[vodafone] Wijziging? Opzeggen maar weer?

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 11:37
Volgens mij hebben ze bij Vodafone weer eens heel sneaky een wijziging doorgevoerd...

Ik zag laatst folders liggen met de tarieven, en die waren vanaf mei 2004. nu zie ik op de site dat buiten de belbundel naar vaste lijnen ook 30 ct is geworden (naar mijn weten was dit altijd 20)

of heb ik het mis en is er geen wijziging doorgevoerd?

:P

Geen url, maar een routebeschrijving:

Prive -> Abonnement en prepay (boven uit het menu) -> Abonnement (links uit menu) -> Met belvoorraad (link uit menu) -> Tabblad "wat kost het"

Zo. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

Yay, een provider heeft zijn tarieven met enkelen luttele centen gewijzigd, tijd om ze weer massaal een poot uit te draaien! |:(

Ik snap dat niet hoor. Je kiest toch voor een bepaalde provider omdat die het beste bij je past kwa dekking, abonnementsvorm, service, enz. Wat schiet je er dan mee op om over te stappen naar een ander? Dan heb je weer eenmalig die korting/bonus en vervolgens heb je een pakket dat minder goed bij je past dan wat je had. (er van uitgaande dat je zorgvuldig hebt gekozen in eerste instantie)

Afgezien daarvan vind ik het gewoon lame gedrag.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 11:37
Mijn god, ik geloof niet dat je begrijpt dat een prijsstijging van 10 ct in dit geval een stijging is van 33.3% en dat tikt op 2 jaar behoorlijk door!

En wat dan nog?! Ik ben toch zeker een klant? Ik bind me aan een contract onder bepaalde voorwaardes waar HUN zich niet aan houden. Moet ik er maar mee akkoord gaan ofzo? Dacht het niet!

Maar deze discussie is in het vorige topic al gehouden. Dus. Dat is niet de bedoeling van het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Deze tarieven gelden al een hele tijd. In ieder geval sinds januari. Daarvoor weet ik het niet, want ik zit pas sinds januari bij Vodafone.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 10:53
Voor zover ik weet waren de tarieven al 30 cent buiten de bundel, alleen naar andere vodafone nummers 20 cent. Volgens mij is er niets veranderd dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

Er is niks veranderd bij de Vodafone tarieven. Wat mij betreft kan er een slotje op dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mee eens er is helemaal niks veranderd, ook nog even vodafone gebeld maar niks veranderd.dus slot erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
slotje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm jammer, ik moet van me abbo af >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkyduck37
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-11-2023
folder is inderdaad van mei 2004 en daar staat niets over aktie in, maar gewoon het tarief van 49 cent voor MMS (en niets over kb's) overigens staat er op de achterkant van de folder dat er geen rechten aan ontleent kunnen worden.

Maar de tarieven staan voor MMS ook gewoon in de tarieven documentatie op vodafone site op de zelfde wijze... toch een reden om op te zeggen dus.

maar dan gaan we maar even terug naar dit topic denk ik maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

mee eens er is helemaal niks veranderd, ook nog even vodafone gebeld maar niks veranderd.
:z
of heb ik het mis en is er geen wijziging doorgevoerd?
Check dat in het vervolg even vantevoren voordat je zo'n hype-topic opent... :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.