Echt een hele mooie case. Hoe heb je dat gedaan met die voorkant, door die een stukje te laten verspringen.
Hij heeft de voorkant niet naar voren gehaald, maar de bezels naar achteren verplaatst. Dat kan in een Lian-Li best eenvoudig.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Op verzoek verwijderd
[ Voor 57% gewijzigd door Ediejo op 11-08-2005 21:46 ]
EB cardetailing tot aan uw huis
CT-Systemen heeft wel meer steekjes laten vallen.Ediejo schreef op 21 augustus 2004 @ 08:54:
Vandaag de koppelingen en de resterende slang voor de waterkoeling binnen gehad.
[afbeelding]
Kan toch niet verder CT-Systemen heeft de verkeerde slang gestuurd 6,5 mm x 10 mm
ipv 8 mm x 10 mm. En dan nagaan dat de andere slang ook daar vandaan komt en die is 8 mm x 10 mm. Hoe dom kan een mens zijn, zeker als je nagaat dat ik er al aardig wat keren over heb gebeld.

Wat krijg je.........1 IDE en 1 Floppycable
Op verzoek verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Ediejo op 22-08-2004 00:51 ]
Op verzoek verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Ediejo op 11-08-2005 21:47 ]
Verwijderd
nou moet je wel uit gaan kijken met de externe waterkoeling... als ie verschuifd gaat het waarschijnlijk fout met de slangen aan de buitenkant...
is het geen goed idee om het bovenste deel vast te maken aan de kast??
is het geen goed idee om het bovenste deel vast te maken aan de kast??
Verwijderd
Een hele vette kast dat zeker. TOP
Maar nu wil ik dus wat blacklights in m`n pc gaan plaatsen, maar hoe maak ik die dingen vast? Zit er een plaksysteem op? En hoe zit het met de aansluitingen enzo?
Gewoon een simpele vraag en kom nu niet aanzetten met ga maar zoeken ofzo, want ik wil het gewoon effe weten.
Maar nu wil ik dus wat blacklights in m`n pc gaan plaatsen, maar hoe maak ik die dingen vast? Zit er een plaksysteem op? En hoe zit het met de aansluitingen enzo?
Gewoon een simpele vraag en kom nu niet aanzetten met ga maar zoeken ofzo, want ik wil het gewoon effe weten.
Op verzoek verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Ediejo op 11-08-2005 21:47 ]
Damn man, woei wat mooi
Kostenplaatje is niet gering, maar dan heb je ook wat. Ben beniewd hoe het eind resultaat in het donker met cfl's
Verwijderd
damn, dat zijn mooie pics! je geeft aan t eind van je mod toch wel ff een een grote foto reportage?? dan wil ik zelfs de webiste nog wel maken
als het maar grote pics zijn 
edit:
zie ik daar kleur verandering?
die kabels die achter je pc liggen, horen toch zwart te zijn? keyboard kabels e.d.... dat zier er blauw/paars uit op de foto... klopt dat?
anders is het een rare gewoonte van je camera
edit:
zie ik daar kleur verandering?

