Stoer; Marduq

Digital Media Junkie
13:37
Verwijderd
en dan krijg je als eerste hit: http://www.spliffz.dsl.pipex.com/main.shtml en kan je hem gewoon downloaden
Verwijderd
http://www.flashlevel.com...epts/komprehend/index.htm
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd

al dan niet met omgedraaide K
*edit* oftewel die van XangadiX
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 23:23 ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Dat is niet precies dezelfde de onderkant van de K is ietsje groter dan de bovenkant,
Ik heb hier het lettertype Metabold-Roman die lijkt er ook sterk op alleen weet ik niet meer of die gratis is.

fontmoeheid.

* idioteque heeft medelijde met Dark Blue haar fontmoeheidDark Blue schreef op 11 augustus 2004 @ 01:18:
Ja, kan ook wel ...ik heb maar heel vlug geantwoord, eigenlijk niet eens door mijn eigen fontcollectie gezocht
. My bad. Ik kan de fonts van de laatste tijd niet meer zo bijbenen...
fontmoeheid.
Maar ik heb geen gratis versie meer gevonden van die MetaBold font.
Als je hem graag wilt moet je even mailen.
[ Voor 13% gewijzigd door idioteque op 13-08-2004 15:13 ]
Verwijderd
Overigens ligt het er sterk aan of je Mac OS 9 draait of Mac OS X.
Onder X kun je een windows lettertype (.tff) gewoon inladen in je library, onder OS9 is dit niet mogelijk.
Voor Viner Hand-achtigen onder OS 9, zie:
http://www.dafont.com/en/...=40&m=on&texte=Viner+Hand
Hoewel er weinig bruikbaars tussen staat.
[ Voor 81% gewijzigd door Dark Blue op 13-08-2004 20:17 ]

Iemand een idee hoe deze heet ? Wil em graag gebruiken voor me sigs enzo
Niet die pixel font maar die erboven natuurlijk
Laat maar zitten, ik ziet dat Dark Blue deze vraag een aantal replies hierboven al heeft beantwoord, iig bedankt
[ Voor 36% gewijzigd door OutSIdeR op 14-08-2004 00:40 ]
Verwijderd
http://www.dafont.com/en/...rk+Font&nq=1&q=Bjork+FontOutSIdeR schreef op 14 augustus 2004 @ 00:32:
Ik zoek al een tijd je naar deze font :
[afbeelding]
Iemand een idee hoe deze heet ? Wil em graag gebruiken voor me sigs enzo
Niet die pixel font maar die erboven natuurlijk
Laat maar zitten, ik ziet dat Dark Blue deze vraag een aantal replies hierboven al heeft beantwoord, iig bedankt
De middelste
Verwijderd
Mvg
Dark neo
Ik kan zo geen lettertype vinden maar het logo vind je hierVerwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 11:12:
Ik zoek het font van doom 3 iemand enig idee hoe dit noemt of waar ik dat kan vinden
Mvg
Dark neo
http://web.brandsofthewor...earch/?action=1&text=doom
Ik denk niet dat een lettertype hiervan echt bestaat, het is nogal moeilijk om in die vorm unieke letters te maken. De D loopt omhoog, de M naar beneden, als je MooD zou willen schrijven zouden ze verkeerd om staan, nog niet eens te denken over de rest van de letters.
Ja ik had ff beter moeten lezen, een paar posts naar boven stond de zelfde vraag, thx anyway

