de server hier is dus 30 uur down geweest! 30 uur geen internet, dit is voor t eerst in een halfjaar dat ik dit meemaak, weet iemand wat er aan de hand is (geweest)??? Hopelijk zijn jullie @homers in groningen nu online........
joh wees blij dat je kabel hebt!
Ik wacht al 2 jaar op kabelinternet
En woon maar 10 km van Groningen weg.
Ik wacht al 2 jaar op kabelinternet
En woon maar 10 km van Groningen weg.
Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!
Stel je niet zo aan joh, ik zit in Midden-Nederland met Chello opgescheept, en ik heb een gemiddelde downtime van ruim 3 uur per dag
Het lag waarschijnlijk aan het kabelbedrijf (essent), hebben ze werkzaamheden en vergeet een of andere halve zool de knop voor kabelinternet om te zetten. Heb ik ook al een paar keer gehad...
Ik had het ook hier in Leek en was pretty pissed. Vrijdag was dat geloof ik, mijn PC begaf het donderdag (voeding kaduuk), ikke vrijdag nieuwe gekocht, en ja hoor, internet werkt niet.....
Dan komt het dus mooi kut uit, want na een PC breakdown is het natuurlijk: is mijn nic kapot of ligt @home plat?
Gelukkig het laatste.
Dan komt het dus mooi kut uit, want na een PC breakdown is het natuurlijk: is mijn nic kapot of ligt @home plat?
Gelukkig het laatste.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Dsmarty... waar zit je dan ergen in het midden van het land? Ik heb namelijk vrijwel nooit downtime met Chello en daarbij gaat het ook nog eens als een speer.
Gisteren was @home hier in Sittard ook puin. Niet down, maar erg veel packetloss.
Nu draait het weer als een tierelier!
Nu draait het weer als een tierelier!
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Geen last van gehad hiero in de Oosterpoort hoor.. Wel de afgelopen dagen een paar keer 2 uur down ofzo..
Hier in Weert gaat het prima... nog geen downtime gehad sinds ik aangesloten ben (30.08.2K), althans niet dat ik gemerkt heb 
De SMTP server is wel al weken compleet _kut_ hier
(excuseer mijn Frans
)
De SMTP server is wel al weken compleet _kut_ hier
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Ik woon in Epe, iets ten noorden van Apeldoorn, het is hier constant hommeles.....Op woensdag 20 december 2000 14:40 schreef Coen het volgende:
Dsmarty... waar zit je dan ergen in het midden van het land? Ik heb namelijk vrijwel nooit downtime met Chello en daarbij gaat het ook nog eens als een speer.
Verwijderd
De smtp van @home zuigt idd zwaar...kan al tijden geen mail meer versturen wordt er :r:r:r van...
Op woensdag 20 december 2000 01:15 schreef GKLQuake het volgende:
de server hier is dus 30 uur down geweest! 30 uur geen internet, dit is voor t eerst in een halfjaar dat ik dit meemaak, weet iemand wat er aan de hand is (geweest)??? Hopelijk zijn jullie @homers in groningen nu online........
"Oh nee, nou kun je geen honderden gigs aan DivX downloaden"
wees blij dat je kabel hebt man, ff downtime, nou en! Zullen we eens ruilen?
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
Hmm het mail versturen ging op mijn pa's PC heel langzaam inderdaad, maar op me eigen PC niet: RAZENDSNEL! Het enige verschil: Op mijn pa's PC stond als mailserver ingesteld: mail.zwoll1.ov.nl.home.com en op die van mij 212.120.66.200 . Die laatste moet je dus hebben 
Wat ik wél een paar keer gehad heb binnen 2 weken is een IP-change! Ik had eerst 212.204.168.43, maar dat is dus ALLANG weer een paar keer veranderd! Hoe komt dat toch (nee, niet omdat ik die PC opnieuw heb opgestart: die linux-server had een uptime van 3 maanden)
Wat ik wél een paar keer gehad heb binnen 2 weken is een IP-change! Ik had eerst 212.204.168.43, maar dat is dus ALLANG weer een paar keer veranderd! Hoe komt dat toch (nee, niet omdat ik die PC opnieuw heb opgestart: die linux-server had een uptime van 3 maanden)
Pagina: 1