die kabels die achter je pc liggen, horen toch zwart te zijn? keyboard kabels e.d.... dat zier er blauw/paars uit op de foto... klopt dat?
anders is het een rare gewoonte van je camera
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 00:03 ]
Vette MOD.
gaat veel tijd en geld in zitten alleen zit ik met 1 vraag.
Waarom zitten er 4 fans in terwijl je watercooling hebt.
misschien 1-2 fans kan ik wel begrijpen, maar 4.
Beschouw dit niet als critiek maar gewoon als een vraag. misschien zie ik het princiepe wel verkeerd.
[/vraag modus]
Ook je reservoir kastje is mooi. btje zelfde look als de lian kast. (ps hier snap ik wel dat er fans moeten zitten om de radiator te koelen)
gaat veel tijd en geld in zitten alleen zit ik met 1 vraag.
Waarom zitten er 4 fans in terwijl je watercooling hebt.
misschien 1-2 fans kan ik wel begrijpen, maar 4.
Beschouw dit niet als critiek maar gewoon als een vraag. misschien zie ik het princiepe wel verkeerd.
[/vraag modus]
Ook je reservoir kastje is mooi. btje zelfde look als de lian kast. (ps hier snap ik wel dat er fans moeten zitten om de radiator te koelen)
[ Voor 10% gewijzigd door Griffin op 27-08-2004 11:20 ]
1000rpm is zeker niet veel nee. (maja dat kon ik niet weten)Ediejo schreef op 27 augustus 2004 @ 13:23:
[...]
Ik zie het zeker niet als kritiek, vandaar mijn antwoord op je vraag.
Ten eerste zitten er niet 4 maar 6 case fan’s in, er zitten er ook nog 2 voor de h.d.'s.
Het is misschien wat overdreven dat ben ik met je eens, maar ze draaien op 1000 rpm dat betekend geen lawaai van fan’s, maar wel airflow er staan 2 h.d.'s in raid en die worden warm.
Over het reservoir kastje (leuke benaming).
Overklok ik niks dan kunnen de 3 x 120 mm fan’s uit.
En die 3 fans in het 'reservoir kastje' gaan bij jouw vast aan anders neem je geen water cooling
Voor de rest weet ik nu weer wat meer.
Verwijderd
Zou je er aan het einde nog een kostentabel bij willen doen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat die "grap" uiteindelijk heeft gekost.
Ik denk genoeg 
Maar zon kast moet je niet nemen als je een goedkope kast wil
Maar hij is echt top
Alleen vind ik het rode/roze water niet echt passen bij het groen van de rest, tijdelijk?
Maar zon kast moet je niet nemen als je een goedkope kast wil
Maar hij is echt top
Alleen vind ik het rode/roze water niet echt passen bij het groen van de rest, tijdelijk?
[ Voor 24% gewijzigd door JBplap op 27-08-2004 16:16 ]
Op verzoek verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Ediejo op 27-08-2004 19:24 ]
Vette mod, duimen omhoog!
Eigenlijk is Matrix wel een erg goeie naam voor deze mod. Op een een of andere manier staat het deze mod op de kast het lijf geschreven.
Het feit dat die naam al eerder gebruikt is, achja boeie, er zijn wel meer kastjes hondjes die fikkie heten
Eigenlijk is Matrix wel een erg goeie naam voor deze mod. Op een een of andere manier staat het deze mod op de kast het lijf geschreven.
Het feit dat die naam al eerder gebruikt is, achja boeie, er zijn wel meer kastjes hondjes die fikkie heten
-=Waiz=-
Verwijderd
ik vind die 90 graden hoeken nou juist vet... die zorgen voor minder slang in de kast, dat hoort zo
meer met minder
das ideaal
ik vind de mod steeds beter worden
ga zo door
Verwijderd
ten eerste dit ziet er heel mooi uit netjes gedaan allemaal ,en dat polijsten is super !!
ben geil op glimmende dingen lol
voor een naampje zou je lian universe kunnen doen met oog op heelal
en de grote van het geheel
ben geil op glimmende dingen lol
voor een naampje zou je lian universe kunnen doen met oog op heelal
ff het hele topic zitten doorlezen (jaja, vakantie
)
Mooie mod man! Ik ben echt benieuwd naar de pics met de ccfl's aan... Ik weet trouwens niet hoeveel een ccfl gebruikt, maar een 420W voeding lijkt me toch een beetje weinig worden...? Hoe krijgen die fans en ccfl's bovenin eigenlijk stroom? Loopt daar ook een kabel van beneden af voor?
Mooie mod man! Ik ben echt benieuwd naar de pics met de ccfl's aan... Ik weet trouwens niet hoeveel een ccfl gebruikt, maar een 420W voeding lijkt me toch een beetje weinig worden...? Hoe krijgen die fans en ccfl's bovenin eigenlijk stroom? Loopt daar ook een kabel van beneden af voor?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Hoe ziet dat externe deel er vanaf een andere hoek uit?
nou idd, een 420 watt voeding voor een pc met jouw specs en dan ook nog een dual wc systeempje erin.....dat ding gaat zwetenXanderH schreef op 28 augustus 2004 @ 12:37:
ff het hele topic zitten doorlezen (jaja, vakantie)
...een 420W voeding lijkt me toch een beetje weinig worden...?...

je bent wel ongelooflijk goed in afwerken!

