Toon posts:

Welke laptop is het best voor mij?

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een laptop met widescreen scherm en een DVD+/-RW erin en hij mag niet meer dan 1500 Euro zijn, inclusief BTW. Welke merk en/of type raden jullie me aan? Ik heb het liefst Windows XP Pro erop, Engels als mogelijk maar Nederlands is ook goed. Ik woon in Den Haag en werk in Rotterdam, maar ik vind het ook goed als ik online kan kopen zonder credit card.

Als side-note: Wat gebeurd er als je conventionele resoluties op een widescreen laptop draait? Wordt het dan uitgestrekt? Als dat zo is laat dan maar zitten.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

3de topic op GoT zie ik, dus je zal waarschijnlijk al een welkom hebben gehad. Maar ik verwijs je toch eventjes richting de FAQ & Netiquette.

Als TopicStarter wordt je geacht zelf ook tijd en energie in je zoektocht te steken.

Zo ver heb je zelf niet gezocht, want je komt niet aan met een lijst welke je al gevonden hebt.
Ga eens langs bij je vriend (google) en tik eens in: notebook widescreen dvd rw
Lees reviews.

Moraal: Als je kan posten, kan je vast ook wel googlen :)

[ Voor 12% gewijzigd door RaZ op 20-05-2004 23:36 ]

Ey!! Macarena \o/

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
RaZ geeft al wat handige linkjes aan, deze zou ik ook zeker even doornemen.

Over 't algemeen kan je dit het beste zelf uitzoeken door je te oriënteren. Je kan hier in CSL veel ervaringen-topics doorlopen, maar eerst zou ik voor jezelf bepalen wat je nou precies wil. In de Technische laptop documentatie (onderdeel van de CSL FAQ) kan je veel informatie vinden over de verschillende platformen. Heb je een platform uitgezocht wat het beste bij jou past, kan je rond gaan kijken op de verschillende sites van fabrikanten.

Hier kan je meer over vinden bij Het zoeken van een notebook. In deze FAQ kan je natuurlijk ook meer informatie vinden over notebooks e.d. Het is niet overbodig het notebook stuk eens goed door te nemen. :)

Ik denk dat je er zo wel uit komt. Naast ervaringen en FAQs kan je nog op zoek gaan met google naar reviews, zoals RaZ al zei.

Dit topic is gesloten.