Toon posts:

Eigen dvd maken met ondertitels

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik wil dus zelf een dvd maken met een menu'tje enzo. Hier gebruik ik Ulead DVD MovieFactory Disc Creator 3.0 voor.
Nou wil ik in mijn dvd ook een avi-bestand hebben met ondertitels. Nu heb ik die ondertitels wel maar dan gewoon in srt-formaat. Is het mogelijk om die ondertitels zo te converteren dat je als je de dvd afspeelt gewoon die ondertitel kan kiezen? Zo ja, hoe?

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 10:59

Xymox

Determinism rulez !

Ik gebruik Adobe Encore DVD voor het maken van eigen DVD's (homevideo's).

Met dit programma kan je losse ondertitel tracks maken (bijv. voor verschillende talen) die je mbv de subtitle functie van je DVD speler aan/uit kan zetten.

Ik heb hierover in een topic wat geschreven (met name het gebruik van .srt bestanden in Encore) -> Adobe Encore DVD & ondertitels

(Voor zover ik weet kan je metUlead Moviefactory geen selecteerbare ondertitels maken).

[ Voor 12% gewijzigd door Xymox op 11-05-2004 07:48 ]

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Verwijderd

Topicstarter
Xymox schreef op 11 mei 2004 @ 07:47:
Ik gebruik Adobe Encore DVD voor het maken van eigen DVD's (homevideo's).

Met dit programma kan je losse ondertitel tracks maken (bijv. voor verschillende talen) die je mbv de subtitle functie van je DVD speler aan/uit kan zetten.

Ik heb hierover in een topic wat geschreven (met name het gebruik van .srt bestanden in Encore) -> Adobe Encore DVD & ondertitels

(Voor zover ik weet kan je metUlead Moviefactory geen selecteerbare ondertitels maken).
kijk eens aan
Ik ga het proberen... tnx :)