(edit) oh ja, een ccfl of een fannetje of wat dan ook gebruikt maar 2 of 3 watt ofzo, afhankelijk van het merk uiteraard, een volcano zal wel meer verbruiken dan een coolermaster fan zonder leds...

[ Voor 20% gewijzigd door Egg op 28-08-2004 15:51 ]
MSI GX660R for the win!
GalaxliVerwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 10:58:
voor een naampje zou je lian universe kunnen doen met oog op heelalen de grote van het geheel
het is mss al eerder gezegd maar zou het geen idee zijn om de slangen aan de buitenkant te vervangen door een buis van koper of ander stevig matriaal dan is de achterkant ook weer dat ietsje strakker
www.weefab.com
Op verzoek verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 11-08-2005 21:48 ]
oh, kee..dan belasten die wctjes je voeding niet, smart..Ediejo schreef op 28 augustus 2004 @ 21:26:
[...]
Ik ben nog even in het archief gedoken en kijk eens wat een verschil tussen een Q-Tec en een BonChic voeding.
Dit is een 300 Watt Q-Tec
..::pic::..
Dit is een 420 Watt BonChic
..::pic::..
De pompen zijn trouwens 220 Volt. Maar de voeding moet zeker zweten.
Aan de componenten te zien kan hij het wel hebben.
idd een heel degelijke voeding, welke je systeem makkelijk moet trekken, ziet er tof uit!
offtopic:
hoezo vergelijken met een q-tec, dat is toch geen voeding...?
hoezo vergelijken met een q-tec, dat is toch geen voeding...?
MSI GX660R for the win!
ziet er cker tof uit!
offtopic:
een voeding en een Q-Tec vergelijken is het zelfde als een appel met een rotte appel vergelijken... de een is goed de ander (q-tec) is rot....
een voeding en een Q-Tec vergelijken is het zelfde als een appel met een rotte appel vergelijken... de een is goed de ander (q-tec) is rot....
Verwijderd
Het valt mij uiteindelijk eigenlijk nog wel mee. Als je alleen al kijkt naar de monitor (€ 724,-) dan valt de rest aan onderdelen nog behoorlijk mee. Zeker een vette kast. Weet niet of ie al klaar is maar ik neem aan dan je nog eindfoto`s gaat maken van het resultaat.Ediejo schreef op 28 augustus 2004 @ 11:11:
[...]
Hier is ie dan het Kostenplaatje Ik kan wat vergeten zijn maar denk het niet.
Op verzoek verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Ediejo op 11-08-2005 21:49 ]
Zitten de CFFl's onder de spiegel? (even zeker weten dat ik het goed lees).
Mooi effect zo trouwens.
Mooi effect zo trouwens.
Het lijkt er wel op he
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Verwijderd
Zonde, als ik jou was zou ik wel even van dat harde werken willen genieten...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 13:48 ]
Op verzoek verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Ediejo op 11-08-2005 21:50 ]
Waarom koelvloeistof en alcohol erdoor eigenlijk?Ediejo schreef op 04 september 2004 @ 20:12:
Ik zou ook even vertellen hoe ik het gemaakt heb.
Voor 1 Liter Koelvloeistof.
800 cc gedemineraliseerd water
200 cc Alcohol (100%)
Daarna kleuren met kleurstof Duft & Farbe (tezisan) verkrijgbaar in diverse kleuren, het zit in flesjes van 10 ml.
Verwijderd
ik ben niet zo creatief ,maar ik weet wel wat mooi is ,en dit is zeker heel mooi
zeer strak en mooi afgewerkt ,op zo een kast zou ik nou echt jaloers kunnen worden
mooi werk man
zeer strak en mooi afgewerkt ,op zo een kast zou ik nou echt jaloers kunnen worden
mooi werk man
mooi gedaan ediejo en al bieders voor deze case?Ediejo schreef op 04 september 2004 @ 19:31:
Op het forum kwam al te spraken dat de koelvloeistof eerder roze dan rood was, dat klopte inderdaad, aangezien het een eigen mengsel is moet ik natuurlijk eerst weten hoe de componenten zich eronder houden, die waren er prima tegen bestand, dus nu even afmengen voor het eind resultaat, en zeg nu zelf mooi rood is niet lelijk.
Zonder Blits.
[afbeelding]
Met Blits
[afbeelding]
Één van de twee high bright led’s deed het niet anders was het plexi gedeelte van de CPU koeler ook nog rood verlicht, jammer volgende week dan maar.
offtopic:
En ja ik ga me case verkopen
Verwijderd
eeehm, je mod een case, en verkopt 'em??
die moet je toch gewoon zelf houden?
tenzij je teveel geld hebt en gewoon weer opnieuw wil beginnen hierna
die moet je toch gewoon zelf houden?
tenzij je teveel geld hebt en gewoon weer opnieuw wil beginnen hierna
Het zou mooier zijn als je kleine 10cm CCFL of anders LED's als verlichting gebruikt ipv 1 grote CCFL.
Je moet ze dan wel strategisch plaatsen, tussen je cd/dvd drives, maar ook bij je floppy en misschien achter dat rekjes waar je HD's in zitten. De bron van het licht moet niet direct zichbaar zijn.
Het effect wat je dan krijgt is veel gelikter
Je moet ze dan wel strategisch plaatsen, tussen je cd/dvd drives, maar ook bij je floppy en misschien achter dat rekjes waar je HD's in zitten. De bron van het licht moet niet direct zichbaar zijn.
Het effect wat je dan krijgt is veel gelikter
Je sata-kabels zijn niet meer ge-doucheslangd, werkte de kabels niet goed ?
Eingelijk heeft het ook wel iets; die SATA kabels. Ze zijn ook rood. En mooi rood is niet lelijk.Ediejo schreef op 05 september 2004 @ 11:56:
[...]
Goed gezien die zaten in de weg bij de spiegel, als ik die zo laat dan kan je de tekst niet lezen, wordt nog weggewerkt.

