Blijkbaar is dit probleem al 2 jaar oud maar nog niet opgelost. dus als het niet de bedoeling is dat ik een nieuwe thread maak dan kill het maar 
Specs:
Amd athlon xp 2000+
asusTEK a7v600
Nvidia Geforce 4 ti 4200 128 mb
Soundblaster live! 5.1 digital
2 X 256 ddr
maxtor 4k040h2
maxtor 6y200p0
os xp pro
al flink lang last van gehad van dit probleem ook met vorige mobo via p4x266. ene keer loopt ie vaker vast dan de andere keer. meestal als het bureablad geladen wordt. lelijke driehoekjes en 1 blokje en systeem reageert niet meer. met het nieuwe mobo beweegt het blokje soms nog dus dat is een verbetering.. is tenminste niet zo saai. *sniff*
Hier is een foto van wat er gebeurt.

Heb nieuwste drivers geprobeerd ook wat minder nieuwe detonators. maar ik ben gewoon het spoor kwijt. als iemand wat insights heeft waar het nou eigenlijk aan kan liggen hoor ik dat graag.
Specs:
Amd athlon xp 2000+
asusTEK a7v600
Nvidia Geforce 4 ti 4200 128 mb
Soundblaster live! 5.1 digital
2 X 256 ddr
maxtor 4k040h2
maxtor 6y200p0
os xp pro
edit:
Service pack 1
Service pack 1
al flink lang last van gehad van dit probleem ook met vorige mobo via p4x266. ene keer loopt ie vaker vast dan de andere keer. meestal als het bureablad geladen wordt. lelijke driehoekjes en 1 blokje en systeem reageert niet meer. met het nieuwe mobo beweegt het blokje soms nog dus dat is een verbetering.. is tenminste niet zo saai. *sniff*
Hier is een foto van wat er gebeurt.
Heb nieuwste drivers geprobeerd ook wat minder nieuwe detonators. maar ik ben gewoon het spoor kwijt. als iemand wat insights heeft waar het nou eigenlijk aan kan liggen hoor ik dat graag.
Life is like living only without the peaches