Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Mp3 speler] Welke? Deel 123241

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou hier dan maar weer een topic over welke mp3 speler ik moet kiezen.
Maar ik heb er niet zo veel verstand van. Ik zat zelf te denken aan een mp3 speler van MSI van 256 mb.

Mijn budget bedraagt ongeveer 150 euro.

Iemand een ander idee?

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 19:02

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ja :)

Ga eerst eens na wat je precies wel/niet wilt met een mp3 speler. Wat zijn je eisen (batterij/accu, CF/SD etc).

Wat heb je zelf al opgezocht? Er zijn namelijk redelijk wat topics over mp3 spelers hier in GT te vinden :)

[ Voor 18% gewijzigd door SmartDoDo op 10-05-2004 16:29 ]

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Ik heb maar een advies voor je. Lees de volgende dingen eens door:

De Algemene FAQ
De Gadget FAQ

Kijk ook eens naar Topics die over MP3 Spelers in het algemeen gaan. Je kan die vinden via de Search

Een keuze kunnen wij niet voor je maken. Natuurlijk kunnen we wel laten zien wat de hotste spelers zijn op de markt momenteel maar dat vind je allemaal terug als je even dit subforum van boven naar beneden afloopt en klikt op de titels met [MP3] in de naam.

Veel plezier hier op GoT :)

Verwijderd

Topicstarter
SmartDoDo schreef op 10 mei 2004 @ 16:26:
[...]
Ja :)

Ga eerst eens na wat je precies wel/niet wilt met een mp3 speler. Wat zijn je eisen (batterij/accu, CF/SD etc).

Wat heb je zelf al opgezocht? Er zijn namelijk redelijk wat topics over mp3 spelers hier in GT te vinden :)

Het gaat mij er vooral om dat hij zo klein mogelijk is. Niet zo'n mega grote knots in je zak.

Ook moeten er wel wat liedjes opkunnen maar geen honderden want deze kan ik toch niet allemaal luisteren.

wat CF en SD betekend heb ik geen idee van, maar een oplaadbare accu zou wel handig zijn maar is niet persé noodzakelijk.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 19:02

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 16:32:
[...]
wat CF en SD betekend heb ik geen idee van, maar een oplaadbare accu zou wel handig zijn maar is niet persé noodzakelijk.
CF en SD zijn verschillende typen geheugen(kaartjes) voor een mp3 speler :)
Een accu van een mp3 speler is per definitie oplaadbaar. Voor de rest, zie de links van GsJosh. Lees jezelf lekker in op de verschillende mp3 spelers en je kunt vrijwel zeker zelf een goede keuze maken :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik zie te weinig eigen inzet in je topicstart, om het voortbestaan van dit topic te rechtvaardigen. Vandaar dat deze dicht gaat ;) Verdiep je eens meer in de mp3speler-wereld :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.