(maar dat is mijn mening)
Verwijderd
Mooi werk Ediejo
maar vraagje, je had eerst volgens mij wel je SATA kabels door een doucheslang. Hoe heb je dat toen gedaan?
maar vraagje, je had eerst volgens mij wel je SATA kabels door een doucheslang. Hoe heb je dat toen gedaan?
Verwijderd
Die hardware word gewoon lelijk in die case!!Ediejo schreef op 04 september 2004 @ 19:31:
Op het forum kwam al te spraken dat de koelvloeistof eerder roze dan rood was, dat klopte inderdaad, aangezien het een eigen mengsel is moet ik natuurlijk eerst weten hoe de componenten zich eronder houden, die waren er prima tegen bestand, dus nu even afmengen voor het eind resultaat, en zeg nu zelf mooi rood is niet lelijk.
Zonder Blits.
[afbeelding]
Met Blits
[afbeelding]
Één van de twee high bright led’s deed het niet anders was het plexi gedeelte van de CPU koeler ook nog rood verlicht, jammer volgende week dan maar.
offtopic:
En ja ik ga me case verkopen
Op verzoek verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Ediejo op 11-08-2005 21:51 ]
zündapp
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Echt super, vooral die douchslangen!! ownage!
Lijkt een beetje op die machines uit The Matrix!

-->Alleen jammer van die blauwe fan controller voorin je kast! Eventueel die ook groen?
-->Hoe heb je die letters voor elkaar gekregen?
-->maybe ook een paar 8 vleugels om de kabels mee vast te zetten

Kan je de kabels mooi mee vast zetten!
Lijkt een beetje op die machines uit The Matrix!

