Toon posts:

shell32 veranderd maar niks te zien?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had net een topic over het download venster download venster veranderen
nu is het me gelukt om het bestand shell32.dll te vervangen in de system32 map met recovery console maar als ik nu wat wil downloaden krijg ik het zelfde scherm en als ik het bestand shell32.dll open met recourse hacker dan laat ie wel dat ventje zien die ze reet afveegt:S wat klopt er dan niet of wat moet ik nog meer veranderen :?

Verwijderd

Topicstarter
iemand???

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Zou je je post niet wat aan kunnen passen qua interpunctie e.d. dat scheelt al in het lezen.

Verder lijkt het mij dat het dus niet gelukt is om de shell32.dll te vervangen, anders was je download venster wel aangepast.
Probeer het gewoon nog eens, langzaam en nauwkeurig. Let goed op waar je je veranderde bestand neerzet. En ik neem aan dat je wel een backup hebt gemaakt van het origineel, mocht het misgaan.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

wowie, wederom post je op GoT een topic dat niet voldoet aan de eisen dat wij aan een topic stellen. Je gebruikt geen interpunctie in je startpost waardoor deze onleesbaar is; je geeft zelf erg weinig informatie over wat je al geprobeerd hebt; je kickt je topic binnen 24 uur. Hiernaast heropen je ook nog eens een topic over een onderwerp wat eerder door F_J_K gesloten is met een duidelijke sluitmessage. In dit topic is er weinig verbeterd met betrekking tot de punten waar meerdere mensen je op gewezen hebben. Daarom doe ik ook dit topic op slot.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.