Toon posts:

HELP !!! IK heb een probleem met men kobishi router

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geerde mensen op dit forum , sins kort heb ik een router gekocht van het merk kobishi , alles doety het goed , aleen als ik will gaan online Gamen met het spel Counter STrike dan is men ping ineens boven de duizend :'( . Dat is heel erg , ik was all op het counter strike forum , daar zijden ze doe je firewall uit , heb ik ook gedaan , maar het helpt niet . KUNT u mij alstubliefttt helpen .

Alvast bedankt

E.L.Wekker

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-05 19:22
Heb je alle goede poorten open staan? Want het kan ook gebeuren dat als je de goede poorten dicht hebt staan dat het verkeer dan via andere poorten binnenkomt, maar dat dat dan een flink stukje langzamer gebeurt :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
ik wet niet hoe ik de poorten moet openzeten :'( . kunt u mij alstublieft helpen

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:41

Exirion

Gadgetfetisjist

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
jaa , maar ik dacht als je je firewall uitzet dat alle poorten open staan , is dat niet zooo ???

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-05 19:22
Nee, een firewall kan poorten dichtgooien, maar ook zonder firewall kunnen (en zullen) veel poorten nog gewoon dichtzitten.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
oke , hartelijk bedankt

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Met dit topic kunnen we niets. Neem anders even een kijkje in Internet & Telefonie en Network Troubleshooting, waarschijnlijk kan je dan zelf wel het probleem verhelpen.

Ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) is een goed stuk om even te lezen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.