Daedalus schreef op 28 juli 2004 @ 19:06:
Ik zoek het font dat wordt gebruikt op
deze poster. Met o.a. WhatTheFont ben ik uitgekomen op
Triplex, maar dit is het nét niet. Je ziet dit het duidelijkst aan de 2 en de 4. Via verschillende website heb ik gezocht op alternatieven voor dit font maar niks gevonden. Weet iemand welk font hier wel is gebruikt?
Is dat geen Officina, of een Offensive (te vinden op Dafont)?
Hij lijkt inderdaad verrekte veel op Triplex (mn vorige bedrijf had m in zn huisstijl en had alle flavours) maar het is m net niet. Gelijkend is dus een Officina of een Offensive (ook weer niet helemaal gelijk aan elkaar) maar misschien is er een Geoslab font die er ook op lijkt...
NonnoB schreef op 29 juli 2004 @ 20:42:
Ik heb hier een plaatjes van een naambordje. Whatthefont kon er niks van maken, maar volgens mij is het een bekend/standaard font. Ik kom er alleen zelf niet op en kan hem ook niet vinden na dagenlang zoeken/denken
[
afbeelding]
Architecture? ofzo.... Hm, MyFonts heeft m niet, ik heb hem thuis wel staan, zal vanavond even een preview draaien.
Hij heeft iets weg van 'Sabotage' hier op deze pagina:
http://www.dafont.com/en/...ge=3&nb_ppp=40&texte=Stix
Maar het is hem niet.
alienfruit schreef op 30 juli 2004 @ 11:10:
Ben op zoek naar een vergelijkbaar lettertype voor het volgende, ik weet dat deze letters getekend zijn. Alleen er is geen heel alfabet beschikbaar, nu zoek ik het liefst een vervangend lettertype. Ben niet zo goed in het maken van lettertypes (helemaal niet

)
[
afbeelding]
Sleep Talk? Hoewel die volgens mij grilliger is.
Ik heb hem vaker gezien eigenlijk, wél als lettertype, serieus. Hij lijkt op een dunne versie van Cocon maar is het toch duidelijk niet

... Misschien heb ik m thuis of hier op een mac.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs