Toon posts:

wireless connectie als programma in 98?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!,

ik heb een probleem met deze situatie.

Ik heb een nieuwe Dell server met Windows 2000 server. Deze draait als domeincontroller en heb 7 clients met Win98.

't Liefst wil ik de clients wireless via een accespoint laten communiceren met de server omdat op deze manier de computer verplaatsbaar zijn in de gang van een basisschool.

Ik heb Sweex & D-Link kaarten geprobeerd maar deze geven beide hetzelfde probleem. De clients, vinden geen domeincontroller en geven dus geen aanmelding waarbij ik me kan aanmelden bij een domein. Dit heeft puur te maken met het feit de de wireless 11g pci kaarten (van sweex & dlink) pas een verbinding opbouwen NA de aamelding. Ik kan dat internetten op de clients via het wireless netwerk. Prima. Maar ik wil een verbinding opzetten VOOR de aanmelding zodat ik kan connecten op de server.

De D-Link & sweex kaarten worden pas gestart met een programma in de systemtray. Ik wil het dus als een service.

Wie heeft hier ervaring mee ? Tips?

Alvast bedankt.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

In je msconfig/startup staat achter elk programma de wijze hoe hij opstart. Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik de commandos erachter niet beheers, maar wel kan afkijken bij een ander installed proggie ;)
(zet dan link + /command in start/programs/startup)

Ik hoop dat je er wat aan hebt,
succes

[ Voor 8% gewijzigd door SSH op 16-05-2004 12:44 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:00

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie ook : Via wireless word mijn domein niet gevonden
Een beetje zoeken kan geen kwaad hoor ;)

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.