Ik heb zaterdag een nieuwe Minolta G400 gekocht, maar het probleem is nu dat toen ik hem wilde gaan gebruiken en hem aanzetten de melding kreeg no display data en de lens kwam er niet uit. Toen ik hem wilde gaan gebruiken was de winkel al dicht. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is.
Wellicht doet ie 't gewoon niet
Morgen terug gaan dus...
Enne, als ie het weer doet. Post dan gelijk even hier. We staan te trappelen om ervaringen met deze camera
Enne, als ie het weer doet. Post dan gelijk even hier. We staan te trappelen om ervaringen met deze camera
Mischien heb je een verkeerd soort geheugen kaart erin zitten? Mischien kan hij deze niet lezen en geeft dus de melding
Dit is gewoon een suggestie hoor
Probeer het dus eens met een andere kaartno display data
Dit is gewoon een suggestie hoor
[ Voor 24% gewijzigd door UTM op 09-05-2004 22:21 ]
Oef ja, als je je ervaringen met ons wil delen hier of daar, graag!! We staan inderdaad te trappelen. Ben vooral benieuwd naar de performance bij weinig licht, duurt het autofocussen dan echt zo lang? En als je de passieve AF sensors uitzet, gaat het dan sneller?
*benieuwd is!*
*benieuwd is!*
Alors.
ik heb al een andere kaart ook geprobeerd, heb er een 256mb sd kaartje bijgekocht er zit een 16mb sd kaartje bij. Ik zal jullie op de hoogte houden.
Niemand met een Sony memstok in jouw omgeving?
Alors.
ehm.. niet om het een of ander.. maar staat ie niet in de "view/play" stand??
Wise enough to play the fool
teacher schreef op 09 mei 2004 @ 23:27:
ehm.. niet om het een of ander.. maar staat ie niet in de "view/play" stand??
Mocht het toch niet zo zijn, dan zou je kunnen proberen de batterij uit de camera te halen en hem er een uurtje uit te laten zodat de camera kan "resetten", dat helpt meestal ook als de camera om wat voor reden dan ook vast loopt.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Klik hier voor online handleiding
Inderdaad, hij staat in de Play stand. Duh.
)))))
Inderdaad, hij staat in de Play stand. Duh.
[ Voor 9% gewijzigd door Stereotomy op 10-05-2004 00:51 ]
Alors.
De camera doet het inmiddels, het probleem was dat je het schuifje door een weerstandje heen moet drukken om de camera te gebruiken, dit stond niet in de handleiding en je gaat niet zomaar iets doordrukken.
Ik ga hem nu uitproberen en als ik resultaat heb horen en zien jullie van mij.
Nog bedankt voor het meedenken.
Ik ga hem nu uitproberen en als ik resultaat heb horen en zien jullie van mij.
Nog bedankt voor het meedenken.
was ook mijn eerste ingeving, cam staat waarschijnlijk in de view-stand (no picture / lens komt er niet uit). Alleen dat ligt zó voor de hand dat het niet nuttig is om te melden.....:P
Dat zou ik ook zeggen achteraf
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Pagina: 1