Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
AA
Ansmann Photo 2400 €4.90
Hema Photo Rechargable 2300 €4.50
Panasonic P-6P / 48P €4.25
Sony NAAHB2C €4.50
AAA
Hema Super rechargable 750 €3.10
In deze test worden de GP 230AAHC en GP 80AAAHC trouwens ook getest, maar die komen er minder goed uit...
Vorig jaar was er een test van de consumentenbond, er zijn er wel topics over, of zie deze. Hema lader kwam als goed en goed koop uit de bus, 1 nadeel, hij laad per twee baterijen. Ik heb zelf een gp 1 uurs lader met GP baterijen.he3763 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:27:
Hebben jullie nog tips voor lader en batterijen? Hoeft niet supersnel opgeladen te zijn maar liefst wel heeel betaalbaar en dat ze niet direct weer leeg zijn.
De trekpleister (en kruidvat) heeft heel lang een ansmann lader gehad voor ca 17 euro. De lader was niet snel maar er zaren wel 4 AA 2000 of 2100 baterijen bij.
Everything is better with Bluetooth
Een halve gieg meer voor (bijna) dezelfde prijskoe schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:09:
Een Phillar Sound M890-1GB bij de BCC voor 99,-
[afbeelding]

Nu voor 89,95
[ Voor 16% gewijzigd door Gaitman op 06-01-2005 19:04 ]
Alleen weinig mp3 functiesGJAman schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 18:26:
[...]
Een halve gieg meer voor (bijna) dezelfde prijs
[afbeelding]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
hij staat nu voor 89.95 op de siteGJAman schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 18:26:
[...]
[afbeelding]
hey is dit toevallig alleen bij jou in de buurt want op de website kan ik er niets over vindenChillz schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:58:
Vandaag bij de Aldi een Medion USB-stick meegenomen... 256 MB voor €20, vond ik goed te doen...
Ook vandaag, bij de Wibra (ja, de Wibra ja) 2x Tulp kabel (3 meter nog wat) rood-wit, en 2x van die klitteband-kabelbinders (per 4)... alles voor 1 euro de stuk
(ik ging eigenlijk voor de 5 meter Coax-kabel voor 0,69, maar die waren allemaal al op)
edit: srry dubbelpost
[ Voor 3% gewijzigd door hellboy123 op 06-01-2005 18:43 ]
heb je het over de Aldi of de Wibra?hellboy123 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 18:42:
hey is dit toevallig alleen bij jou in de buurt want op de website kan ik er niets over vinden
edit: srry dubbelpost
Dat van de Aldi zou te verklaren zijn, omdat een van de twee filialen hier sinds deze week verhuist is... Ze zijn om de hoek gaan zitten, iets meer winkeloppervlak
Dus waarschijnlijk is het een "openingsstunt"
Er stonden wel meer dingen, Digicams, LCD-tv's, All-in-one printers enz. Maar die had ik niet nodig daar had ik geen geld voor
Die dingen van de Wibra stonden gewoon in het huis-aan-huis foldertje
Leeg - Sinds 20180907
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
(hier)
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Verwijderd
mediamarkt / scheer en foppenricost schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 11:39:
Iemand nog een idee waar op dit moment een standalone dvd player in de aanbieding is ?? Als je ze niet nodig hebt wordt je er mee doodgegooit voor 39 eurie hier en daar maar als je er echt een zoekt kan je niks vinden
staan ze vaak wel in de winkel niet op de site
Bij de BCC hebben ze een dvd speler pernament in de schappen liggen voor 42,95 (incl 3 euro verwijderingsbijdrage)ricost schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 11:39:
Iemand nog een idee waar op dit moment een standalone dvd player in de aanbieding is ?? Als je ze niet nodig hebt wordt je er mee doodgegooit voor 39 eurie hier en daar maar als je er echt een zoekt kan je niks vinden
Verwijderd
bij videoland voor € 59,- incl €20 huurtegoedricost schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 11:39:
http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_02/P_OFF01.HTM
heeft iemand ervaring met het merk topcom??
Afzetterij, er staat flash op, maar dat is helemaal geen flash en mag ook niet zo genoemd worden!GJAman schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 18:26:
[...]
[afbeelding]
Nu voor 89,95
Er zit namelijk een harddisk in:

Verwijderd
Kijk eens op www.versteven.be/aldi hier in het forum loopt ook een draadje over deze draadloze set.thefxr schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 23:18:
op 12 jan in belgie een wireless lan pakket, geen medion
http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_02/P_OFF01.HTM
heeft iemand ervaring met het merk topcom??
Mijn persoonlijke ervaring met die vorige set bij de NL Aldi: de dongels zijn zwaar klote, op de eerste en tweede verdieping geen ontvangst.
En na een uurtje prutsen gaf ie helemaal de geest, later las ik dat er wel een firmware-update bestond voor de bug.
Maurice
was dat geen medion setje??Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 17:12:
[...]
Kijk eens op www.versteven.be/aldi hier in het forum loopt ook een draadje over deze draadloze set.
Mijn persoonlijke ervaring met die vorige set bij de NL Aldi: de dongels zijn zwaar klote, op de eerste en tweede verdieping geen ontvangst.
En na een uurtje prutsen gaf ie helemaal de geest, later las ik dat er wel een firmware-update bestond voor de bug.
