Toon posts:

Dood?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb een voeding vervangen van de computer, het leek allemaal goed te gaan, ik kreeg een opstartschermpje van windows maar even daarvoor een error dat de a-disk niet werkte, dus heb de comp uit gezet (zonder verder op te starten) en de voedingkabel van de a-drive aangesloten, ik zette de comp weer aan, maar hij doet helemaal niets, hdd rammeld even en de ventilator van de voeding en de cpu draaien alleen maar, en het beeld blijft op no-signal. Wat kan er aan de hand zijn ??

Gr John

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-08 14:24

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

dat je de floppy kabel verkeerd heb aangesloten ;)
kabel dus los halen en even kijken wat het systeem doet.
Klinkt nu namelijk alsof je systeem kortsluiting maakt.

[ Voor 21% gewijzigd door Hubert op 18-05-2004 15:30 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:57

m0nk

16-09-2003 15.15

En anders moet je ons je specs even zeggen, kunnen we dan wat meer mee :)
Je groeten hoeven hier niet, wij GoT'ers groeten elkaar altijd al.. ik zag dat je redelijk nieuw bent, mischien even de faq lezen.. en een duidelijkere topic titel kiezen :)
http://gathering.tweakers.net/forum/faq

[ Voor 10% gewijzigd door m0nk op 18-05-2004 15:32 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Wekom op got :)

Even een toevoeging op Hubert; De rode lijn op je floppy flatcable zou aan de kant van het voeding stekkertje op je a-drive moeten zitten!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-07 12:18

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Verander in je bios ff de boot-sequence c: eerst en dan de floppy als hij dan boot heb je je floppy kabel verkeerd zitten ;)

• intermusic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-03-2025

intermusic

Marc Hoekstra

offtopic:
Beetje vreemde Titel...! Ik schrik me de peuris! Ik denk er is iemand dood....

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ja sorry voor de titel van dit bericht ;)
Maar ik heb de floppy los gekoppeld(stroom en flatcable), maar hij doet nog steeds nix, kan dus ook niet in de bios komen.

John

Verwijderd

intermusic schreef op 18 mei 2004 @ 15:44:
offtopic:
Beetje vreemde Titel...! Ik schrik me de peuris! Ik denk er is iemand dood....
offtopic:
Ja en dan in PMG he :+

Al report gedaan :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 16:05 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

To be honest, maar dit is niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten :) Alleen maar een nieuwe kast kopen qua troubleshooting is onvoldoende. Er is veel meer wat je had kunnen doen. Neem hiertoe de startpost van het PMG Beleid in z'n geheel door, incluis de troubleshooter. Praktisch alle tips en suggesties die hier langskomen staan daar toch al in.

In ieder geval is het hier de bedoeling om vooronderzoek te plegen eer er een topic wordt geopend. Dat staat ook heel duidelijk in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] aangegeven. Bij deze verzoek ik je dan ook vriendelijk doch dringend om deze nogmaals te herlezen, omdat je deze essentiële informatie kennelijk doodleuk hebt overgeslagen, getuige jouw topistart. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zo kun je voorkomen dat je in de toekomst weer de mist in gaat qua het gebruik van GoT :)

Een tip: neem voortaan de "Let op:" tekst bovenaan in New Topic door eer je een topic opent. Daarin staat een beknopte samenvatting van hetgeen je minimaal moet kennen/uitvoeren om op correcte wijze een topic te starten B)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.