Toon posts:

75-90 mhz

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een oude pc met behulp van de jumpertjes op het moederbord van 75 naar 90 mhz overgeklokt
de pc maakt het prima en doet alles nog goed.
maar is het niet erg ongezond 20% sneller

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 20:33

smallboy

N/A

Als ie te warm wordt stopt ie vanzelf :)

En wat geef jij erom, al gaat zo'n ouwe krakbak kapot?

• Losha
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-10-2025

Losha

clear my path motherfucker

welkom op GoT
http://gathering.tweakers.net/forum/faq

[ Voor 62% gewijzigd door Losha op 08-05-2004 14:34 ]

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:40
heb laats een of andere bak van 10 naar 40- mhz gekregen :D, dat is toch een overclock van 400%(of was het 300%?)

If it aint broke, fix it till it is!

• Stijnd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:33
kijk gewoon hoe het werkt, goede koeling enzo hebben op deze ouwe dingen weinig tog geen effect, en als het doorbrand maakt dat toch ook niets uit... iedere maand blazen mijn vriend en ik wel 3 computers op (wel allemaal onder de 600mhz) want wat moet je met die oude wrakken, je kunt alles wel gaan bewaren maar wij doen er verder toch niets mee.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Nee hoor :) valt wel mee hoe slecht dat is :) Als je pc verder nog prima werkt dan is het goed...

Ok.. het zal de levensduur niet echt ten goede komen maar om nou te zeggen dat je het in de levenstijd van de processor (kwa snelheid) nog merkt.. nee... in plaats van dat de processor 80 jaar meegaat is dat nu 50 jaar geworden ofzo :P niet echt iets waar je je druk om moet maken dus :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:35
Stijnd schreef op 08 mei 2004 @ 17:11:
kijk gewoon hoe het werkt, goede koeling enzo hebben op deze ouwe dingen weinig tog geen effect, en als het doorbrand maakt dat toch ook niets uit... iedere maand blazen mijn vriend en ik wel 3 computers op (wel allemaal onder de 600mhz) want wat moet je met die oude wrakken, je kunt alles wel gaan bewaren maar wij doen er verder toch niets mee.
Lol bewaar een bak van 600 mhz voor mij dan, beter als mn 233 mhz server :)

XXXVI

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Zolang het allemaal stabiel blijft kan het geen kwaad :)

Natuurlijk, met overclocken verkort je wel de levensduur van je cpu, maar zolang je niet echt extreem gaat overclocken valt het allemaal wel mee :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.