Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 20:25:
Ik ben met 1 bak aan ' t flushen d.m.v. van het welbekende scriptje, om de 5 a 10 gens knalt ie er uit, omdat het natuurlijk druk is. Voorheen begon ie dan na 30 sec opnieuw met flushen met de gen waar ie gebleven was, dit ging prima zonder "del receipt.txt" in het scriptje. Ik probeerde het nu ook zonder "del receipt.txt" , maar het viel mij op dat wanneer ie even geen connectie kan krijgen ik de melding "checking status of previous upload" (of zoiets) krijg, vervolgens begint het scriptje te loopen en upload ie niets meer. Na het toevoegen van de optie "del receipt.txt" ging het weer prima en begint ie na 30 sec. weer succesvol te uploaden
Zou dit misschien komen door de laatste aanpassingen in de client

Uhh dat leverde problemen op met "dubbele punten" en mogelijke 910's wegens dubbel geupte gens.
Bv: Je upt gen 31, krijgt een ticket en de upload knalt eruit. Die 31 is nog niet gedelete uit je filelist/directory. Als je zoals jij het ticket weghaalt up je 31 nog een keer.
Je moet gewoon telkens opnieuw laten checken of het ticket al is verwerkt. Want dat betekent dat je voorgaande upload is verwerkt.
Aan de hand van het voorgaande voorbeeld: 31 in database is geplaatst, en 32 dus mag komen.
Dit is de bedoeling van de tickets.
edit:
Dubbele punten is natuurlijk niet erg

, maar die 910's wèl
[
Voor 20% gewijzigd door
Verwijderd op 25-05-2004 21:07
]