Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
Very nice pictures... Watvoor toestel heb je?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Eos 300d heeft ie, als ik kijk naar zn post history
Cker mooie pictures vooral van Hind
Cker mooie pictures vooral van Hind
Cons:::BB4E
Wel leuke serie, vind alleen de kleuren net iets te veel kleur hebben bij veel foto's.
Nummer #10 voor mij en nummer 14. Die laatste zou ook nog gebruikt kunnen worden in HK photoshop topic
enuh bossie, ik zie niet erg veel op je foto eigenlijk. Leuke lichten, verder niet
Nummer #10 voor mij en nummer 14. Die laatste zou ook nog gebruikt kunnen worden in HK photoshop topic
enuh bossie, ik zie niet erg veel op je foto eigenlijk. Leuke lichten, verder niet
[ Voor 20% gewijzigd door MaKK0 op 06-05-2004 15:26 ]
Verwijderd
Ja, ik weet het.. ik stond veel te ver achteraan, en mijn ixus i is daar niet zo geschikt voor, maar vond em wel erbij passen aangezien het ook een foto van het bevrijdingsfestival is. Voor de rest heb ik dat ding net dus ik snap er nog weinig van.. leve de automatische stand!!MaKK0 schreef op 06 mei 2004 @ 15:25:
Wel leuke serie, vind alleen de kleuren net iets te veel kleur hebben bij veel foto's.
Pagina: 1