Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Melding op MP3 speler erreur reformater la cle

Pagina: 1
Acties:

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:33
Hallo,

Ik heb zo'n usb pendrive/mp3 speler van packerd bell, kreeg je gratis bij abbonement op PCM, 128 mb opslagcappaciteit, mp3, wma enz

Deed het altijd goed, maar als ik hem nu aanzet krijg ik de melding erreur reformater la cle, nadat ik hem geformateerd had, ik krijg hem niet meer goed, weet iemand hier de oplossing voor?

In de search kon ik niks vinden dus vandaar

Alvast bedankt

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Daar was toch nieuwe Firmware ofzo voor uit ondertussen :? En hoe heb je geformateerd (Wat voor File System.......) ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Ora et Labora
Geformatteerd onder Windows XP als fat 32, ik ben even aan het zoeken op de site van packard bell, probleem is ieder geval vaker voorgekomen

Verwijderd

EJVL schreef op 18 mei 2004 @ 22:56:
Geformatteerd onder Windows XP als fat 32, ik ben even aan het zoeken op de site van packard bell, probleem is ieder geval vaker voorgekomen
Moet ie niet gewoon Fat (= Fat 16) geformateerd?

(Mijn iriver in elk geval wel. Fat en "snel formateren")

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 07:55 ]

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-11 10:08

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

EJVL schreef op 18 mei 2004 @ 22:56:
Ik heb zelf een vergelijkbare MP3-geheugen stick(Micromaxx) en in mijn handleiding staat dat hij alleen op FAT-16 geformatteerd kan worden. Misschien ligt het daaraan?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 23:00:
[...]

Moet ie niet gewoon Fat geformateerd? (Mijn iriver in elk geval wel. Fat en "snel formateren")
Hij moet dus FAT ja snel of ehm........ die andere........ ?? maakt niks uit :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Ora et Labora
hey thnx, werkt als ik hem formateer onder fat ipv fat32 geweldig!! 8)

Verwijderd

ik heb hier zo'n zelfde mp3 speler liggen, maar ik kan hem dus niet formatteren in windows xp.. de pc installeert de drivers, herkent hem enzo. maar de optie formatteren werkt gewoon niet, iemand enig idee hoe ik dat ding op een andere manier kan formatteren?

ps. nieuwe firmware helpt ook niet, krijg een foutmelding tijdens de installatie

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 18:04 ]

Pagina: 1