Maurice
dit is nl een topcom setje, een ander merk dus..
ik was van de week bij de Aldi,thefxr schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:21:
was dat geen medion setje??
dit is nl een topcom setje, een ander merk dus..
maar daar lagen geen Topcom's
louter en alleen Medion setjes onder het motto van deze aanbieding
Leeg - Sinds 20180907
just because i rock, it doesn't mean i'm made of stone
Zou ik niet doen, dat waren batterijen van 500mAh...he3763 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:27:Bijvoorbeeld de aanbieding bij de Appie Heijn, zou dat bruikbaar zijn of zijn er betere alternatieven??
Bedankt iedereen voor de batterij info. Ik heb vandaag een hema lader en batterijen gekocht, houd jullie wel even op de hoogte na de eerste tests.jeanj schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 14:58:
[...]
Vorig jaar was er een test van de consumentenbond, er zijn er wel topics over, of zie deze. Hema lader kwam als goed en goed koop uit de bus, 1 nadeel, hij laad per twee baterijen. Ik heb zelf een gp 1 uurs lader met GP baterijen.
De trekpleister (en kruidvat) heeft heel lang een ansmann lader gehad voor ca 17 euro. De lader was niet snel maar er zaren wel 4 AA 2000 of 2100 baterijen bij.
Verwijderd
Nu heeft nog steeds niemand een comment gegeven over de kwaliteit van de mp3 spelers die bij BCC liggen met merken als Time, Qware, Phillar etc.greatgonzo schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 11:16:
[...]
en dat is dus bar slecht?
Kijk, heb nu een I-bead 100, dat ding is gewoon perfect, helder geluid, supergoede radio ontvangst. Het enige manco eraan is die beperkte ruimte van 128 mb.
Met 1 gb begint het er op te lijken, en je hoeft me niet te gaan praten over hd-spelers, flash vind ik gewoon iets relaxter. Maar ik ben dus bang dat het geluid van dit ding bagger is, om van de radio-ontvangst maar niet te spreken (als dat ding al radio heeft)
Is het nu bar slecht, redelijk of goed?
(overigens, de Apple iPod shuffle met 512MB voor 99 komt echt niet slecht over vergelijken met de C merken, de meeste A merken zitten voor 99 pas op 128MB)
de ipod shuffle heeft niet eens een schermpje.. heb een stick gehad zonder schermpje (een van de eerste sticks) en echt prettig was het niet..zelfs storendVerwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 10:36:
[...]
(overigens, de Apple iPod shuffle met 512MB voor 99 komt echt niet slecht over vergelijken met de C merken, de meeste A merken zitten voor 99 pas op 128MB)
heb nu een Creative Muvo2 met 512mb voor 99 euro gehaald een stuk fijner.. en heeft tenminste een display in tegenstelling tot de apple (en creative is echt geen C merk)
Verwijderd
Dat schermpje nekt ze echt. Hoe lullig simpel is zoiets nou? Zelfs mijn wekkerradio van 2 euro heeft een schermpje. Al had die iPod alleen maar een non-grafisch 3 cijferig led display voor het nummertje van je muziek nummer.m3gA schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 11:03:
[...]
de ipod shuffle heeft niet eens een schermpje.. heb een stick gehad zonder schermpje (een van de eerste sticks) en echt prettig was het niet..zelfs storend
Cool! Waar was dat dan, die Muvo2 voor 512mb?heb nu een Creative Muvo2 met 512mb voor 99 euro gehaald een stuk fijner.. en heeft tenminste een display in tegenstelling tot de apple (en creative is echt geen C merk)
Ik zag ze bij Dixons voor een stuk duurder. Heck, zelfs Qware is in de 512mb versie duurder dan Apple.
Zomaar wat prijzen (www.dixons.nl) :
Creative MuVo TX 128MB - 79,99
Philips SA 230 / 128 MB - 96,99
Qware BeatZkey Pro FM 512 Mb - 119,99
Packard Bell AudioKey FM 512 MB - 149,99
Creative MuVo Slim 256MB - 159,99
Als jij de MuVo/512 voor 99 kan krijgen dan zou je ze mischien nog wel aan de inkoper bij Dixons kwijt kunnen!
creative magazijn verkoop in de arenaVerwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 11:19:
[...]
Dat schermpje nekt ze echt. Hoe lullig simpel is zoiets nou? Zelfs mijn wekkerradio van 2 euro heeft een schermpje. Al had die iPod alleen maar een non-grafisch 3 cijferig led display voor het nummertje van je muziek nummer.
[...]
Cool! Waar was dat dan, die Muvo2 voor 512mb?
Ik zag ze bij Dixons voor een stuk duurder. Heck, zelfs Qware is in de 512mb versie duurder dan Apple.
Zomaar wat prijzen (www.dixons.nl) :
Creative MuVo TX 128MB - 79,99
Philips SA 230 / 128 MB - 96,99
Qware BeatZkey Pro FM 512 Mb - 119,99
Packard Bell AudioKey FM 512 MB - 149,99
Creative MuVo Slim 256MB - 159,99
Als jij de MuVo/512 voor 99 kan krijgen dan zou je ze mischien nog wel aan de inkoper bij Dixons kwijt kunnen!
[ Voor 4% gewijzigd door m3gA op 13-01-2005 14:56 ]
Zo'n dubbel dikke met opblaas motor etc. voor 59 euro.
Heeft iemand ervaringen met dit soort dingen?
Is het echt alleen mooi om 1 keer op te pitten of zou je het als echt bed kunnen gebruiken?
Stinkt zo'n ding net zo erg als zo'n klein goedkoop oppomp matrasje?

