Ten eerste is het een makkelijke vraag. Ik weet het
maar in de search kan ik er niet veel over vinden. Verouderde topics toen net Windows Xp uit kwam. En de rest zijn het allemaal van die massa-topics. Niet echt recente topics en bied niet zoveel uitkomst.
Over cd's rippen heb ik een vraag, maar dat zal wel duidelijk zijn (topictitel
) Maar dat gaat meestal over audio cd's. Daar heb ik geen vragen over want er is maar één combinatie daar...Exact Audio Copy in samen werking met Lame. Daar gingen de meeste topics ook over die ik in de search tegen kwam 
Ik heb hier echter nog een Cd liggen met het spel Toca Race Driver. Wat ik graag wil is de hele Cd rippen naar een *.cue en een *.bin. Ik weet dat het met IsoBuster kon, maar dan heb je één grote *.iso. Misschien een beetje mierenneukerij, maar liever in één keer goed als altijd ontevreden, omdat je een *.cue en een *.bin file wilt.
Tevens heb ik in de FAQ gekeken
, maar daar ging het alleen maar over hoe je die bestanden (images) op Cd's kon branden. Dit hoef ik niet te weten. Wat ik wil weten is:
Vraag: Met welk programma kan je het beste een data-cd, zoals een spel, rippen naar een een *.cue en een *.bin file?
Over cd's rippen heb ik een vraag, maar dat zal wel duidelijk zijn (topictitel
Ik heb hier echter nog een Cd liggen met het spel Toca Race Driver. Wat ik graag wil is de hele Cd rippen naar een *.cue en een *.bin. Ik weet dat het met IsoBuster kon, maar dan heb je één grote *.iso. Misschien een beetje mierenneukerij, maar liever in één keer goed als altijd ontevreden, omdat je een *.cue en een *.bin file wilt.
Tevens heb ik in de FAQ gekeken