Heel leuk allemaal die optical muizen, maar ik wacht liever op een draadloze optical muis. Weet iemand of die al in de maak is en/of wanneer die uitkomt. Prijs erbij misschien?
bedankt
bedankt
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Verwijderd
Verwijderd
Is idd ook al aangedacht in een ander topic hierover, is idd een slimme manier. En een ander kwam er op om je muismat, onder een bepaald voltage te zetten, zodat de muis zichzelf voedde daarmee. Dus een muismat met een draadje. Maar dat muis in een houdertje zettem, net als je elektrische tandenborstel bijvoorbeeld, is idd een slim idee.Op woensdag 20 december 2000 00:39 schreef zeef het volgende:
Optisch zonder staart zou misschien kunnen met Ki-Ion accu's en een soort cradle waar je hem in moet zetten om op te laden als je hem niet gebruikt. Ik denk echter dat het een te groot energie verbruik is met zo'n optische sensor. Ik heb zelf de I-Feel van Logitech, ik zou het jammer vinden om dat geile blauwe lampje te moeten missen
Verwijderd
Ja wat denk je dan, dat ik eerst voor een reply ga zitten zoeken of er toevallig niet ergens anders een topic is ? Ik ben d'r helemaal gek, ik wil een in dot opzicht zinnige bijdrage leveren. Dat doe jij *absoluut* niet. Als je een probleem met dit topic hebt, reageer dan direct naar degene die dit topic heeft geopend. Wat mij betreft is dit topic open en actief dus ik reageer. Als je dat niet aanstaat dan ga je maar als een klein jongetje klikken bij een van de mods, maar bespaar me die nuttelozeOp woensdag 20 december 2000 00:58 schreef Xion het volgende:
Goh, had ik deze topic niet ergens anders gezien?!
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/89650
Slotje
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Damn... jij bent zo stom nog niet....Op donderdag 21 december 2000 08:22 schreef biobak het volgende:
Een draadloze muis op kinetische energie zou een idee zijn, net zo als een Seiko Kinetic horloge. Met een vliewieltje erin dat door de beweging van de muis een accu oplaadtMoet in principe kunnen. Eventueel nog zo'n oplaad-cradle erbij en je hebt een prima optisch draaloos muisje
.... Ik weet het ook niet
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Tuurlijk, Aan mijn seiko zit ook een fietswiel die de hele tijd achter mij aanrolt.. Maar ff serieus. Ik denk dat dat princiepe niet genoeg energie oplevert. Een horloge heeft weinig energie nodig waardoor dat wel werkt. Het is geen oplossing die het vaak verwisselen van baterijen overbodig maakt.Op donderdag 21 december 2000 11:47 schreef tspawn het volgende:
En hoe ga je dat vliegwieltje dan laten draaien ??? Als de muis optisch is ???
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Verwijderd
<script language="DoeMaarRustigAanHoorScript">Op donderdag 21 december 2000 01:26 schreef zeef het volgende:
[..]
Ja wat denk je dan, dat ik eerst voor een reply ga zitten zoeken of er toevallig niet ergens anders een topic is ? Ik ben d'r helemaal gek, ik wil een in dot opzicht zinnige bijdrage leveren. Dat doe jij *absoluut* niet. Als je een probleem met dit topic hebt, reageer dan direct naar degene die dit topic heeft geopend. Wat mij betreft is dit topic open en actief dus ik reageer. Als je dat niet aanstaat dan ga je maar als een klein jongetje klikken bij een van de mods, maar bespaar me die nuttelozezeur posting !
Ok, die buien heb ik dus ook, vandaar de reactieOp vrijdag 22 december 2000 01:00 schreef Xion het volgende:
[..]
<script language="DoeMaarRustigAanHoorScript">
<!--
Rustig maar,
Ik heb zo ook mijn chagerijnige buien.
Die opmerking was niet zo lullig bedoeld.
Hiervoor mijn excuses.
//-->
</script>
Verwijderd
hmm .. Het voordeel van een draadloze muis is IMHO toch dat ie lekker vrij beweegt. Een Trackball ligt gewoon stil dus zie niet echt het voor deel van een draadloze trackball...Op zondag 24 december 2000 01:24 schreef oppertweaker het volgende:
Een draadloze muis bestaat al:
Logitech Cordless Trackball,
de kogel bij je duim wordt gevolgd door een sensor, dus gaat niet via de beruchte wieltjes binnenin de muis. Zit er nu achter te werken, tof geval.
http://www.logitech.com/lang/global/images/productov51.gif
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Kan zijn... maar de techniek is er dus al wel.... Trackball=omgekeerde muis...........Op zondag 24 december 2000 01:31 schreef Janoz het volgende:
[..]
hmm .. Het voordeel van een draadloze muis is IMHO toch dat ie lekker vrij beweegt. Een Trackball ligt gewoon stil dus zie niet echt het voor deel van een draadloze trackball...
<script language="MeligScript">Op zondag 24 december 2000 00:40 schreef zeef het volgende:
[..]
Ok, die buien heb ik dus ook, vandaar de reactie
vriendjes ?
Ja, ik had in een ander draadje 1 april voorspeld (bij wijze van grapje) maar dan komt ie toch echt uit.Op zaterdag 24 maart 2001 13:10 schreef zeef het volgende:
Ha ha ha we hebben ongelijk gekregen want hij komt DUS TOCH !
This too shall pass