Ik ben een beetje aan het prutsen om een multimedia cd-rom te maken voor school, nu heb ik in director wat files gemaakt die elkaar aanroepen. Maar op een of andere manier lukte dit alleen als alle files in dezelfde map stonden (anders zig director zeuren over extra's
) nu staan dus alle director bestanden in de map
en mijn autorun.inf staat standaard op
Maar als de gebruiker van de CD nu autorun uit heeft staan kan hij niet vanuit de root van de CD de aplicatie starten.
Ik dacht dit even snel op te lossen door een snelkopeling te maken naar de exe, maar dit kan niet omdat hij dan naar een vaste drive letter linkt (in mijn geval i:\) en als je drive dan op een andere driveletter staat werkt de snelkoppeling niet meer
Nu heb ik een beetje gezocht op G O O G L E en op got maar zelfs daar kan ik hier niets over vinden
code:
1
| /director/ |
en mijn autorun.inf staat standaard op
code:
1
2
| [AutoRun] open=director\intro.exe |
Maar als de gebruiker van de CD nu autorun uit heeft staan kan hij niet vanuit de root van de CD de aplicatie starten.
Ik dacht dit even snel op te lossen door een snelkopeling te maken naar de exe, maar dit kan niet omdat hij dan naar een vaste drive letter linkt (in mijn geval i:\) en als je drive dan op een andere driveletter staat werkt de snelkoppeling niet meer
Nu heb ik een beetje gezocht op G O O G L E en op got maar zelfs daar kan ik hier niets over vinden
[ Voor 6% gewijzigd door skabouter op 19-05-2004 01:21 ]
[ Dislect ]