[Distributed Folding] hitparade van 20 mei Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 817 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bubbles schreef op 25 mei 2004 @ 17:41:
[...]

@G_M_C:
Op de vorige pagina hier (geloof ik dat het was) stond vermeld dat die lui van de organisatie vandaag pas naar de problemen konden kijken. Lijkt me dat dat morgen wel is opgelost dan
Maar daarentegen kan ik nu weer op blueprint, en zijn er meldingen op het DF-forum dat de stats weer up zijn.

er kan ook weer geflusht kan worden.

edit:
Spuit 11 8)7

Dit verklaard wèl de vooruitziende blik van sf, over de sluizen die weer open kunnen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

ik zeg sparen.... meer voorstanders hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedOne_NL30
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-02 12:45
Ik wil best een paar pc's aan het sparen zetten hoor.

IdieAloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg niets...
Ik laat de discussie aan jullie over.

Voordeel van sparen:
* Het is leuk voor de actievelingen onder ons.
* Het ontlast de DF-servers wellicht voor de eerst komende (zware) dagen.
Nadeel van sparen:
* Het ontmoedigd misschien een aantal mensen die er niet zo actief mee bezig (willen) zijn.
* Ik denk niet dat het lukt om alles in 1 dag te lozen
* Een echte verrassing voor de huidige nr. 1 zal het niet zijn... Ze staan op het punt om onder de voet gelopen te worden, maar plotseling houdt ons geweld op...

In mijn geval wegen de voordelen toch op tegen de nadelen en daarom staan mijn poorten sinds 10 minuten dicht.

Afhankelijk van jullie discussie zal ik ze later deze week wellicht alsnog open gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik stond toch al dicht, ik kan mijn digitale kringspier nog wel ff aangespannen houden hoor :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van dfstats.homeip.net.:
24-05-2004 (124%) 48.117.462

Huh :?

Hoe kan er gisteren nou geflusht zijn, en nog wel de normale hoeveelheid...
Statsfoutje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 12:12
Jah!!! laten we op 31 mei flushen !!! een leuke mega flush op mijn verjaardag :D :Y) en dan hebben we opeen een ergere inhaal slag :D

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLSchutP
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 07:47
Wat mij betreft houden we de sluizen dicht tot en met 30 of 31 mei :) dan kunnen we in 1x een gigantische flush maken. 30 mei zal voor sommigen een beter alternatief zijn, als ze te veel in 1x moeten flushen
* NLSchutP kijkt hierbij naar MrMr en SF....

whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 10:45
Ik doe niet mee, ik ga de 31e tenslotte op vakantie :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pskutte schreef op 25 mei 2004 @ 19:05:
Wat mij betreft houden we de sluizen dicht tot en met 30 of 31 mei :) dan kunnen we in 1x een gigantische flush maken. 30 mei zal voor sommigen een beter alternatief zijn, als ze te veel in 1x moeten flushen
/me kijkt hierbij naar MrMr en SF....
MrMr kijkt schuin omhoog en fluit een liedje

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn koetjes blijven ook op stal tot pinksteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben met 1 bak aan ' t flushen d.m.v. van het welbekende scriptje, om de 5 a 10 gens knalt ie er uit, omdat het natuurlijk druk is. Voorheen begon ie dan na 30 sec opnieuw met flushen met de gen waar ie gebleven was, dit ging prima zonder "del receipt.txt" in het scriptje. Ik probeerde het nu ook zonder "del receipt.txt" , maar het viel mij op dat wanneer ie even geen connectie kan krijgen ik de melding "checking status of previous upload" (of zoiets) krijg, vervolgens begint het scriptje te loopen en upload ie niets meer. Na het toevoegen van de optie "del receipt.txt" ging het weer prima en begint ie na 30 sec. weer succesvol te uploaden :)

Zou dit misschien komen door de laatste aanpassingen in de client :?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Laatst online: 04-09 20:24

Marcelloz

IT dude with a beard

op 1 juni 31 mei dus de flush?

[ Voor 24% gewijzigd door Marcelloz op 25-05-2004 20:45 ]

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Voor sommigen :7

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 20:25:
Ik ben met 1 bak aan ' t flushen d.m.v. van het welbekende scriptje, om de 5 a 10 gens knalt ie er uit, omdat het natuurlijk druk is. Voorheen begon ie dan na 30 sec opnieuw met flushen met de gen waar ie gebleven was, dit ging prima zonder "del receipt.txt" in het scriptje. Ik probeerde het nu ook zonder "del receipt.txt" , maar het viel mij op dat wanneer ie even geen connectie kan krijgen ik de melding "checking status of previous upload" (of zoiets) krijg, vervolgens begint het scriptje te loopen en upload ie niets meer. Na het toevoegen van de optie "del receipt.txt" ging het weer prima en begint ie na 30 sec. weer succesvol te uploaden :)

Zou dit misschien komen door de laatste aanpassingen in de client :?
Uhh dat leverde problemen op met "dubbele punten" en mogelijke 910's wegens dubbel geupte gens.

Bv: Je upt gen 31, krijgt een ticket en de upload knalt eruit. Die 31 is nog niet gedelete uit je filelist/directory. Als je zoals jij het ticket weghaalt up je 31 nog een keer.