Ik zoek namelijk een goedkoop redelijk matras omdat de veren uit mijn oude in mijn nek prikken
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Mee eens, anders ben je brak voor alle andere bezigheden, dar dus nooit op besparenLuNaTiC schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 15:49:
voor die prijs zou ik het niet eens overwegen. Goede nachtrust is superbelangrijk, en een goed bed is daarbij superbelangrijk. Niet aan beginnen dus, koop gewoon een fatsoenlijk matras....
Het leek mij ook nou niet echt een oplossing zo'n springkussen qua comfort.
Ik heb wel bij leenbakker en kwantum zitten kijken, iemand ervaring met die echte matrassen?
Verwijderd
Voor hetzelfde geld als dat leegloopbare matras koop je een normaal klassiek matras waar je imo een stuk beter op slaapt. Zo'n oppompding is simpelweg gemaakt met hele andere ontwerpeisen.ik neem even aan dat niemand een uber luxe ultra duur matras heeft
Vergeet trouwens niet de invloed van de matrasondergrond, kussens en dekbed op je slaapgenot (waarvan matrasondergrond, eigen voorkeur, lengte en gewicht ook bepalend zullen zijn voor de keuze van je matras)
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 23:02 ]
Verwijderd
3.0 megapixels,
32 MB werkgeheugen,
1,5' kleurendisplay,
4 x digitale zoom,
met SD geheugenkaartslot
(geheugenkaart
niet inbegrepen),
USB 2.0 aansluiting
(kabel meegeleverd),
3 jaar garantie.
64.99€
Ik heb niet veel budget, zoals elke student denk ik
Verwijderd
Een normaal matras in dit formaat begint bij 120 euro ongeveer niet 59 hehe.Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 22:59:
[...]
Voor hetzelfde geld als dat leegloopbare matras koop je een normaal klassiek matras waar je imo een stuk beter op slaapt. Zo'n oppompding is simpelweg gemaakt met hele andere ontwerpeisen.
Vergeet trouwens niet de invloed van de matrasondergrond, kussens en dekbed op je slaapgenot (waarvan matrasondergrond, eigen voorkeur, lengte en gewicht ook bepalend zullen zijn voor de keuze van je matras)
Ik gooi het gewoon op de grond trouwens, bevalt mij wel de Japanse stijl
Dekens en andere zooi zijn nog prima.
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Al die goedkope dingen klinken niet onaardig met de juiste dopjes. Dat wat erbij zit, is best wel brak maar je kan je muziek er mee horen. En daar gaat het meestal om. Als je op de fiets zit of in de stad loopt, heb je meestal toch omgevingsgeluid die de boel ook al stoort. Dat is voor mij altijd een reden geweest om niet zo'n dure te kopen. Als je kwaliteit wil, moet je toch thuis je surround set aanspreken al dan niet met een knappe hoofdtelefoon op.Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 10:36:
[...]
Nu heeft nog steeds niemand een comment gegeven over de kwaliteit van de mp3 spelers die bij BCC liggen met merken als Time, Qware, Phillar etc.
Is het nu bar slecht, redelijk of goed?
En een Apple iPod Suffle zonder display moet je gewoon negeren, lost het probleem vanzelf op. Of ze komen met een speler met display of je kan uit vele andere spelers kiezen die wel en display hebben.
En verder wat is een a, b of c merk. Kijk eens op www.globalsources.com (dè site voor de b en c merken importeurs, rebranders etc.). De eerste serie Muvo's zag je daar uit 7 fabrieken komen. Verder zag je wel heel veel bekende zooi voorbij komen (heb er al even niet gekeken), ook die diehoekige iRivers bijvoorbeeld. Als het allemaal nep is, hoorde je Creative of iRiver er wel over en staan ze er niet zo mee te koop op internet. Maar ik denk dat ook Creative gerebrandde Chinese spelertjes zijn, waarbij Creative wat hogere eisen stelt aan de controles maar dat de goedkopere spelers net zo goed zijn. En dat er alleen wat meer uitval is (maar daar heb je garantie voor). Doet zo'n dingetje het, blijft hij het wel doen. Voor de allergoedkoopste meuk, kijk ik ook wel uit.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Kijk ook eens bij Beter Bed enzo.BARACUS schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 22:55:
Niet besparen op een matras is natuurlijk leuk advies maar ik neem even aan dat niemand een uber luxe ultra duur matras heeft![]()
Het leek mij ook nou niet echt een oplossing zo'n springkussen qua comfort.
Ik heb wel bij leenbakker en kwantum zitten kijken, iemand ervaring met die echte matrassen?
Mijn bed komt daar ook vandaan.
Na tig boxspring matrassen enzo kwam ik toch bij foam matrassen uit en die lagen voor mij toch het beste, terwijl ik altijd het idee had dat dat soort matrassen el-budget-zooi was.
Laat je daar informeren en kijk niet raar op als je bed rond de 2000 euro uitkomt.
10% korting op de aanbiedingsprijzen (woelige weken, of hoe ze dat ook maar noemen) moet ook lukken (heb ik wel voor elkaar gekregen
Kijk dan ook ff rond bij andere zaken en zie dat je nauwlijks goedkoper uitbent voor een goed matras.
Als je een beetje rap kunt hoofdrekenen en getallen kunt onhouden, kun je daar ook nog best wel wat lol aan beleven, wanneer je in de zgn. uitverkoopzaakjes/faillisements-winkels komt
Hij moet 84,99 kosten.
Waar moet je op letten bij zo'n ding?
