Zou iemand mij ook kunnen helpen, internet aanluiten is normaal niet zo'n groot probleem... maar ik heb een speedtouch 510 en een USR8054, internet van demon via bbxl
Heb de speedtouch als router ingesteld (met moeite
) en dhcp staat aan als ik die rechtstreeks aan een pc hang wekt het internet perfect.
Maar daar hebben we natuurlijk geen wireless USR voor gehaald he.
Als ik internet los gooi en met wireless kaart connect met de USR no problem... als ik de kabel can de speedtouch in de USR gooi dan krijg ik geen internet verbinding.
Ik heb op de USR dhcp uitgeschakeld en een IP gegeven 10.0.0.150, en gateway op 10.0.0.138 ingesteld maar ik krijg alleen nmaar verbinding met de usr... internet wil niet, en als ik PPTP instel dan mot ik username en password invullen, maar dat hoeft niet bij demon, die werkt met mac adres (die staat op dit moment ingesteld op het mac adres van de modem)
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Zat zelf te denken aan de speedtouch in te stellen als modem en het WAN MAC adres van de USR te laten registeren en dan die als router te laten dienen, alleen dan is het probleem hoe stel ik die speedtouch in als modem...
Heb al geprobeerd wat hier staat ADSL aan de praat krijgen op USR8054*
Speedtouch config: Demon (BaByXL) icm Alcatel ST510v4 met router functie?
Heb de speedtouch als router ingesteld (met moeite
Maar daar hebben we natuurlijk geen wireless USR voor gehaald he.
Als ik internet los gooi en met wireless kaart connect met de USR no problem... als ik de kabel can de speedtouch in de USR gooi dan krijg ik geen internet verbinding.
Ik heb op de USR dhcp uitgeschakeld en een IP gegeven 10.0.0.150, en gateway op 10.0.0.138 ingesteld maar ik krijg alleen nmaar verbinding met de usr... internet wil niet, en als ik PPTP instel dan mot ik username en password invullen, maar dat hoeft niet bij demon, die werkt met mac adres (die staat op dit moment ingesteld op het mac adres van de modem)
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Zat zelf te denken aan de speedtouch in te stellen als modem en het WAN MAC adres van de USR te laten registeren en dan die als router te laten dienen, alleen dan is het probleem hoe stel ik die speedtouch in als modem...
Heb al geprobeerd wat hier staat ADSL aan de praat krijgen op USR8054*
Speedtouch config: Demon (BaByXL) icm Alcatel ST510v4 met router functie?