7 mei,23.10u
Kies ik met mijn V525 van Vodafone via 1200 voor sms50voorraad,na het kiezen van de 5 en
de 3 blijven er 2 opties over: veranderen van je beltarief (wat €2,50 kost) én een SMSvoorraad bestellen
Ik kies dus voor het laatste, maar op het moment dat ik die keuze gemaakt hebt hoor ik ineens:"er wordt nu 2,50 van uw beltegoed afgehaald !!!!!"
Ik hang op en kijk..2,50 eraf !
Dus ik denk....geen sms voorraad gehad zeker... Krijg ik een smsje dat die sms 50voorraad er wel af is en die is dus 7,50 !
Ik had dus EUR10 betaald!!
Na een mailtje naar Vodafone, kreeg ik vanmorgen al reactie:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Vodafone heeft haar gegevens gecontroleerd en geconstateerd dat er
inderdaad onrechtmatig EUR. 2,50 van uw beltegoed afgeschreven is
geworden. Vodafone heeft dit bedrag terug geboekt bij uw beltegoed.
Onze excuses voor het ongemak.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik denk dat het goed is, dat een ider die bij Vodafone opwaardeerd, goed oplet, want ik vermoed dat ik niet de enige ben...maar als je niet aan bel trekt, vraag ik me af of ze dit zelf herstellen.....:X
Kies ik met mijn V525 van Vodafone via 1200 voor sms50voorraad,na het kiezen van de 5 en
de 3 blijven er 2 opties over: veranderen van je beltarief (wat €2,50 kost) én een SMSvoorraad bestellen
Ik kies dus voor het laatste, maar op het moment dat ik die keuze gemaakt hebt hoor ik ineens:"er wordt nu 2,50 van uw beltegoed afgehaald !!!!!"
Ik hang op en kijk..2,50 eraf !
Dus ik denk....geen sms voorraad gehad zeker... Krijg ik een smsje dat die sms 50voorraad er wel af is en die is dus 7,50 !
Ik had dus EUR10 betaald!!
Na een mailtje naar Vodafone, kreeg ik vanmorgen al reactie:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Vodafone heeft haar gegevens gecontroleerd en geconstateerd dat er
inderdaad onrechtmatig EUR. 2,50 van uw beltegoed afgeschreven is
geworden. Vodafone heeft dit bedrag terug geboekt bij uw beltegoed.
Onze excuses voor het ongemak.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik denk dat het goed is, dat een ider die bij Vodafone opwaardeerd, goed oplet, want ik vermoed dat ik niet de enige ben...maar als je niet aan bel trekt, vraag ik me af of ze dit zelf herstellen.....:X