Je moet gewoon telkens opnieuw laten checken of het ticket al is verwerkt. Want dat betekent dat je voorgaande upload is verwerkt.

Aan de hand van het voorgaande voorbeeld: 31 in database is geplaatst, en 32 dus mag komen.

Dit is de bedoeling van de tickets.

edit:
Dubbele punten is natuurlijk niet erg :P, maar die 910's wèl

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de volgend eme gaflu sh isge pland voor 31/32 mei - dan heb ik (waarschijnlijk) geen access op de masjientjes waarop gespaard wordt. Hetgeen betekent dat ik de hele bups donderdag al naar huis moet nemen, de bups van de vrijdag van het werk uit moet doormailen, ...

|:( ach wat zever ik nou! Het moet toch lukken zo!!!

Goood... count me in! Ze weten wel dat er een in-your-face-flushje gaat komen, maar ik denk wel dat ze het formaat ervan gaan onderschatten :+ :Y)

/me anotherG4350AGP denkt dat we er twee dagen over gaan doen om de uiers te ledigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar zonder del receipt.txt werkt dat scriptje niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

hmm, wellicht handiger idd om de flush op de 1e juni te doen ivm werk bakken. Die heb ik namelijk ook :Y)

1 juni dan maar guys?

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over scriptjes gesproken, iemand een goede in de aanbieding voor Linux? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:51
Ik ga voor een verjaardagsflush op 1 juni, zodat ik op 2 juni (mijn verjaardag) een beetje hoog in de stats sta. Ik heb al sinds de proteïnewissel geen resultaten geflusht meer met m'n Athlon 2500+, kijken of er iets moois uit komt. Ik heb trouwens een speciaal hoekje voor DF gemaakt: Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jjvdveen/got/df.jpg

Al met al zijn ze gevuld met 1868 filesets, eens kijken wat dat straks oplevert :9 . Die andere die doet een purgeuploadlist als ik de resultaten naar één van de mappen heb gebackupt en de script.bat is het babysit-scriptje, bij wijze van back-up. In de prullenbak verdwijnen onnutte zaken als error.log, enzovoort >:).

[ Voor 4% gewijzigd door Jaap-Jan op 25-05-2004 22:07 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLSchutP
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 07:47
Zullen we het dan maar houden op 31 mei, dan kunnen onder andere MrMr, SF en andere grote jongens hun spul tenminste kwijt (die zijn misschien wel meer dan 1 dag nodig voor het flushen). En dan hebben we 31 mei een gigaflush van DPC en 1 juni een licht vervolg.

Dit lijkt mij tenminste het beste idee.

whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harde taal... harde taal... Spijkers met koppen. Tsunami met een strikje erom.

Ik ben akkoord. Koetjes verder :z en tot einde maand dan maar :P
edit:
niet <zzz> maar <grzzz>

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 12:12
Ja !! de flush begint dus 31 mei en suddert voort op de 1e juni en de 2e juni misschien zelfs nog:)

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

ook hier: 31 mei is een feestdag dus alle bedrijven zijn dicht. Op de 1e juni kan ik pas mijn bedrijfs pc's keurig flushen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:29

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 21:33:
Jammer dat de volgend eme gaflu sh isge pland voor 31/32 mei
[knip]
Waar lééf jij zeg? 8)7

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:51
Bubbles schreef op 25 mei 2004 @ 23:01:
[...]

Waar lééf jij zeg? 8)7
Dat is geheimtaal :P, dûh 8)7

Waar dat voor nodig is snap ik ook niet, ik houd er meer van als de 'vijand' weet wat er gaat gebeuren, maar er niets tegen kan doen. Maar het is soms wel grappig natuurlijk :).

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

dan hebben we dat afgesproken, ik kan helaas niet veel pc's op spaar mode zetten, maar wat ik kan , doe ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:36

ScSi

Belg.

Japie_17 schreef op 25 mei 2004 @ 23:06:
[...]
Dat is geheimtaal :P, dûh 8)7
Het ging over het feit dat de ander 32 mei schreef :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

namens Joghert:

voor o.a. AMDLover

http://bob.lichtsnel.nl/~joghert/scripts/

daar kun je linux scriptjes vinden die enigsinds stable zijn
lees ze eerst wel ff door PLEASE
en edit de directories ff

(dank aan muad dib && lichtsnel)
27 & 28 Mei -- FlushFeest... ehm flatfeest Selwerd3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScSi_009 schreef op 25 mei 2004 @ 23:20:
[...]

Het ging over het feit dat de ander 32 mei schreef :p
Dat was zo de bedoeling 8)7

Weet alleen niet of dit de bedoeling was:

Afbeeldingslocatie: http://www.schmilblack.com/modules/My_eGallery/gallery/Gag-Humour/pancartes/32mei.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:21
Leuk idee van een flinke MF, maar wanneer gaat die nou plaatsvinden? :)

maandag 31 mei is het een nationale feestdag en kunnen de werkcomputers bij velen niet geleegd worden. (zelfde geldt natuurlijk voor het weekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabaqui
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:39
denk dat het dan 1 juni zal gaan worden voor de werk computers, verwacht niet dat er zoveel uit zal komen dat er 2 dagen nodig zullen zijn om het door de servers te laten verwerken

Maak van jouw probleem niet mijn probleem

Pagina: 1 2 Laatste