Hoi,
Ik zoek een tool om mijn vrije ruimte echt te cleanen. Weet iemand een goed tooltje hiervoor?
Thx
Ik zoek een tool om mijn vrije ruimte echt te cleanen. Weet iemand een goed tooltje hiervoor?
Thx
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
En met ff google kom ik meteen uit op DriveScrubber...Exirion schreef op 08 mei 2004 @ 00:31:
Wipen noemen ze dat geloof ik.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
There is no place like ::1
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 00:48 ]
Verwijderd
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Woof, woof, woof, woof! That's my other dog imitation. | https://youtu.be/TzsNh3-FnHQ
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 01:02 ]
[ Voor 6% gewijzigd door GeeBee op 08-05-2004 01:04 ]
Woof, woof, woof, woof! That's my other dog imitation. | https://youtu.be/TzsNh3-FnHQ
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 01:34 ]
[ Voor 48% gewijzigd door RobIII op 08-05-2004 01:38 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~
Het was inderdaad systeemherstel. Ik zet dit altijd uit in de veronderstelling dat hij de ruimte die hij hiervoor vrij houd weer vrij geeft. Dit is dus niet zo. Nadat ik dit op 0% zette kreeg ik er 11 gb bij. Dus voor een ieder dit het niet gebruikt. Zet het op 0%.RobIII schreef op 08 mei 2004 @ 01:37:
Uhm....Ik heb nog niemand gehoord over systeemherstel? (Of doen die 6 pilsjes me nu echt de das om?)
@TS: Welk OS gebruik je? En heb je dit al eens bekeken?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq