Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[MP3-Speler] Probleem bij het vinden van een geschikte

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben al een tijdje aant kijken voor een geschikte mp3-speler en toen wou ik voor de iRiver iHP-120 gaan. Al die opties die daarin zitten heb ik nodig of zijn wel handig om te hebben. Maar die 20 GB is nog wel een beetje veel... ik denk niet dat ik die helemaal vol kan krijgen en mocht ik m vol krijgen, dan luister je toch niet al die nummers die drop staan.

Dus ik zoek een goede mp3 speler met de opties van de iHP-120 en met 10GB of minder geheugen (moet wel meer dan 512 mb zijn).

Any Ideas?

De features van de 120 waar het om gaan zijn:

Radio (hoeft niet persé)
Line-in
Voice recording

Trouwens, kan je je ihp-120 in je mixer dauwen en m dan gebruiken om op te nemen van bijv. een elec. drumstel die dr ook op zit?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 17:44 ]

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:50

NoTimeRemains

I know

de ihp-110? 10 gb ?

This is the Way.

Verwijderd

Topicstarter
Pff lol wist niet eens dat die er was :S

Dat zou perfect zijn maar in de 1e 2 winkels waar ik keek hadden ze alleen de 120 en 140 :S

De 10 GB is overigens de iHP-100

EDIT: Hij staat ook niet bij de price watch :(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 19:07 ]

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Of de H110 ;)

Wat dacht je van de Archos Gmini 220? Voldoet aan al je eisen, is goedkoper en kan (voor zover ik weet) ook nog onbeperkt opnemen. Dat kunnen iHP's nl. niet! (Uit m'n hoofd) max. 700MB in WAV en 200 in MP3...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Verwijderd

Topicstarter
Nja 700 mb wav is wel genoeg denk ik maar goed. Ziet er wel goed uit dat ding :D Even wat research naar doen.

Andere ideeën zijn ook nog welkom :)

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Dan zou ik eerst dat onderzoek maar even doen. En dat een beetje uitbreiden naar andere spelers. Dan kan je hier makkelijk genoeg leren om een speler te kopen zonder dat je ook maar iets post! (Uit ervaring...)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Verwijderd

Topicstarter
Mja, ik weet t niet. Die archos ziet er goed uit enzo maar ik heb er nog helemaal nooit van gehoord enzo. Ook niezo veel mensen die hem hebben hier... kan komen omdat het topic er nog niet zo lang is maar goed.

Die iHP-100 is perfect alleen waarom is hij nergens te koop :S

EDIT: Heb heel veel gezocht afgelopen weken. Ben deze niet tegen gekomen. Maar ik zat toen ook vooral naar iRivers te kijken omdat ik daar hele goede ervaring mee heb.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 19:34 ]

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:16
ik heb precies hetzelfde probleem !!

ik ben aan het denken aan:

Ipod mini
Iriver Gp-100
Mpio H200 (is nog niet uit)

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als de speler wat groter mag zijn, dan is de Xclef HD500 wel interessant. €269,-

[ Voor 3% gewijzigd door dr snuggles op 16-05-2004 12:54 ]

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:16
ik zoek eigenlijk een kleine compacte mp3 speler, heb een Ibead gehad, maar is nu meegewassen en zoek een geschikte vervanger die ietsjes groter mag zijn, maar die ik nog steeds overal kwijt kan, en met wat meer ruimte (1,5 GB/4GB)

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:35

Piggen

Lekker bakkie

Vergeet ook de Rio Nitrus (1,5 GB) en de Creative Muvo2 (1,5 of 4 GB) niet.
Pagina: 1