Toon posts:

Mitsubishi M341i

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er nergens een topic over de Mitsubishi M341i? Ik heb gezocht maar niks gevonden...
Volgens mij is de telefoon ook nog niet zo heel bekend. Maar als iemand me kan helpen, zou ik dat wel fijn vinden.

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 15:01
Bedoel je niet de NEC 341i ???

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

Topicstarter
Nee, 100% zeker de Mitsubishi M341i.
Op de KPN-site staat meer over deze telefoon.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 18:56 . Reden: fout gelinkt.. ]

• renzo4000
Woei! verwarrend :D. Wel een leuk toestel zo op het eerste gezicht.

Maar kijk eens op de website van Mitsubishi zelf

Afbeeldingslocatie: http://www.pdastreet.com/images/articles/products_xlimage_m341i_en.gif
Available Now
The M341i and the M720 are almost the same except that the M341i has an iMode browser which the M720 does not have. With dual color displays, the internal main one being an awesome 256,000 TFT while the outer one has 4096 colors. The camera cannot shoot video but with 5 Mb of shared memory and Java capability to boot, the M 341i ensures that you will not lag behind in terms of latest softwares.
Editors Rating

Review Pending

(Editors Rating Explained)

PROS AND CONS

Review Pending

Full Review Coming Soon

Mitsubishi M341i/M720 Specifications and Features
General

Mode GSM Dualband 900 / 1800

Dimensions 96 x 47 x 24 mm

Battery Type Lithium Ion

Battery Life ?

Weight 102 grams

Form Factor Clamshell

Phone book Capacity 255 + Sim

Display Type 2,62,000 colors, TFT

External Display Yes, 4096 colors (62 x 80 pixels)

Expansion Slot No

Form Factor Clamshell

Games Yes

Polyphonic Ringtones Yes

Vibrating Alert Yes

Connectivity

Bluetooth No

E-Mail client Yes

GPRS Yes

Infrared (IR) Yes

Java Apps (J2ME) Yes

MMS Yes

Synchronization Yes

SMS Yes

WAP Yes

Organiser functions

Internet Browser Yes (iMode M341i only)

Onboard Memory 5 Mb

Voice Dialling Yes

Voice Memo Yes

Special Functions

Camera Yes (640 x 480 pixels)

FM Radio No

GPS No

Mp3 Player No

Zie hier een leuk artikel dat Nvidia het hart van deze phone is Check dit artikel

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad best een leuk toestel.
Geen bluetooth en mp3, maar de rest is wel mooi.
262k intern, 4k extern kleurenscherm.
Niet verkeerd nee...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 20:08:
Inderdaad best een leuk toestel.
Geen bluetooth en mp3, maar de rest is wel mooi.
262k intern, 4k extern kleurenscherm.
Niet verkeerd nee...
Niemand die iets meer weet over dit toestel...????

Verwijderd

Ik werk bij de primafoon en wij zijn eigenlijk de enigste die het toestel verkopen volgens mij. Het is een imode toestel en is velemalen beter dan de nec 341i. Het beeldscherm heeft veel meer kleuren en de camera ik ook beter. Een collega van me heeft hem en hij is er kei blij mee. Ook heel gebruiksvriendelijk. Als je meer wil weten zou ik naar een primafoon gaan en vragen of ze hem kunnen demonstreren. Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 13:04:
Ik werk bij de primafoon en wij zijn eigenlijk de enigste die het toestel verkopen volgens mij. Het is een imode toestel en is velemalen beter dan de nec 341i. Het beeldscherm heeft veel meer kleuren en de camera ik ook beter. Een collega van me heeft hem en hij is er kei blij mee. Ook heel gebruiksvriendelijk. Als je meer wil weten zou ik naar een primafoon gaan en vragen of ze hem kunnen demonstreren. Suc6
Ja mijn vriendin heeft hem ook, maar ik wil wel eens weten of hier niet iemand is die hem heeft en nog leuke dingen ermee weet te doen.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die hem heeft en er iets meer over kan vertellen?

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar een erg onpopulair telefoontje...

• renzo4000
Ik zie dat je nog niet heel erg actief bent op GoT. Maar het is niet de bedoeling dat je telkens dit topic gaat lopen kicken binnen 24h (en zeker niet meerdere malen). Check eerst even de faq voor meer info. Ik begrijp best dat dit frustrerend is maar je kan niet altijd direct geholpen worden. Struim anders een even google af. Suc6 :P

Verwijderd

Wat een onzinnige vraag zeg als je vreindin er al een heeft, begin maar eerst met het teostel van je vreindin te lenen, uit te proberen, lees tussendoor ook evevn de handleiding door daar staat meestal ook wel enigzins in verteld wat je met dat ding kan, en anders loop je gewoon een primafoon winkel binnen als je een keer in de buurt bent en laat je een verkoper je precies uitleggen wat er met dat ding kan!!
Pagina: 1