Toon posts:

Office 2000 afsluitprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb office 2000 op mijn computer.
ik heb windows xp pro.
het werkt verder goed maar telkens als ik outlook aflsuit dan blijft er een balk staan: een ogenblik gedult microsoft office word gesloten.
maar deze balk gaat niet meer weg!

iemand een idee omdit eruit te halen ?

gr arjan

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 23:30
Misschien office een beetje corrupt; ik heb er zelf nooit last van gehad met dezelfde combi..
Doe eens een repair van je office en update je office met de laatste servicepacks.. (office.microsoft.com)

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de repair optie al gedaan en alle updates staat er ook al op dus ik snap er niks van, een vriend van mij zei dat je iets in het register moest aanpassen maar wist niet wat.

Heeeeeeelp !!
Krypt schreef op 13 mei 2004 @ 17:23:
Misschien office een beetje corrupt; ik heb er zelf nooit last van gehad met dezelfde combi..
Doe eens een repair van je office en update je office met de laatste servicepacks.. (office.microsoft.com)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 17:41:
Ik heb de repair optie al gedaan en alle updates staat er ook al op dus ik snap er niks van, een vriend van mij zei dat je iets in het register moest aanpassen maar wist niet wat.

Heeeeeeelp !!

[...]

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 14:53
Misschien in plaats van repareren gewoon helemaal opnieuw installeren? Zorg dan wel voor een kopie van Normal.dot, waar je belangrijkste instellingen qua sjabloon in te vinden zijn.

En ik weet eerlijk gezegd niet of er een registerinstelling is die dit zou kunnen verhelpen (er zal vast en zeker geen registerinstelling zijn die speciaal ervoor bedoeld is om zolang mogelijk zo'n mededeling weer te geven). Waarschijnlijk is het een conflict met Windows of een ander programma, meestal helpt opnieuw installeren hier goed tegen.

En kijk anders eens op de Microsoft Knowledge Base, daar willen ook nog wel eens oplossingen staan voor problemen met Microsoft-problemen.

Verwijderd

Maak je gebruik van een Exchange (2003) server ?
Kijk hier eens dan : [rml][ outlook2k/Exchange2k3] Outlook 2k sluit niet af[/rml]

Mocht het dit niet zijn, heb je 3rd-party tools die gebruik maken van Outlook.
Zoals Fax software etc.
Probeer deze dan eerst te verwijderen.
Pagina: 1