Genaamd: DS UncialFunnyHand
Alleen deze heeft geen getallen en hij is net wat te onduidelijk te lezen. Maar het zit heel ver in de richting wat ik zoek
Weet iemand een iets betere font???
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
http://www.dafont.com/en/...asst=alpha&Envoyer=Submit
Als het je alleen om de cijfers gaat kan je Fanjofey AH of First Order wel gebruiken...
Verwijderd
Knock yourself out.Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 10:16:
Ik ben op zoek naar het font wat N*E*R*D gebruikt op hun eerste cd. Het lettertype waar de naam van de band in geschreven is.
Wat het GoodFellas font betreft; Bodoni zou eigenlijk een nog wat meer "condensed" versie moeten hebben, dan zat je best in de buurt...
[ Voor 19% gewijzigd door Yoozer op 16-08-2004 14:16 ]
teveel zooi, te weinig tijd
Zou deze wat zijn, voor GoodFellas? Op DaFont heb ik zo geen echt goed alternatief kunnen vinden. Als je daar op Bodoni zoekt hebben ze wel een Bodoni XT, maar die is te rond, en de hoofdletter F klopt totaal niet. Maar goed, zie maar.

damn, hij ziet er zooo bekend uit, maar ik kan er de vinger niet opleggen... iemand?
Degene die trouwens net naar het EasyJet lettertype vroeg (of hier gáat vragen): Cooper Black (Bold).
Verwijderd
Weet iemanmd de naam van het lettertype van EasyJet?
thanx

leoaq.fm // Jeune Loop
Nou de startpost van dit topic nog even doornemen. Daar vind je ondermeer whatthefont, en (vooruit, we zijn de lulligste niet hier) die vertelt je dat je met een Cooper Black mooie resultaten boektVerwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 16:56:
ok..ik ben daar (waar ik moet zijn)hoop ik
Weet iemanmd de naam van het lettertype van EasyJet?
thanx
Maar dat is niet gratis. Google erbij pakken: Oswald Black (hiero) of Ozzie Black is wat je zoekt.

[ Voor 5% gewijzigd door Rataplan op 20-08-2004 17:20 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Verwijderd
thanx!!
en vooruit (ook ik ben de lulligste niet) .. zal nu ff die lap tekst aan het begin doornemen ;-)
icecreamfarmer in "welk lettertype bij dit logo"
bvd
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Verwijderd

of 'Base 02' (Nr. 04)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 09:55 . Reden: Post beetje gefatsoeneerd + typo ]
die vond ik zelf ook goed zal het overleggenVerwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 09:45:
@icecreamfarmer: zat net in je andere topic. Ik vraag me af waarom je op dafont.com in de techno hoek zat. Kijk eens bij de Top 100 bijvoorbeeld naar 'You Rook Marbelous' (Nr. 29)
[afbeelding]
of 'Base 02' (Nr. 04)
[afbeelding]
ik zie ik zie wat jij niet ziet

Zowel google als whatthefont leverden niets op

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Trebuchet MS met een verhoogde spacing tussen de letters?Nozzman schreef op 18 augustus 2004 @ 18:16:
[afbeelding]
damn, hij ziet er zooo bekend uit, maar ik kan er de vinger niet opleggen... iemand?
Verwijderd
Er staat in de header: Messenger Plus!, vind het lijken op Verdana of Trebuchet Bold .. maar in de letter g zit bijvoorbeeld toch een verschil. Wie weet wat het is?
Verwijderd
zijn er eigenlijk sites waar je kan zoeken naar matchende freeware fonts?
Verwijderd
De letters staan niet netjes naast elkaar maar zijn afzonderlijk gepaste letters