[ Voor 5% gewijzigd door Sherlock op 16-01-2005 15:01 ]
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Hier staat tekst
• monitor 5,5 inch
• ingebouwde luidspreker en adapter
• draadloze camera met ingebouwde microfoon,
voorzien van infrarood led's voor schemerzicht
Echt prachtig een BEVEILIGINGScamera voor op de babykamerSherlock schreef op zondag 16 januari 2005 @ 15:01:
Bij de Aldi gaan ze binnenkort (vanaf 19-01-2005) een beveiligingscamera verkopen, en deze lijkt me wel leuk om in de babykamer te zetten. Ik kan er alleen geen informatie over vinden, zelfs geen merk oid!
[afbeelding]
Hij moet 84,99 kosten.
Ze spelen mooi in op de angst van ouders om die baby in beeld te brengen, anders zou niemand op het idee komen volgens mij
Volgens mij doe je er geen bal mee.
Babyfoon is voldoende, is er iets dan komt er geluid uit zo'n kleine, dus gewoon voor de fun dit ding.
Ik ben wel benieuwd of je het kunt inschakelen op de normale tv, dat is wel weer mooi tussen rtl4 en yorin de babykamer voorbij zien komen
Werken wel goed bij de Blokker hebben ze ook zoiets, geen idee wat de prijs was.
Dit was wel overdag in vol winkellicht.
Wel stukken beter dan die dure, ik zal even mijn theorie uitleggen.henkleerssen schreef op zondag 16 januari 2005 @ 16:16:
toch wel weer leuk dat het infrarood is.. misschien dus ook buiten te gebruiken? voor potentiele boeven te filmen in de nacht?
Je hebt ook van die neppers die een beetje heen en weer gaan met een rood knipper ledje.
Bandieten weten dat dit nep is en lachen erom.
Nou is het geval dat dit Aldi ding enorm nep lijkt
Dus staan ze mooi op de band omdat ze niet opletten
Ik denk wel dat die leds te zwak zijn om goed in het donker te filmen, bij de voordeur is wel makkelijk om te zien wie er belt.
Zit er ook een intercom functie op?
Kun je de boeven vertellen dat ze moeten opdonderen anders laat je rambo je Dobermann los
Verwijderd
Als je geluidskwaliteit en een lange speelduur met behoorlijke functionaliteit zoekt moet je het niet doen... ([rml]euss in "Periodieke gadgetaanbiedingen [ Lidl] [ Al..."[/rml])Nu heeft nog steeds niemand een comment gegeven over de kwaliteit van de mp3 spelers die bij BCC liggen met merken als Time, Qware, Phillar etc.
Ik vraag me af of het een kleuren camera is...Sherlock schreef op zondag 16 januari 2005 @ 15:01:
Bij de Aldi gaan ze binnenkort (vanaf 19-01-2005) een beveiligingscamera verkopen, en deze lijkt me wel leuk om in de babykamer te zetten. Ik kan er alleen geen informatie over vinden, zelfs geen merk oid!
[afbeelding]
Hij moet 84,99 kosten.
Verwijderd
Verder hadden ze ook nog een spelertje in de aanbieding waar sd kaartjes ingingen, tot 1gb. Je krijgt er een 512mb kaartje bij. Ik weet de prijs alleen niet meer, wel ruim onder de honderd euro. Helaas ziti k krap bij kas en voelde het spelertje zelf nogal goedkoop aan. Maarja voor die prijs heb je er wel een 512mb sd kaartje bij...
En natuurlijk waren al die sweex krengen in de aanbieding.
Klik voor een groter plaatje/specs:

Kruidvat folder hier
Verwijderd
Is een goed ding. Brengt me tot nu toe goed van A naar B. Heel soms heeft ie nog wel eens de neiging even de route kwijt te raken (zo zat ik een keer in het centrum van Spijkenisse toen ik onderweg naar Vlaardingen was
Er zit verder een houder voor in de auto bij, autolader, houder voor op de fiets, bewaarhoesje, USB_kabeltje en software om de zooi te installeren en de nodige kaarten (verschillende europese kaarten, waaronder een hoofdwegenkaart, maar ook de detailkaarten van de meeste landen). Handige is dat je per land ook uitsnedes kunt maken, dus alleen de delen die je echt nodig hebt, scheelt extra ruimte, zeker met een 256Mb kaartje heb je de ruimte al gauw benut. De benelux alleen als is 90Mb en Duitsland en Frankrijk compleet nemen dan zo'n 400Mb ruimte in beslag. Extra kaartje kan dus geen kwaad.
Verder is het zo dat je wel vastzit aan de Medion Desktop, dus naast de navigator, mp3-speler en apparaatinstellingen zit er verder geen mogelijkheid bij om naar de windows CE explorer te komen, alhoewel er al een tweak voor is gemaakt (op www.pocketnavigation.de, waardoor dit wel kan en je er ook Divx films op af kunt spelen via de Betaplayer. Ook wordt er op www.flitspaal.nu gewerkt aan de optie om flitspalen in de meldingen op te nemen.
En wat betreft ondersteuning.. Sja.. voorlopig is er nog niks bekend over mogelijke updates e.d., maar het zou me sterk lijken wanneer er geen updates voor het kaartmateriaal uitkomen. Voorlopig zijn de meegeleverde kaarten best up to date (laatste kwartaal 2004).