-->Alleen jammer van die blauwe fan controller voorin je kast! Eventueel die ook groen?
-->Hoe heb je die letters voor elkaar gekregen?
-->maybe ook een paar 8 vleugels om de kabels mee vast te zetten
Kan je de kabels mooi mee vast zetten!
[ Voor 71% gewijzigd door Arion Rufus op 13-09-2004 20:11 ]
Verwijderd
Hey Ediejo
Toffe mod man! Ik ben zelf ook bezig met een CIP (Borg Cube) en heb je al eerder laten weten dat ik ook doucheslangen ga gebruiken voor m'n kabels (erg hoog Borg gehalte). Nu vroeg ik me alleen af: die rubberen ringetjes die jij als invoer tule hebt gebruikt, waar haal je die.
Ik heb werkelijk alle ijzerwaren winkel afgezocht en de TU boeken op werk erop nageslagen maar vinden ho maar!
Keep up the fantastic work
Toffe mod man! Ik ben zelf ook bezig met een CIP (Borg Cube) en heb je al eerder laten weten dat ik ook doucheslangen ga gebruiken voor m'n kabels (erg hoog Borg gehalte). Nu vroeg ik me alleen af: die rubberen ringetjes die jij als invoer tule hebt gebruikt, waar haal je die.
Ik heb werkelijk alle ijzerwaren winkel afgezocht en de TU boeken op werk erop nageslagen maar vinden ho maar!
Keep up the fantastic work
Verwijderd
Als ik dat geweten had, dan had ik je een leuke prijs gemaakt..Ediejo schreef op 19 juli 2004 @ 15:31:
[...]
Wou het eerst laten speciaal painten kosten voor alles z'n 300 euro, het moet wel leuk blijven dus dan maar een poster en blanke lak erover, komt het volgens mij ook goed.
Ik heb namelijk een eigen bedrijfje in sier- en spuitwerk.. Ik doe dus airbrushen voor mensen die dit graag willen, dus ook pjoeters enzo... eigelijk bijna alles..
Kijk maar op mijn site http://kanarieartanddesign.org
Op verzoek verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Ediejo op 11-08-2005 21:51 ]
erg mooi! echt top gedaan! 
we zijn trots op je!
we zijn trots op je!
Op verzoek verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Ediejo op 11-08-2005 21:51 ]
Ziet er goed uit, is het alleen niet wat onpraktisch met die hoogte ?
301SQN
Op verzoek verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Ediejo op 11-08-2005 22:06 ]
Verwijderd
Dude.... zeg me dat je naar Regroup 13 gaat... dan kom ik je een hand geven en een biertje, man wat een f*cking gruwelijke mod... serieus
ik heb met veel plezier dit topic gevolgd.... en damn ik geef je echt de grootste complimenten over je mod..... je tijd die je erin gestoken heb....het hele topic is een groot geil bling bling festijn voor me oogjes....
Echt klasse man..... ga zo door..... je hebt er weer een fan bij, en er zullen er nog een hoop volgen heb ik het idee !!!!!
Groeten
Martin a.k.a FuNcNijN
P.s.
Het enige waar ik bij jouw over struikel, nat het lezen van dit topic Is dat je hem gaat verkopen ??
!!!
wtf?!?!?! ik zou die case na zo veel werk voor geen 64 miljard verkopen.... ben erg benieuwd naar de rede waarom je hem verkoopt ????
ik heb met veel plezier dit topic gevolgd.... en damn ik geef je echt de grootste complimenten over je mod..... je tijd die je erin gestoken heb....het hele topic is een groot geil bling bling festijn voor me oogjes....
Echt klasse man..... ga zo door..... je hebt er weer een fan bij, en er zullen er nog een hoop volgen heb ik het idee !!!!!
Groeten
Martin a.k.a FuNcNijN
P.s.
Het enige waar ik bij jouw over struikel, nat het lezen van dit topic Is dat je hem gaat verkopen ??

wtf?!?!?! ik zou die case na zo veel werk voor geen 64 miljard verkopen.... ben erg benieuwd naar de rede waarom je hem verkoopt ????
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 01:05 ]
tis een super case alleen moet je die ccfl's dimmen
Op verzoek verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Ediejo op 11-08-2005 22:07 ]
Op verzoek verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Ediejo op 11-08-2005 22:08 ]
heb je een deadline?Ediejo schreef op 03 oktober 2004 @ 15:57:
...maar ik ga het redden.
Ziet er allemaal heel strak uit!
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
te supr vet gaaf cool enz enz!!!
maarre wat ik me nu afvraag waarom ga je hem verkopen.
of is het weer een opdracht van iemand net als die chieftec mod?!
jaja, ik volg je al een tijde met al je mods!!
maarre wat ik me nu afvraag waarom ga je hem verkopen.
of is het weer een opdracht van iemand net als die chieftec mod?!
jaja, ik volg je al een tijde met al je mods!!
Op verzoek verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Ediejo op 11-08-2005 22:08 ]
Dit topic is gesloten.