hoe kan ik het normale download venster veranderen in http://sighost.techstarcomputers.net/sigs/copy.gif deze.
Verwijderd
Ik denk zelf niet of dat mogelijk is. Maar vroeger met Win98 had je, als je naar deze computer of verkenner ging, linksboven zo een blauw gebeuren. Dat had ik ook veranderd in een mooiere. Wat je dan moet doen is het volgende.
Zoek uit, waar het bestand staat die ervoor zorgt dat je het standaard dl scherm ziet, wrs is het een gif/jpeg. Vervang dat bestand door dat ene gifje en het zou moeten werken. Maar als ik jou was zou ik tog wel eerst ff mooi een backup maken van dat bestandje voordat je zomaar dingen gaat overschrijven etc.
Zoek uit, waar het bestand staat die ervoor zorgt dat je het standaard dl scherm ziet, wrs is het een gif/jpeg. Vervang dat bestand door dat ene gifje en het zou moeten werken. Maar als ik jou was zou ik tog wel eerst ff mooi een backup maken van dat bestandje voordat je zomaar dingen gaat overschrijven etc.
Het is niet onaangenaam om te vermelden welk OS je gebruikt
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Windows xp pro
en waar zou dat gif/jpeg bestandje dan kunnen staan?
en waar zou dat gif/jpeg bestandje dan kunnen staan?
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 16:26 ]
Het is een .avi en die zit in shell32.dll
Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.
met resource hacker kun je de shell32.dll aanpassen kwa grafische opties.
dus de orginele eruit halen en de nieuwe erin laden
dus de orginele eruit halen en de nieuwe erin laden
AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq
Bladeren tot je 'm tegenkomt. Niet zo lui...
ik denk dat ik hem heb in .avi en dan de laatse 170 maar wat moet ik dan doen, replace resource en dan dat gif bestandje
want als ik de orginele opsla en ik wil hem afspele krijg ik allemaal vage shit streepjes enzo???
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 17:48 ]
Misschien open deur intrappen, maar ik zou em toch even proberen te converten naar avi en het dan nog eens te proberen. 
[u]Google "Convert gif to avi"[/]
Maak trouwens ook ff een backup. Dat voorkomt narigheid achteraf.
[u]Google "Convert gif to avi"[/]
Maak trouwens ook ff een backup. Dat voorkomt narigheid achteraf.
[ Voor 19% gewijzigd door _the_crow_ op 06-05-2004 18:00 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
ik krijg het plaatje niet veranderd
zou iemand misschien zo vriendelijk willen zijn om hem te veranderen in de goede maat en in avi converteren.
Ik heb even snel wat geknipt en dat kan je hier downloaden.
Het moet 272 bij 60 pixels worden met een Microsoft RLE compressie (39kb/s). Ten minste, dat was bij de avi die ik via de resource-hacker uit m'n eigen shell32.dll gehaald heb.
Ik hoop dat het nu werkt.
Het moet 272 bij 60 pixels worden met een Microsoft RLE compressie (39kb/s). Ten minste, dat was bij de avi die ik via de resource-hacker uit m'n eigen shell32.dll gehaald heb.
Ik hoop dat het nu werkt.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Wie ben ik om een Tweaker z'n OS niet te laten tweaken en de mensen zijn erg behulpzaam, maar het is toch echt de bedoeling om zelf initiatief te tonen. hier wil je helemaal aan het handje genomen worden, wat op GoT natuurlijk helemaal niet de bedoeling is.
Je hebt nu een heel stappenplan gekregen: probeer het nog eens, lees wat bij, probeer het nog eens en als je er dan nog niet uitkomt, open dan een nieuw topic en geef even aan hoe en wat je hebt geprobeerd (zoals uitgelegd in FAQ Forumgedrag).
Dit is namelijk iets dat je toch echt met een uurtje spelen zelf moet kunnen doen - maar als je vastloopt denken we vast graag mee.
Succes
Je hebt nu een heel stappenplan gekregen: probeer het nog eens, lees wat bij, probeer het nog eens en als je er dan nog niet uitkomt, open dan een nieuw topic en geef even aan hoe en wat je hebt geprobeerd (zoals uitgelegd in FAQ Forumgedrag).
Dit is namelijk iets dat je toch echt met een uurtje spelen zelf moet kunnen doen - maar als je vastloopt denken we vast graag mee.
Succes
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()