Who's general failure, and why is he reading my disk?
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Moet ie niet gewoon Fat (= Fat 16) geformateerd?EJVL schreef op 18 mei 2004 @ 22:56:
Geformatteerd onder Windows XP als fat 32, ik ben even aan het zoeken op de site van packard bell, probleem is ieder geval vaker voorgekomen
(Mijn iriver in elk geval wel. Fat en "snel formateren")
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 07:55 ]
Ik heb zelf een vergelijkbare MP3-geheugen stick(Micromaxx) en in mijn handleiding staat dat hij alleen op FAT-16 geformatteerd kan worden. Misschien ligt het daaraan?EJVL schreef op 18 mei 2004 @ 22:56:
Geformatteerd onder Windows XP als fat 32, ik ben even aan het zoeken op de site van packard bell, probleem is ieder geval vaker voorgekomen
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Hij moet dus FAT ja snel of ehm........ die andere........ ?? maakt niks uitVerwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 23:00:
[...]
Moet ie niet gewoon Fat geformateerd? (Mijn iriver in elk geval wel. Fat en "snel formateren")
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
ps. nieuwe firmware helpt ook niet, krijg een foutmelding tijdens de installatie
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 18:04 ]