ADSL Lite

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Hamotje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:23
Beste mensen ik heb een aantal vragen
1.Ik heb februari 2003 adsl lite maar het is een inbelverbinding klopt dat?
Ik moet elke keer als ik mijn pc opstart contact maken met internet hoe kan ik dit verhelpen
2.Ik wil ps2 online aansluiten maar nu weet ik niet of dit wel zal doen omdat ik inbelverbinding heb hoe kan ik daar van afkomen
3. Ik keek een bij Start-instellingen-netwerkverbindingen en dan op die icoon die je ziet status en daar keer ik bij die info en daar stond apparaattype ISDN :?
4.Sinds 4 maanden (beetje laat gevraagd)heb ik de probleem als iemand ons thuistelfoon belt mn internet uitvalt kan iemnad vertlellen hoe dat komt? Alvast bedankt

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Wat voor modem heb je, een USB modem?

ad 4) Je hebt je splitter verkeerd aangesloten, bestudeer die tekening nog maar eens

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Hamotje
ja usb modem ik zal een kijken van die splitter

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ondersteund je profider wel line-sharing. Anders kan het inderdaat kloppen dat je i-net er uit valt.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
USB modem is volgens mij altijd een inbelverbinding.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Ik zou in de computerwinkel of bij kpn.com mooi een ethernetmodem met een extra switch of multipcmodem halen.

Het is ten eerste veel stabieler en ten tweede kun je je PS2 er zo in klikken, poorten forwarden en gaan met die banaan!

• Hamotje
dus als ik een andere modem koop dan hoef ik niet inte bellen? Kan je me dan een aanraden niet te duur graag

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik krijg nogal het idee alsof je niet echt bekend bent met het niveau dat we hier op Gathering of Tweakers van je verwachten. De vragen die je stelt kun je met wat eigen research prima zelf beantwoorden, een deel zal zelfs prima te vinden zijn in de GoT Search. Dit topic gaat in ieder geval dicht, zie ook dit: http://gathering.tweakers.net/forum/faq

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.