Toon posts:

Link/act ledje knippert voortdurend !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo jongens..

Ik heb een probleem met me switch van Sweex.. ik gebruik 1 lijn en heb dat verdeeld met een switch. Tot nu toe deed ie het heel goed zonder probleem. Maar laatst voor dat ik me pc ging formateren zag bij mijn broers pc dat er een Nvmgrd.exe trojan ofzo werd gevonden door virus prog. Dus ik d8 regel het wel nadat ik me pc heb geformateerd. Na format zag ik dat die Link/act led continu flikkert terwijl ik niet bezig ben met internet of met netwerk.. Bij mijn broer knipperi ie niet voortdurend alleen als ie bezig is..(hoort ook zo zover ik weet). En jah na kort zag ik dat ik ook die Navmgrd virus had op me pc.. (blijkbaar gelijk overgegaan via netwerk). Na zoeken op google kon ik informatie vinden over dat virus en moest die rotzooi verwijderen van de register. Heb ik gedaan en daarna ook gescand met NAV en zag geen virus meer. Maar die ledje knippert nog steed als een gek en houdt niet op. :X Als ik mijn Firewall bij Norton aanzet kan nie op het net , en bij broer is dat geen probleem :? heb van alles geprobeerd qua sotware en instellingen van Norton, netwerkkaart zelf enz enz maar het wil nie ophouden. Nou ben ik bang dat ik ben gehacked of wat dan ook want er wordt echt als een gek pakketjes verzonden |:( Wa moe ik doen wat kan het oorzaak zijn ? ik wil um nog eens formateren maar ben bang dat weer niet zal lukken..

thnx alvast...

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

1. Gooi er wat Alinea's in man :)

2. Share je nou Internet met alleen een Switch :? Dan kan het best wel eens zijn dat je geen IP krijgt van je (gokje : Kabel ??) modem en dus geen Internet hebt ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
Neeuh joh , :) heb een all in one Linksys modem.. en tusse die modem en pcs zit een Switch.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

OK Stap/Vraag 2 :
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 00:43:
ik wil um nog eens formateren maar ben bang dat weer niet zal lukken..
Hoe Formateer je ?? Hele HD of alleen 1 Partitie ervan ?? Als je alleen je XP/Boot Partitie Formateert kan het zijn dat die Trojan op een van de andere zit :)

Verder weet ik het ook niet meer behalve een andere Anti-Virus proberen ofzo ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
nero355 schreef op 21 mei 2004 @ 00:56:
OK Stap/Vraag 2 :

[...]

Hoe Formateer je ?? Hele HD of alleen 1 Partitie ervan ?? Als je alleen je XP/Boot Partitie Formateert kan het zijn dat die Trojan op een van de andere zit :)

Verder weet ik het ook niet meer behalve een andere Anti-Virus proberen ofzo ??
Ja daar heb ik ook aan gedacht , en schakelde mijn 2de hdd uit om te checke of het met dat wat te maken had. Maar dat hielp ook niet :(

Verwijderd

Topicstarter
Nog iemand die me er aan kan helpen of houdt het op ? :)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik vermoed dat jij je firewall een beetje slechte manieren hebt geleerd. flikker alle rules eens weg

verder: lees even de Beveiliging en Virussen - FAQ en post je hijack this.

(lijkt me ook betere plaats om dit soort dingen te posten in de toekomst)

[ Voor 20% gewijzigd door Fish op 21-05-2004 16:00 ]

Iperf

Pagina: 1