschien komen door de laatste aanpassingen in de client
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 41582 op 25-05-2004 20:27 ]
op 1 juni 31 mei dus de flush?
[ Voor 24% gewijzigd door Marcelloz op 25-05-2004 20:45 ]
Voor sommigenMarcelloz schreef op 25 mei 2004 @ 20:25:
op 1 juni dus de flush?
Forza Mucca!
Uhh dat leverde problemen op met "dubbele punten" en mogelijke 910's wegens dubbel geupte gens.Anoniem: 41582 schreef op 25 mei 2004 @ 20:25:
Ik ben met 1 bak aan ' t flushen d.m.v. van het welbekende scriptje, om de 5 a 10 gens knalt ie er uit, omdat het natuurlijk druk is. Voorheen begon ie dan na 30 sec opnieuw met flushen met de gen waar ie gebleven was, dit ging prima zonder "del receipt.txt" in het scriptje. Ik probeerde het nu ook zonder "del receipt.txt" , maar het viel mij op dat wanneer ie even geen connectie kan krijgen ik de melding "checking status of previous upload" (of zoiets) krijg, vervolgens begint het scriptje te loopen en upload ie niets meer. Na het toevoegen van de optie "del receipt.txt" ging het weer prima en begint ie na 30 sec. weer succesvol te uploaden
Bv: Je upt gen 31, krijgt een ticket en de upload knalt eruit. Die 31 is nog niet gedelete uit je filelist/directory. Als je zoals jij het ticket weghaalt up je 31 nog een keer.
Je moet gewoon telkens opnieuw laten checken of het ticket al is verwerkt. Want dat betekent dat je voorgaande upload is verwerkt.
Aan de hand van het voorgaande voorbeeld: 31 in database is geplaatst, en 32 dus mag komen.
Dit is de bedoeling van de tickets.
edit:
Dubbele punten is natuurlijk niet erg
, maar die 910's wèl
Dubbele punten is natuurlijk niet erg
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 100386 op 25-05-2004 21:07 ]
Jammer dat de volgend eme gaflu sh isge pland voor 31/32 mei - dan heb ik (waarschijnlijk) geen access op de masjientjes waarop gespaard wordt. Hetgeen betekent dat ik de hele bups donderdag al naar huis moet nemen, de bups van de vrijdag van het werk uit moet doormailen, ...
ach wat zever ik nou! Het moet toch lukken zo!!!
Goood... count me in! Ze weten wel dat er een in-your-face-flushje gaat komen, maar ik denk wel dat ze het formaat ervan gaan onderschatten
/me anotherG4350AGP denkt dat we er twee dagen over gaan doen om de uiers te ledigen

Goood... count me in! Ze weten wel dat er een in-your-face-flushje gaat komen, maar ik denk wel dat ze het formaat ervan gaan onderschatten
/me anotherG4350AGP denkt dat we er twee dagen over gaan doen om de uiers te ledigen
hmm, wellicht handiger idd om de flush op de 1e juni te doen ivm werk bakken. Die heb ik namelijk ook
1 juni dan maar guys?
1 juni dan maar guys?
Ik ga voor een verjaardagsflush op 1 juni, zodat ik op 2 juni (mijn verjaardag) een beetje hoog in de stats sta. Ik heb al sinds de proteïnewissel geen resultaten geflusht meer met m'n Athlon 2500+, kijken of er iets moois uit komt. Ik heb trouwens een speciaal hoekje voor DF gemaakt: 
Al met al zijn ze gevuld met 1868 filesets, eens kijken wat dat straks oplevert
. Die andere die doet een purgeuploadlist als ik de resultaten naar één van de mappen heb gebackupt en de script.bat is het babysit-scriptje, bij wijze van back-up. In de prullenbak verdwijnen onnutte zaken als error.log, enzovoort
.

Al met al zijn ze gevuld met 1868 filesets, eens kijken wat dat straks oplevert
[ Voor 4% gewijzigd door Jaap-Jan op 25-05-2004 22:07 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Zullen we het dan maar houden op 31 mei, dan kunnen onder andere MrMr, SF en andere grote jongens hun spul tenminste kwijt (die zijn misschien wel meer dan 1 dag nodig voor het flushen). En dan hebben we 31 mei een gigaflush van DPC en 1 juni een licht vervolg.
Dit lijkt mij tenminste het beste idee.
Dit lijkt mij tenminste het beste idee.
whatever..
Harde taal... harde taal... Spijkers met koppen. Tsunami met een strikje erom.
Ik ben akkoord. Koetjes verder
en tot einde maand dan maar 
Ik ben akkoord. Koetjes verder

edit:
niet <zzz> maar <grzzz>
niet <zzz> maar <grzzz>
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 104358 op 25-05-2004 22:13 ]
Ja !! de flush begint dus 31 mei en suddert voort op de 1e juni en de 2e juni misschien zelfs nog:)
ook hier: 31 mei is een feestdag dus alle bedrijven zijn dicht. Op de 1e juni kan ik pas mijn bedrijfs pc's keurig flushen
Waar lééf jij zeg?Anoniem: 104358 schreef op 25 mei 2004 @ 21:33:
Jammer dat de volgend eme gaflu sh isge pland voor 31/32 mei
[knip]

Dat is geheimtaal

Waar dat voor nodig is snap ik ook niet, ik houd er meer van als de 'vijand' weet wat er gaat gebeuren, maar er niets tegen kan doen. Maar het is soms wel grappig natuurlijk
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
dan hebben we dat afgesproken, ik kan helaas niet veel pc's op spaar mode zetten, maar wat ik kan , doe ik
Het ging over het feit dat de ander 32 mei schreef
Anoniem: 84341
namens Joghert:
voor o.a. AMDLover
http://bob.lichtsnel.nl/~joghert/scripts/
daar kun je linux scriptjes vinden die enigsinds stable zijn
lees ze eerst wel ff door PLEASE
en edit de directories ff
(dank aan muad dib && lichtsnel)
27 & 28 Mei -- FlushFeest... ehm flatfeest Selwerd3
voor o.a. AMDLover
http://bob.lichtsnel.nl/~joghert/scripts/
daar kun je linux scriptjes vinden die enigsinds stable zijn
lees ze eerst wel ff door PLEASE
en edit de directories ff
(dank aan muad dib && lichtsnel)
27 & 28 Mei -- FlushFeest... ehm flatfeest Selwerd3
Leuk idee van een flinke MF, maar wanneer gaat die nou plaatsvinden? 
maandag 31 mei is het een nationale feestdag en kunnen de werkcomputers bij velen niet geleegd worden. (zelfde geldt natuurlijk voor het weekend)
maandag 31 mei is het een nationale feestdag en kunnen de werkcomputers bij velen niet geleegd worden. (zelfde geldt natuurlijk voor het weekend)
denk dat het dan 1 juni zal gaan worden voor de werk computers, verwacht niet dat er zoveel uit zal komen dat er 2 dagen nodig zullen zijn om het door de servers te laten verwerken
Maak van jouw probleem niet mijn probleem