Welke font is dit ik dacht zelf aan Trebuchet MS, maar die g is anders, mmmmmmmmmmm
Iemanddd???
Ik heb hem hier nog op mijn pc staan stuur me maar een mailtje of voeg me toe aan msn en dan stuur ik hem welOzBoz schreef op 28 augustus 2004 @ 15:52:
Ik ben op zoek naar het font met de kijkwijzer symbolen. Die heb ik ooit gedownload. Maar kan ze niet meer vinden. Heeft toevallig iemand ze nog liggen? Momenteel zit er wachtwoord op de site en de tijd om eerst een goede reden (die er wel is) naar NICAM op te sturen is er niet echt.
[ Voor 165% gewijzigd door MaZo op 30-08-2004 16:04 ]
OCR B Extended.Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 13:29:
Ik ben al zo lang op zoek naar de volgende font
De letters staan niet netjes naast elkaar maar zijn afzonderlijk gepaste letters
[afbeelding]
Welke font is dit ik dacht zelf aan Trebuchet MS, maar die g is anders, mmmmmmmmmmm
Iemanddd???
Gah, nu moet ik weer tikken wat ik eerst had verwijderd. MaZo : zoek eens hier : http://dafont.com/en/bitm...&nb_ppp=40&texte=RETECOOL
Volgens mij is 't BM Plain.
[ Voor 84% gewijzigd door Yoozer op 30-08-2004 18:21 . Reden: fix fix ]
Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 15:22:
[...]
Trebuchet MS met een verhoogde spacing tussen de letters?
Gatverdegatver! Wat ís dat toch met dat 'het zal wel Trebuchet MS zijn' ....Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 13:29:
Ik ben al zo lang op zoek naar de volgende font
[afbeelding]
Iemanddd???
Trebuchet MS heeft een duidelijke háák aan de g, die niet "j" gaat maar meer zo "c"! Dat zie je toch gelijk...

(als ik hier nu mensen heel hard voor hun bek trap, ... pech. Je deed je best, hebik waardering voor, helaas ben je voor mij heel lachwekkend. )
Oké, en nu over tot de orde van de dag.
Zocht er iemand nog dat 'Champion' font? Ik heb hier een brede versie, moet te fixen zijn naar een smalle...
http://www.dafont.com/en/...n&nb_ppp=40&classt=alpha'
Zone, onderaan.
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Zoek op google naar "Font editor"XLerator schreef op 31 augustus 2004 @ 22:07:
Bestaat er ook een tool waarmee je je eigen fonts kan maken? Of nog beter: bestaande fonts kan bewerken?
De eerste hit is dan deze:
Font Creator Program
Ik heb geinstalleerd en je kan er nieuwe fonts mee maken en bestaande fonts aanpassen.
Succes.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dus nu de vraag maar aan jullie: Welke lettertype is dit?

Verwijderd
Heeft iemand dit lettertype of weet iemand waar ik het vandaan kan halen?
Persoonlijke aanbeveling: Fontlab 3.5XLerator schreef op 31 augustus 2004 @ 22:07:
Bestaat er ook een tool waarmee je je eigen fonts kan maken? Of nog beter: bestaande fonts kan bewerken?
't Is wel aan te raden om als je bezig bent om elke letter een soort bounding box te maken; bij copy + paste worden de tekens anders gewoon gerescaled.
Lucida Handwriting?Niek_ schreef op 02 september 2004 @ 13:33:
Krijg bij What the Font het volgende: There were no matches for the image you uploaded.
Dus nu de vraag maar aan jullie: Welke lettertype is dit?
[afbeelding]
Er bestaat een tooltje waarmee je uit een PDF fonts kan extracten. Als deze ingesloten zit kan het werken. Wat ook werkt is een bezoek aan www.myfonts.com/whatthefont en dan een screenshot van de PDF-files die gratis te downloaden zijn (beetje inzoomen, krijg je goede resolutie) maken, om vervolgens de computer 't werk te laten opknappen. Ik kom helaas momenteel niet bij de site terecht, maar probeer dat eens. Ik gok zo eigenlijk een Franklin Gothic (misschien bold?) maar resultaten behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 19:08:
Ik ben op zoek naar het lettertype van het welbekende Loesje. (zie ook www.loesje.nl)
Heeft iemand dit lettertype of weet iemand waar ik het vandaan kan halen?
[ Voor 60% gewijzigd door Yoozer op 03-09-2004 15:53 ]
Ik kom op een aantal versies Franklin Gothic Condensed.Yoozer schreef op 03 september 2004 @ 15:45:
[...]
Er bestaat een tooltje waarmee je uit een PDF fonts kan extracten. Als deze ingesloten zit kan het werken. Wat ook werkt is een bezoek aan www.myfonts.com/whatthefont en dan een screenshot van de PDF-files die gratis te downloaden zijn (beetje inzoomen, krijg je goede resolutie) maken, om vervolgens de computer 't werk te laten opknappen. Ik kom helaas momenteel niet bij de site terecht, maar probeer dat eens. Ik gok zo eigenlijk een Franklin Gothic (misschien bold?) maar resultaten behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
Logo van loesje weet ik helaas niet.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Kopieeren naar Word, "in het woord gaan staan" en kijken in het font-keuzemenuYoozer schreef op 03 september 2004 @ 15:45:
Er bestaat een tooltje waarmee je uit een PDF fonts kan extracten. Als deze ingesloten zit kan het werken. Wat ook werkt is een bezoek aan www.myfonts.com/whatthefont en dan een screenshot van de PDF-files die gratis te downloaden zijn (beetje inzoomen, krijg je goede resolutie) maken, om vervolgens de computer 't werk te laten opknappen. Ik kom helaas momenteel niet bij de site terecht, maar probeer dat eens. Ik gok zo eigenlijk een Franklin Gothic (misschien bold?) maar resultaten behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
Dat pdf'je zou maar een font gebruiken dat je niet geinstalleerd hebt staan. Dan werkt dit niet.Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 22:04:
[...]
Kopieeren naar Word, "in het woord gaan staan" en kijken in het font-keuzemenu
VAG Rounded, al moet je dan nog wel zelf even de letters scheef zetten. Kan zijn dat er al een versie is die ze scheef heeft, maar die weet ik zo even niet.
Je bent niet de eerste