Dus voordelen:
- Handig navigatiesysteem
- Makkelijk te bedienen en te snappen
- Veel meegeleverde extra's
- Groot scala aan kaartmateriaal meegeleverd (bij de meesten kan er net Benelux van af voor dat geld)
- Vrij lange batterijduur (rond de 4/5 uur)
- Desktop valt te tweaken
- Ingebouwde Antenne
Nadelen:
- Onduidelijkheid over updates in de nabije toekomst
- Maar 256Mb, had wat meer gemogen
- Sofware heeft af en toe een beetje langzame reactie
- Landkaarten zijn niet koppelbaar (dus je moet zodra je de grens over bent van land switchen). Op zich geen probleem. Van te voren per land je route instellen en hij onthoudt het. Dus je hoeft dan alleen even van kaart te schakelen. Of je maakt gebruik van de europese hoofdwegenkaart en zodra je in land van bestemming bent schakel je over op de detailkaart.
Maar goed voor de 399 die ik heb betaald, ben ik er al tevreden over. Dus voor de 299 die hij nu kost zou ik er nog meer tevreden over zijn geweest (had ik weer een 1Gb kaartje kunnen kopen, grrrr..

Darklance schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 20:27:
Heeft er iemand ook nadere info/ervaring met dit GPS systeem van Medion bij het Kruidvat? Mijn schoonpa heeft hier namelijk wel belang bij. Op de Medion.de site kan ik er niets over vinden. Ook google biedt geen hulp...
Klik voor een groter plaatje/specs:
[afbeelding]
Kruidvat folder hier
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 23:05 ]
Verwijderd
juf achter de kassa sloeg 10 euro aan)
een tv kaart + camera + microfoon (zat allemaal in 1 doos )bij de
kijkshop gehaald, wel van lenco maar wat maakt t uit t is wel echt value
kan het iedereen aanraden ^^ (kijk snel bij je kijkshop of ze het nog hebben
zijn zo weg namelijk ik heb die van mij in tiel gehaald)
Verwijderd
En niet eens eerlijk gezegt, u maakt een foutje?Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 20:24:
ik heb vandaag voor 10 euro !! (was afgeprijsd van 65 naar 55 euro en die
juf achter de kassa sloeg 10 euro aan)
een tv kaart + camera + microfoon (zat allemaal in 1 doos )bij de
kijkshop gehaald, wel van lenco maar wat maakt t uit t is wel echt value
kan het iedereen aanraden ^^ (kijk snel bij je kijkshop of ze het nog hebben
zijn zo weg namelijk ik heb die van mij in tiel gehaald)
Vind het hier toch best een groot bedrag.....45euro

Ik had het ook even gezegd maarja, eigen principes ja, soms als arme student zijnde heVerwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 20:46:
[...]
En niet eens eerlijk gezegt, u maakt een foutje?![]()
Vind het hier toch best een groot bedrag.....45euro, maarja eigen principes
Verwijderd
maar hoezo zat dan allemaal in 1 doos dan ?? kbedoel wat heb je dan eigenlijk gekocht precies??Januszjes schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:08:
[...]
Ik had het ook even gezegd maarja, eigen principes ja, soms als arme student zijnde he
Verwijderd
maar de kassa juf sloeg 10 euro aan.. maar ja 15 euro voor n videokaart
is toch ook wel goed : )
was een lenco media box zat camera bij (webcam geval denk ik , microfoon
zo'n staande en een tv kaart+ win vcr software) dat allemaal voor 10 euro das toch wel goed- koop : )
was bij de kijkshop tiel maar denk wel dat ze op andere plaatsen ook in de
aanbieding gegooid hebben.. dus wil je nog n goedkope tv kaart met garantie dan
weet je wat je moet doen
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 23:27 ]
Verwijderd
dus een tvkaart voor 15 euro ?!? kan hem niet op hun site vinden maar kan anders wel maandag ff erlangs gaanVerwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:23:
was beetje verkeerd bedoelde eigelijk afgeprijsd van 65 naar 15 euro
maar de kassa juf sloeg 10 euro aan.. maar ja 15 euro voor n videokaart
is toch ook wel goed : )
was een lenco media box zat camera bij (webcam geval denk ik , microfoon
zo'n staande en een tv kaart+ win vcr software) dat allemaal voor 10 euro das toch wel goed- koop : )
was bij de kijkshop tiel maar denk wel dat ze op andere plaatsen ook in de
aanbieding gegooid hebben.. dus wil je nog n goedkope tv kaart met garantie dan
weet je wat je moet doen
In Hoorn was hier niets van bekend.Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 21:48:
[...]
dus een tvkaart voor 15 euro ?!? kan hem niet op hun site vinden maar kan anders wel maandag ff erlangs gaan
Zie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_05/OFF17.HTM
[ Voor 25% gewijzigd door Wallie op 23-01-2005 21:20 ]
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Verwijderd
kan je daarmee af meten hoeveel stroom iets gebruikt ?Wallie schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:19:
Vanaf as Woensdag bij de Aldi voor 3 euro: digitale multimeter.. 't is geen geld
[afbeelding]
Maar idd je kan hiermee veel verschillende dingen uitmeten. Lading Spanning, Weerstand dat soort dingen. Ik heb deze ook (vorig jaar gekocht) en hij werkt echt lekker. Net zo goed als 20 euro dingen. Er moet een 9v batterij in en dan werkt het.
Verwijderd
die gaan we dus even halenWallie schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:19:
Vanaf as Woensdag bij de Aldi voor 3 euro: digitale multimeter.. 't is geen geld
[afbeelding]
Verwijderd
Ja, mits DC Ampere (gelijkstroom).Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:48:
[...]
kan je daarmee af meten hoeveel stroom iets gebruikt ?
