Dilemma: DVD-speler of CD-brander eruit

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-03 14:20
Ik zit met een dilemma. Ik heb een DVD9-brander besteld en die kan ik straks ophalen ophet postkantoor. Nu moet ik of mijn dvd-speler of mijn cd-brander eruit halen.

Voor de duidelijkheid: met de DVD-brander kan ik uiteraard zowel CD's als DVD's lezen en branden.

• Markieman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:59
Tja, het zal niet veel uitmaken. Je hebt eigenlijk de volgende opties:

1. Je wilt tegelijk 2 DVD/CD's kunnen lezen.
2. Je wilt tegelijk 1 DVDR en 1 CDR of 2 CDRs kunnen branden.

Die keuze kan ik moeilijk voor je maken...

[ Voor 17% gewijzigd door Markieman op 12-05-2004 09:32 ]

You do not fear them? - The Wraith? Naah. Now *clowns*, that's another story.

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03 11:38
Als je er per se 2 spelers in wil hebben zou ik je cd brander er uit halen. Anders is het misschien wel net zo makkelijk om ze er beide uit te halen en alleen je nieuwe dvd-brander er in te stoppen.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik zou zeggen, welke is kwalitatief beter. De DVD-speler of de CD-brander? Of je moet on-the-fly DVD's willen gaan branden, dan is de keuze simpel.

Overigens is het geen dilemma waar je het over hebt maar een luxeprobleem ;)

Verwijderd

Je kunt zelf toch wel een keuze maken welke jij het minste gebruikt?

Hint: als je veel DVD's gaat kopieren is het handig om de DVDspeler erin te laten, terwijl als je DVD9-brander niet zo snel is met gewone CD's branden is de CD-brander weer het makkelijkst.

Overigens kun je maximaal 2 devices op 1 IDE kanaal zetten (master/slave). In dat geval verwijs ik je door naar de OM Faq

In ieder geval, je beschikt over de luxe om het allemaal experimenteel te ondervinden - én je bent de enige met de antwoorden over je gebruikerseissen/patroon. Bekijk wat het meest nuttige voor jou is en maak zoals een tweaker betaamd een afgewogen keuze gebaseerd op jouw eisen. Zie ook de forumFaq voor wat wij verwachten van topics op GoT.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 09:39 ]

Dit topic is gesloten.