http://gathering.tweakers...rums%5D%5B%5D=13#hitstart
[ Voor 33% gewijzigd door Yoozer op 04-09-2004 08:52 ]
Het logo is hier te vinden:Rakkerzero schreef op 03 september 2004 @ 16:43:
[...]
Ik kom op een aantal versies Franklin Gothic Condensed.
Logo van loesje weet ik helaas niet.
http://web.brandsofthewor...rch/?action=1&text=loesje
Ballpark Weiner komt er in de buurt. Is te halen bij DaFont.
Oh, trouwens, op dezelfde site kun je ook 'Landliebe' vinden, voor de verwaterde versie, misschien een leuke variatie
Ik zie nu ook Wrexham staan. Is m ook niet helemaal geloof ik.
Ik dacht eerder dat het gewoon een -righthand of een lefthand was. Hm, ik dacht dat het dus een Erik Righthand was, maar die is het niet:Yoozer schreef op 03 september 2004 @ 15:45:
Lucida Handwriting?

De y klopt duidelijk niet. Bummer.
Hey, kom ik hem toch zomaar hier tegen, en nog te downloaden ook
http://www.dafont.com/en/...2A%2Acrazy+dance%2A%2A%2A
Michaelmas heet ie. Misschien moet je de spacing nog wat minderen.
Het kan volgens mij ook met een Swiss Condensed... maargoed, ik heb nu te weinig vergelijkingsmateriaal om echt even de lettertjes naast elkaar te leggen.Er bestaat een tooltje waarmee je uit een PDF fonts kan extracten. Als deze ingesloten zit kan het werken. Wat ook werkt is een bezoek aan www.myfonts.com/whatthefont en dan een screenshot van de PDF-files die gratis te downloaden zijn (beetje inzoomen, krijg je goede resolutie) maken, om vervolgens de computer 't werk te laten opknappen. Ik kom helaas momenteel niet bij de site terecht, maar probeer dat eens. Ik gok zo eigenlijk een Franklin Gothic (misschien bold?) maar resultaten behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
en te weinig zin, maar druk me niet met mn neus op de feiten dat ik twee dagen voor mijn studie aan de aki fonts eigenlijk lijd aan fontmoeheid...
Verwijderd
Is d'r ook een site waar je 'm gratis kan downen??Yoozer schreef op 04 september 2004 @ 08:46:
[...]
VAG Rounded, al moet je dan nog wel zelf even de letters scheef zetten. Kan zijn dat er al een versie is die ze scheef heeft, maar die weet ik zo even niet.
[...]
Je bent niet de eerste.
http://gathering.tweakers...rums%5D%5B%5D=13#hitstart
Alvast bedankt
onzinbericht.
[ Voor 108% gewijzigd door Zeror op 07-09-2004 14:22 ]

