Ik heb zelf die virtuele schijf gewoon gedownt bij
http://pearpc.sourceforge.net en gewacht tot 5,8 kb. zich omzette tot 6 gieg.

Daarna heb ik éérst eventjes Darwin geboot om een partitie aan te maken. Vreemd genoeg zag Mac OS X Installer hem nóg niet, dus moest ik alsnog in het partitioneer-programmatje.. Heb gewoon een keer de knop "partition" ingedrukt, en de rest ging van zelf, hulde.. Ik heb zelfs het "disk checken" gewoon laten skippen, omdat ik daar veel te ongeduldig voor ben.. Het installeren zelf voltooide succesvol, maar er was geen bootable partitie, dus was alsnog verplicht om de partitie table aan te passen (boot volgorde veranderd...)
Beathoven schreef [..]:Leuke Windows achtergrond trouwens, het standaard teletubbie landschap lijkt ineens een stuk levendiger

Don't mess with the teletubbie look..

Ben een echte fan daarvan..

Offtopic: voor allerlei zulk soort wallpapers kan je terecht op
www.wapers.comBeathoven schreef [..]:OSX voor de PC is wel een beetje onwaarschijnlijk...
Hoe willen ze ooit nog hardware verkopen? er van uitgaand dat het even goed op een PC zal draaien als het geoptimaliseerd is.
Ze ruimen dan misschien op den duur Windows uit de weg, maar zichzelf ook. Illegale kopietjes verkopen minder goed dan bakken met hardware.
Neeh, ik leef ook gráág in een droomwereld

, tuurlijk zou ik het zo graag willen zien, dat Microsoft Windows gewoon direct draait op PowerPCs

, dat Microsoft standaard Opera in zijn installatie-pakket doet

, en dat Realplayer WMA gaat gebruiken als toekomstige standaard..

Helaas denken niet alleen softwaremakers niet zo, maar ook mensen die globaal gezien tegen wereldvrede schijnen te zijn.. En ik mij steeds afvragen waarom ik geen wereldheerser ben

SirDupre schreef op 16 mei 2004 @ 23:27:
Ik heb het inmiddels ook werkend, heb ook screenies maar die zijn eigenlijk hetzelfde als bovenstaande. Op mijn AMD Thunderbird 1000 mhz duurde het installeren grofweg 12 uur (misschien wat minder).
Het booten van Mac OS X duurt een paar minuten en als ik het Chess programma van Apple start sluit de emulator gewoon af. Zal nu even gaan kijken of de iProgz
wel werken.
Dat hij er uit springt zodra je chess start heb ik ook last van.. Bij wat minder "zware" apps als Text-editor geen probleem.. Ik denk dus dat dat nog gewoon een emulatie-probleem is, maar dat komt allemaal nog wel aangezien deze emulator in een zeer pril stadium van ontwikkeling is.. Geduld hebben dus!!
[
Voor 17% gewijzigd door
Anoniem: 99613 op 17-05-2004 00:08
]