De andere metingen:
AC Volt (wisselspanning)
DC Volt (gelijkspanning)
Ohm (weerstand)
Diode (kortsluitmeting met piep)
hFE (NPN/PNP transistor meting)
Interne weerstand: 1 M Ohm
Voeding: 9V blokje (bijgeleverd)
Normaal kosten deze 2,95 á 5 euro bij de bouwmarkt/kwantum etc.
Zie dit topic voor meetvergelijking en alg. multimeter info: Welke multimeter kopen?
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
ik heb dezelfde maar dan onder de naam "victoria" van Chello ..
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
http://silverapp1.mycom.n...uctID=80944&productType=1
Je krijgt er een oplader en een oplaadbare batterij bij.. Ik neem aan dat ze niet bedoelen dat je hem via USB kan opladen?

pricewatch € 1169,-BenQ Joybook 8100 D29
Intel Centrino Mobile Technology PM 715
ATI Radeon 9600 met 64 MB
Wireless lan 802.11b + g
200 nits super helder beeld
999.-

Q-Motion Media Center PC
AMD Athlon TM 64 3400+
Videokaart nVidia Geforce 6800LE met 128 MB geheugen
Microsoft Media Center Edition 2005 NL
200 GB 7200 rpm S-ATA harde schijf met 8 MB cache
Per set (èxclusief monitor) 999.-
Verwijderd
Nee, bij dergelijke budgetspelers is dat nooit via USB (in de controllerchip zit nl. geen laadcircuit en de rest van het apparaat stelt electronisch niet veel voor).Syntagma schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:56:
Bij MyCom hebben ze een MP3 speler van 512 MB voor 89,95 euro.
http://silverapp1.mycom.n...uctID=80944&productType=1
Je krijgt er een oplader en een oplaadbare batterij bij.. Ik neem aan dat ze niet bedoelen dat je hem via USB kan opladen?
Die MP-326 wordt OEM gemaakt door Action Media Hong Kong:
http://www.actionmedia.com.hk/mp3-oem-326s.htm
http://www.actionmedia.com.hk/mp3-oem-326.htm
en het zou me niet verbazen als er een Action ATJ2075 chip in zit...
[rml]euss in "Periodieke gadgetaanbiedingen [ Lidl] [ Al..."[/rml]
Verwijderd
Dat dacht ik ook al, maar toen zag ik hier ook een PC staan dus hier gepostVerwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 10:20:
euh, Forzaola en T.T., horen pc's niet in een ander subforum thuis? Dit is de gadgetsectie...
Volgende keer weer CSL aanbiedingen
[ Voor 12% gewijzigd door T.T. op 25-01-2005 10:55 ]

Bij de GAMMA een Dvdset en speakers
MP3, DVD, DIVX Player
Weet iemand of dit een leuk setje is? Voor die prijs
[ Voor 10% gewijzigd door Pascal op 25-01-2005 15:16 ]
[ Voor 7% gewijzigd door bite op 25-01-2005 18:45 ]
Speelt het ook subs af? srt's of idx+sub's?bite schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:37:
Die DIVX Player heb ik net gekocht. De oude en recente films die ik tot nu toe heb getest speelt ie goed af. Hij speelt ook dvd's met divx en mp3 files, wat ik persoonlijk erg handig vind
Als je inzoomed, zie je dan een klein logotje in het bovenhoekje?
Verwijderd
Het is maar voor op mijn kamer, dus veel eisen stel ik er niet aan, maar er moet wel een redelijk geluidje uit komen. Iemand die weet of het wat is, de boxjes?
Verwijderd
ik kijk al een tijdje naar een divx setje, maar die HE van gamma zag mij er toch wat te gammel uit.Evilman schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:14:
[afbeelding]
Bij de GAMMA een Dvdset en speakers
MP3, DVD, DIVX Player
Weet iemand of dit een leuk setje is? Voor die prijs(samen 109,9 Euro)
Vond het niet echt een goed ding, had er problemen mee.... signaal wat er uit kwam was niet helemaal zuiver.
Heb je het laatje gezien? Die is echt binnen no-time stuk, lijkt heel veel op een slimline hoesje....

Dus terug gebracht naar de blokker (geld terug).
Heb nu een 'echt' dvd speler. Te weten een Panasonic S27
Whatever.
Je kan inzoomen op het beeld en dan het beeld verplaatsen, je ziet dan geen logotje oid.Spoof31 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:53:
[...]
Speelt het ook subs af? srt's of idx+sub's?
Als je inzoomed, zie je dan een klein logotje in het bovenhoekje?
Ik heb geen films met subs. Als ik ergens een file kan downloaden wil ik het wel voor je testen.
Het laatje ziet er erg breekbaar uit maar zal niet zomaar afbreken, dus als je er niet tegenaan stoot zal het wel heel blijvenmeendering schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 23:38:
Die dvd speler heb ik een tijdje terug gehad...
Vond het niet echt een goed ding, had er problemen mee.... signaal wat er uit kwam was niet helemaal zuiver.
Heb je het laatje gezien? Die is echt binnen no-time stuk, lijkt heel veel op een slimline hoesje....
Dus terug gebracht naar de blokker (geld terug).