Plaatje is klikbaar
Kan zelf namelijk niet zo 1 2 3 bedenken welke het is... En die site die het voor je uit zou kunnen zoeken, kan ik ook niet vinden, dus bij deze wend ik me tot jullie...
Alvast bedankt!
[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 07-09-2004 17:25 ]
Verwijderd
Times New Roman met grotere spatiëring, cursief? Maar, dit is nogal een gepriegel. Heb je niks groters?GJ-tje schreef op 07 september 2004 @ 11:28:
Hey mensen, ik ben op zoek naar het font die gebruikt word in:
[afbeelding]
Kan zelf namelijk niet zo 1 2 3 bedenken welke het is...
Startpost al doorgelezen?En die site die het voor je uit zou kunnen zoeken, kan ik ook niet vinden, dus bij deze wend ik me tot jullie...
Alvast bedankt!
probeer een duidelijke, contrastrijke afbeelding eerst door WhatTheFont te halen voor je hier je vraag stelt;
Maar okee, dan nog eens; http://www.myfonts.com/whatthefont . Echter met het formaat wat je nu hebt, daar kan WTF ook niks mee.
[ Voor 11% gewijzigd door Yoozer op 07-09-2004 13:45 ]
Heb misschien nog een grotere versie liggen, even kijken...Yoozer schreef op 07 september 2004 @ 13:42:
Times New Roman met grotere spatiëring, cursief? Maar, dit is nogal een gepriegel. Heb je niks groters?
Ahh keek er dus overheen, die pagina zocht ik idd...Startpost al doorgelezen?
probeer een duidelijke, contrastrijke afbeelding eerst door WhatTheFont te halen voor je hier je vraag stelt;
Maar okee, dan nog eens; http://www.myfonts.com/whatthefont . Echter met het formaat wat je nu hebt, daar kan WTF ook niks mee.
Whatthefont maakt er Plantin Semibold Italic van... Zal even een grotere versie online zetten (heb er 1 gevonden...)

plaatje is klikbaar
Ik kom trouwens alleen betaalde versies van Plantin Semibold Italic tegen, is er ook een freeware versie van?
Misschien trouwens een tip voor de topic start: http://www.identifont.com/identify.html
Krijg je aan de hand van een aantal vragen een antwoord... Weet alleen niet hoe betrouwbaar dat is of iets...
[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 07-09-2004 17:39 ]

Elke letter dient een vaste spatiering (a la courier) te hebben. In een formaat van 4 x 5 blokken. (waar blokken een variabele grootte hebben).
Ik heb al bij whattefont gekeken, maar die ging onderuit vanwege het grote aantal segmenten.
Voorbeeldje van het lettertype.

