Onlangs heb ik uit een dell latitude CP de LCD gehaald, dit bleek een Samsung LT133X1-106 TFT Scherm te zijn. ik wilde de lcd aansluiten op mijn vga van mijn computer. Dus ik zoeken op internet naar technische specificaties,maar hellaas!
ik zoeken op de site van samsung, niets te vinden. maar ik laat me niet zo snel uit het veld slaan, dus mail ik naar samsung, maar zij mogen de informatie niet vrij geven!!??
Ik weer gemail naar smasung met de vraag of ze aub toch mij die specs konden geven, maar hellaas ze blijven star vol houden, en krijg dus niet de specs die ik nodig heb om het lcd aan te sluiten op mijn computer.
Nu is de vraag is er iemand die mij wel kan helpen??
het gaat dus om de Samsung LT133X1-106 TFT
iemand?????
ik zoeken op de site van samsung, niets te vinden. maar ik laat me niet zo snel uit het veld slaan, dus mail ik naar samsung, maar zij mogen de informatie niet vrij geven!!??
Ik weer gemail naar smasung met de vraag of ze aub toch mij die specs konden geven, maar hellaas ze blijven star vol houden, en krijg dus niet de specs die ik nodig heb om het lcd aan te sluiten op mijn computer.
Nu is de vraag is er iemand die mij wel kan helpen??
het gaat dus om de Samsung LT133X1-106 TFT
iemand?????