Heb nu een 'echt' dvd speler. Te weten een Panasonic S27
Het beeld van mijn speler is goed(gebruik de svhs uitgang).
nou ff gisteren naar de gamme gereden en euhmz ja... die boxjes zijn 8/10 Watt (8 Ohm) en Sub 50Watt
Afstandsbediening van dat speaker setje is een beetje vaag (met harde knoppen) en ziet er allemaal heel erg koopkoop uit.
[ Voor 5% gewijzigd door Pascal op 26-01-2005 11:31 ]
Ik heb hem heb hem vlak voor de kerstvakantie gekocht voor 70 euro bij norrod. Ik ben erg er tevreden mee. Het kost bijna niets en er zit goed geluid in, mits je niet de bijgeleverde oordoppen gebruikt. Ik hoop dat degene die hem met een MD speler vergeleek wel even zijn MD oordopjes heeft gebruikt, anders is het een belachelijke vergelijking. De bijgeleverde doppen klinken namelijk als een douche-radio...Syntagma schreef op maandag 24 januari 2005 @ 14:59:
http://www.mediamarkt.nl/.../NL_MM_Utr_2301DN1_01.pdf
512 MB MP3 speler voor 59 euro
Is dat wat?
De speler leest ook id3 tags en je kan door folders bladeren. Het enige nadeel is dat shuffle alleen per folder werkt en niet voor de hele speler, maar misschien is dat met een firmware upgrade te verhelpen.
Zit er toevaliig ook een transistor voetje op die multi meter?n00bs schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:32:
Net ff die multimeter gehaald bij de Adi voor 3 eurotjes... helemaal top werkt goed inc batterij
Er zit ook een hFE Transistor meet voetje op. Dat rondje gele ding op het plaatjesadar schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:13:
[...]
Zit er toevaliig ook een transistor voetje op die multi meter?

Beschrijving:
Dit is wel de betaalbaarste digitale camera. Nu 5 Megapixel en maar liefst met 6x digitale zoom. Mooie foto's maken hoeft niet moeilijk en al helemaal niet duur te zijn. De Concord 5062 AF bewijst dat maar weer eens. Voorzien van alle gemakken die u van een digitale camera mag verwachten zoals: Rode ogen reductie, inzoom mogelijkheden en diverse fotografeer standen. Tevens is de Concord voorzien van video opname. Foto's kunnen op het 1,8 inch grote LCD scherm worden weergegeven of direct via de AV link op de televisie worden vertoond.
De sensor van de camera is een CCD sensor van Sharp. Ieder detail wordt dus goed op de digitale gevoelige plaat vastgelegd.
Foto's kunnen worden opgeslagen in het interne geheugen van de camera ter grote van 16 MB maar natuurlijk is het praktischer om gewoon een extra SD kaart aan te schaffen waar een zee van foto's op passen. 512 MB bijvoorbeeld.
De software van de camera werkt op Windows 98/98SE/2000/ME/XP en op Mac 9.0 en hoger.
Link: www.bol.com/...
Is dit echt een koopje? NEE, zie opmerkingen hieronder
[ Voor 74% gewijzigd door Gaitman op 28-01-2005 00:35 ]
Wat een rare conclusie, het is een sharp ccd DUS is het goed
zijn van die typische ruiscamera's voor 99 euro heb je echt geen brute cam hoor...
Nee, ook al heeft hij een sharp ccd. De ccd is waarschijnlijk geen 5 megapixel, dit zal vast geinterpoleerd zijn. Ook is goede software heel belangrijk voor de kwaliteit van de foto's, dat zal hier vast ook niet op aanwezig zijn. Verder heb je niets aan een goede ccd zonder een goede lens. Voor dat geld kan je er geen goede lens op zetten.GJAman schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 12:55:
Is dit echt een koopje? (Behalve dan dat de camera geen optische zoom heeft)
Opzich is 100 euro niet veel geld, maar voor iets meer dan 150 euro heb je een canon of een fuji. Dan heb je wel eentje die mooie foto's maakt.
Laat zulke camera's toch liggen, ga er met een boog omheen! "Welliefs 6x digitale zoom", whatta f*** dat is niks!!! In elk fotobewerkingsproggie kan je ook een gebied selecteren en croppen. Hoeveel digitale zoom wil je hebben? 10x, 100x? No problem! (behalve de kwaliteit)Is dit echt een koopje? (Behalve dan dat de camera geen optische zoom heeft)
Koop nou gewoon een camera met 3x optische zoom, daar heb je wat aan! En de lens is veel belangrijker dan het aantal pixels. Liever een 3MP camera met 3x optische zoom, dan een 5 MP zonder zoom. (digizoom=dus nix!)
Ik zag toevallig net in een foldertje van Expert een HP 3.2MP camera met 3x optische zoom voor € 129,--. (en zo zijn er meer..). Die zou ik eerder kopen dan die "hongkong" speelgoed Concordia.
Tis maar een advies....succes!
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
niet doen man...GJAman schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 12:55:
Beschrijving:
Dit is wel de betaalbaarste digitale camera.
heb laatst een kodak 3 mp met 4 x optische zoom (schneider lensje) gekocht voor 119 inc btw
heb je veel meer aan...
Je kunt echt beter IETS meer betalen dan dit.
The Good: Low cost, easy to use, light weight, and can also be used for general file storage.
The Bad: Poor picture quality, slow display, off center viewfinder, slow photo review,
The Verdict: Don't let the 5 megapixel rating fool you, this camera is no performer.
echt waar, niet doen...