Verder heb ik de 04b varianten al geprobeerd, maar die hebben geen vaste spatiering. Het is helaas ook geen optie om per letter iets neer te zetten, omdat het dynamisch gepubliceerd gaat worden.
Tevens gezocht op Led font, square font, scoreboard font, maar allen retourneerden een font waarbij de spatiering niet vast was.
[ Voor 6% gewijzigd door TeeDee op 09-09-2004 15:22 ]
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Het zdus het font rentfrou of rentfroe moeten zijn. Ik heb met google gezocht en daar kreeg ik erg weinig results van terug die niks met fonts te maken hebben. Een paar font-sites gaven ook geen resultaat.
Het zou eruit moeten zijn als hier ("hevoform")
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd

Weet iemand welke het is of in wat voor categorie hij thuis hoort?
Alvast bedankt!
ps. hij wordt gebruikt op deze site http://www.gangsofnewyork.com
Je "M" speelt vals (en dat doet de W hoogstwaarschijnlijk ookTeeDee schreef op 09 september 2004 @ 15:21:
Het gaat om een scoreboard font of iets dergelijks. De truuk is het volgende:
Elke letter dient een vaste spatiering (a la courier) te hebben. In een formaat van 4 x 5 blokken. (waar blokken een variabele grootte hebben).
http://dafont.com/en/them...?cat=302&page=1&nb_ppp=40
Die van Ericsson ziet er best monospaced uit.
http://dafont.com/en/sear...nq=1&q=Galant&Submit=+Go+Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 20:37:
Ik ben opzoek naar het font uit onderstaande logo.. komt hij iemand bekend voor?![]()
[afbeelding]
Deze is alleen wat geplet (Transform > Scale > Vertical lost het wel op) Ik weet wel dat er een kloon van moet bestaan met de juiste verhouding... maar ik ben de naam even kwijt.
Font ID's - kijk eerst of de letters gelijk zijn. Vergelijk de D's met elkaar, en de E's - en je ziet, daar klopt iets niet. Dit font is dus een bestaand (en 'gaaf') font geweest dat achteraf is verminkt.Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 22:59:
Hey mensen... ik ben opzoek naar de volgende font:
[afbeelding]
Weet iemand welke het is of in wat voor categorie hij thuis hoort?
Alvast bedankt!
ps. hij wordt gebruikt op deze site http://www.gangsofnewyork.com
http://www.myfonts.com/fonts/agfa/bookman-old-style/bold/DinX schreef op 09 september 2004 @ 20:40:
Ik ben op zoek naar een font wat volgens mijn "klant" rentfrou heet. Ik ben bezig met een catalogus, en het logo moet dus in dat font zijn.
Het zdus het font rentfrou of rentfroe moeten zijn. Ik heb met google gezocht en daar kreeg ik erg weinig results van terug die niks met fonts te maken hebben. Een paar font-sites gaven ook geen resultaat.
Het zou eruit moeten zijn als hier ("hevoform")
http://www.myfonts.com/fo...BRenderString%5D=HEVOFORM
Ik heb de "F" in Illustrator overgetrokken, in WTF gemikt, en hop. Die was namelijk vrij opvallend
[ Voor 81% gewijzigd door Yoozer op 10-09-2004 00:15 ]
• ITC Century
• WorldWide Headline Bold
Oei, Yoozer... weet jij nog dat fontje van Scarface? Zou die hier op lijken?
[ Voor 3% gewijzigd door Ewald ! op 11-09-2004 10:14 ]

Alvast bedankt
[ Voor 11% gewijzigd door Dark Angel op 11-09-2004 19:02 ]
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
http://dafont.com/en/sear...q=1&q=Cezanne&Submit=+Go+Dark Angel schreef op 11 september 2004 @ 18:54:
Weet iemand welk font dit is
[afbeelding]
Alvast bedankt
http://youworkforthem.com/product.php?sku=T0005 ?
Mejoffer DB.. u moet eens aan de contactlenzenDark Blue schreef op 10 september 2004 @ 19:29:
[...]
Oei, Yoozer... weet jij nog dat fontje van Scarface? Zou die hier op lijken?
http://aram.free.fr/covers/images/scarface.jpg
[ Voor 54% gewijzigd door Yoozer op 11-09-2004 20:11 ]
Verwijderd
Ik zoek het lettertype: Waldorf Small
Het is hier te vinden: http://www.waldorfschrift.de
Hier moet je betalen, alleen dat is onzin, je kan het op zat sites gratis downloaden.
Bij mij op school geven ze het zo weg... Jammer genoeg kom ik daar een poos niet meer.
Ik heb echt heel google al af gezocht, maar kan het niet vinden, (terwijl ik eerst een site wist waar ze 'm hadden...) Kan iemand me helpen???
Ik ben op zoek naar het font wat Retecool (retecool.com) gebruikt in hun menu. En nee, het is geen van de "04b" pixel fonts. ;-)

Iemand misschien al enig idee welk pixelfont dit nou is?
Aangezien het een nederlandse site is van minder professionele uitstraling, is ze mailen om het te vragen een stuk minder eng hoorMaZo schreef op 12 september 2004 @ 11:25:
[...]
[afbeelding]
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Ik zoek 3dsmax. Het is hier te vinden : http://www.discreet.comVerwijderd schreef op 12 september 2004 @ 10:55:
Beste mensen,
Ik zoek het lettertype: Waldorf Small
Het is hier te vinden: http://www.waldorfschrift.de
Hier moet je betalen, alleen dat is onzin, je kan het op zat sites gratis downloaden.
Snap je wat hier nou mis mee is? Kom niet aan met dat een font minder kost; het gaat er om -dat- het iets kost.
Geen klasgenoten die zijn blijven zitten?Bij mij op school geven ze het zo weg... Jammer genoeg kom ik daar een poos niet meer.
Verwijderd
http://miniml.com/fonts/MaZo schreef op 12 september 2004 @ 11:25:
[...]
[afbeelding]
Daar staat ie wel tussen, volgens mij is 't Hooge05 nogwat.
Helaas linkt alles naar PAYPAL.
Verwijderd
Klopt, zijn iets van 5 gratis fonts geloof ik.MaZo schreef op 12 september 2004 @ 17:00:
Zo te zien staat het font zeker ergens op die lijst, moet het nog even goed bestuderen. Thanks!
Helaas linkt alles naar PAYPAL.
Kan je de Hooge fonts wel toesturen, waren back in de days gratis.
Heb misschien nog een grotere versie liggen, even kijken...Yoozer schreef op 07 september 2004 @ 13:42:
Times New Roman met grotere spatiëring, cursief? Maar, dit is nogal een gepriegel. Heb je niks groters?
Ahh keek er dus overheen, die pagina zocht ik idd...Startpost al doorgelezen?
Whatthefont maakt er Plantin Semibold Italic van... Zal even een grotere versie online zetten (heb er 1 gevonden...)

plaatje is klikbaar
Ik kom trouwens alleen betaalde versies van Plantin Semibold Italic tegen, is er ook een freeware versie van?
Misschien trouwens een tip voor de topic start: http://www.identifont.com/identify.html
Krijg je aan de hand van een aantal vragen een antwoord... Weet alleen niet hoe betrouwbaar dat is of iets...
Iemand die weet, hoe de Plantin Semibold Italic in het freeware circuit heet?
ook ik ben opzoek naar een lettertype:
en wel deze:

(het gaat dus om de tekst van Dale)
Heeft iemand enig idee?
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Freeware niet, maar fonts worden vaak gekloond (en dat noemt men een alias), en als je dan goed kijkt kom je hier terecht.GJ-tje schreef op 12 september 2004 @
Iemand die weet, hoe de Plantin Semibold Italic in het freeware circuit heet?
[ Voor 3% gewijzigd door Yoozer op 12-09-2004 22:45 . Reden: sjemig, tagzooi ]
Aan de A te zien denk ik dat het een custom type is, waar dus niet of zeer moeilijk aan te komen is..Rhapsody schreef op 12 september 2004 @ 22:01:
Hallo,
ook ik ben opzoek naar een lettertype:
en wel deze:
[afbeelding]
(het gaat dus om de tekst van Dale)
Heeft iemand enig idee?
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Dit topic is gesloten.