[ Voor 30% gewijzigd door Zandor op 28-01-2005 00:27 ]
E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8
Die zal ik zeker niet kopen, ik wacht wel totdat er hier een goede aanbieding voorbijkomtIedereen die gereageerd heeft na mijn laatste post in dit topic
Een Pentax Optio 30 is misschien wel wat voor je.
Deze camera kost bij Kamera Express BV (zie pricewatch) € 139 euro.
Dan heb je voor weinig geld een (eenvoudige) goede camera. (goedkoper kom je in rommel)
Optio 30 Features:
3.2-megapixel CCD for images up to 2048 x 1536 pixels
3x optical zoom (38-114mm) with 4x digital zoom
Macro mode focuses as close as 0.79 in.
1.6-inch TFT color LCD (approx. 85,000 pixels)
Shooting Modes: Program, Picture mode, Movie, Panorama assist, Landscape, Night scene, Night scene portrait, Portrait, Surf & Snow, Flower, Pet, Party, Food
Single-shot, Continuous, Multiple Continuous, Self-timer Drive modes
Multi-segment, Center-weighted or Spot-metering
Record Movies w/out audio up to capacity of memory
Built-in flash with Auto, Flash-Off, Flash-On, Auto + red-eye reduction, Flash-On + red-eye reduction modes
Digital Filters: (During play mode) Black & White, Sepia, Red, Pink, Purple, Blue, Green, Yellow, Brightness
White Balance: Auto, Daylight, Shade, Tungsten, Fluorescent
USB Mass Storage compatible for PC and Mac OS
PictBridge, Exif Print and PRINT Image Matching II compatible
16MB of internal flash memory, SD Memory card slot
Uses 2 AA-type batteries or one CR-V3, RCR-V3 battery pack
voor een review: http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/optio30.html
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.
Blokker MP3-speler Xiron, 512MB voor 59,95

Aldi (Belgie) MP3-speler Medion, 256MB voor 69,99 (vanaf 2 februari)
USB memory stick, 256 MB, met MP3/WMA Player (ID3 Tag), voice recording en FM radio, incl. software CD en stereo oortelefoon, 3 jaar garantie.
MPMan - MP-FUB27
http://mpmaneurope.net/product.aspx?product_id=57

Ook met voorgaande dingen en 2-jaar garantie. prijs ken ik niet, weet niet waar ze ze verkopen
En deze op mp3spelers.nl:
Cebop Run XL - 256MB aan 78,95€

- Dit zijn nu toch allemaal DEZELFDE spelertjes, niet ??? Buiten 12-maand extra garantie (ALDI), klantenservice en de looks kijk je toch enkel naar de prijs verder, toch ? Of kunnen er toch kleine 'vernieuwingen' zijn ? (De Cebops Run XL zijn 'nieuw' volgens Mp3spelers.nl)
- Misschien toch voor een degelijke mp3-speler gaan, (niet in usb-stick uitvoering), voor op de trein/fiets/bus/sportactiviteit, en nadien een compacte flash-geheugenkaart kopen?
Ofwel doe ik het zo, zonder ze te combineren (Cebop dacht ik, maar ik twijfel aan de kwaliteit van het geluid), en zou ik nu een goede Iriver kopen, en later misshcien een USB-stick van Medion als ze nog eens in de ALDI zijn.
- Alle bovenstaande hebben een impedantie van 16-ohm en uitgangsvermogen van maximum (!!) 2x5mW wat tov andere mp3-spelers niet veel is. Die zijn vaak 10, tot zelfs 18mW (Iriver-reeks). Of is 10 (en 18mW dus zeker) met volume maximaal op de speler echte (TE) hard om naar te luisteren ???
[ Voor 79% gewijzigd door Mizitras op 31-01-2005 00:26 ]
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Ik weet dat de CB-run een USB2.0 (is dus een FULL Speed) aansluiting heeft (15Mbps volgens mp3spelers.nl)Mizitras schreef op maandag 31 januari 2005 @ 00:11:
Lang verhaal
ook vreemd, volgens mp3spelers.nl is de firmware niet aan te passen, maar op www.cebop.de staat wel een firmware ter download...
De Xiron van blokker en ik denk die van de ALDI zullen een USB1.1 aansluiting hebben
Er zit dus wel verschil in.
[ Voor 21% gewijzigd door koe161 op 31-01-2005 08:24 ]
Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.
http://www.videoland.nl/?...899-497C-904266DAB37EF385
[ Voor 19% gewijzigd door Dancis op 31-01-2005 19:42 ]
Klopt ik heb dezelfde speler en die is inderdaad usb 1.1. Volledig volstoppen duurt 10 minuten (512 MB).koe schreef op maandag 31 januari 2005 @ 08:16:
De Xiron van blokker en ik denk die van de ALDI zullen een USB1.1 aansluiting hebben
De firmware kan wel geupgrade worden, er is een programma bijgeleverd op een cd.
Mits je degelijke oortelefoontje hebt, komt daar wat degelijk geluid uit ???
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
is er wat met je oren dan?Mizitras schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:56:
En kan die luid ? (Die van de Blokker, Xiron, Cebop,...) Die is anders maar 5mW per oortje...
Mits je degelijke oortelefoontje hebt, komt daar wat degelijk geluid uit ???
Ik ben namelijk nog nooit een walkman tegen gekomen, die niet pijn aan mijn oren kon doen...
Dit topic is gesloten.
Gadgets zijn dus:
MP3 spelers, Digicams, Webcams etc. Geen pc's, laptops, dvd-spelers, tv's!
Recentelijk afgesplitst:
[Divx/dvd-player] Medion MD7457