Toon posts:

Kheb de regels gelezen, dus lees nu deze topic aub

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo GOT,

Ik vind het nu wel een beetje te gek worden...

Jullie noemen jezelf dan wel professioneel, maar wat heb je aan 'proffesionele' mensen als die nergens op reageren, en er een topic niet eens op slot gaat, maar meteen ervan af geknikkerd word. Ik had op die post van mij namelijk nogal lang zitte te type, om het zo goed mogelijk uit te kunne legge, en dan word ie gewoon gedelete ?!

--> Netwerk troubleshooting

Dus ik dacht, ik contact de moderator, maar ja, wat heb je aan een moderator die niet reageert ?? Staat in jullie eigen regels. Ja die heb ik gelezen, ik heb namelijk geen uitroeptekens in mijn naam, er zijn dus (hoop ik) nog geen redenen om mijn post te deleten 8) .

Ik heb niks tegen dit forum ofsow, maar ik vind het wel harstikke irritant dat het hier volzit met mensen (die soms alleen een 1 of andere Microsoft Word en Visual Basic les hebben gevolgt 8)7 ) die denken dat ze het allemaal beter weten. We zijn hier om elkaar te helpen, en als iemand niet eens google begrijpt, moet je hem daar ook mee helpen dacht ik zo (al kan ik me dat niet voorstellen).

Dus nu vraag ik aan jullie, wat heb je er aan, als je ellelang op een topic zit te schrijven, om het zo goed mogelijk uit te leggen wat je allemaal al geprobeert hebt, en of andere mensen misschien een oplossing weten, en het er gewoon afgegooid wordt ? En ik wil graag een antwoord, en daarmee bedoel ik niet (eindelijk) een mailtje met een reactie, of een slot, maar een reactie, waarin een antwoord word gegeven op mijn vraag! En voor de duidelijkheid, dit was mijn vraag:
Wat heb je er aan, als je ellelang op een topic zit te schrijven, om het zo goed mogelijk uit te leggen wat je allemaal al geprobeert hebt, en of andere mensen misschien een oplossing weten, en het er gewoon afgegooid wordt ?
Ik hoop dat ik een antwoord krijg, en een ding heb ik al geleerd:

bewaar je posts op je hd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Geef dan eens een voorbeeld? Met vage bewoordingen en omschrijvingen kunnen we weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Jullie noemen jezelf dan wel professioneel,
Oh ja :? ?
Ik heb het ook wel eens vaker. Dat ik een Topic maakt die al bestaat ofzo. Messtal heb ik dan niet goed gezocht, of niet de FAQ doorgelezen waar het ook in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Je kunt je post ook kopieren :p en dan later weer plakken, scheelt werk. Aan de ene kant heb je gelijk, maar hoe zou jij het vinden als er 10x per dag dezelfde vraag komt? mensen zijn veel te gemakkelijk denkend. Werkt iets niet, dan is het "kapot". Vaak denken sommige mensen dat ze geen handleiding nodig hebben. En dan komen ze hier een vraag stellen. Toch wel vervelend. Oftewel, doe eens wat onderzoek. En als je al niet met Google kunt werken, dan ben je hopeloos lijkt me. Google is wel erg basic hoor.

Just my $0.02... Trouwe3ns, het duurt niet lang of hier zit ook een slootje op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, dit is al wat ik bedoel,

Lees de tekst goed, en ik kan geen voorbeeld geven, me post was gedelete...

En kijk nou, nu heb ik tensminste een reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Je hebt hier een topic: Internet Sharing + Netwerk op Linux/ wat gerelateerd is aan je problemen. Daar mag je verdergaan met je vragen. blaataaps postte niet voor niks; lees dan ook wat ie post.

En je post is niet gedelete maar naar NOS gemoved omdat het geen netwerkprobleem was maar een besturingssysteem-probleem. Niks gedelete dus. Als je jouw posts wilt terugzien moet je hier even op jouw nickname klikken.

[ Voor 34% gewijzigd door HunterPro op 05-05-2004 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

Steve schreef op 05 mei 2004 @ 14:07:
Geef dan eens een voorbeeld? Met vage bewoordingen en omschrijvingen kunnen we weinig.
dat bedoelt hij denk ik nu juist, die lange post is foetsie. Heb zelf ook al ervaren dat die nieuwe policy nou niet al te vriendelijk is. Laat op zijn minst de TS nog bij zijn topic dan.

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 16:56

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 14:10:
Kijk, dit is al wat ik bedoel,

Lees de tekst goed, en ik kan geen voorbeeld geven, me post was gedelete...

En kijk nou, nu heb ik tensminste een reply
Kijk eens in http://gathering.tweakers...find/poster/112843/topics ; staat hier je topic tussen?

Ik heb het idee dat het een verplaatst topic is. Ik zie nergens dat een topic van jou verwijderd is. :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

edit: ik doe die in NT wel dicht: dat werkt beter :)

[ Voor 77% gewijzigd door Remy op 05-05-2004 14:13 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
k-oz schreef op 05 mei 2004 @ 14:11:
[...]

dat bedoelt hij denk ik nu juist, die lange post is foetsie. Heb zelf ook al ervaren dat die nieuwe policy nou niet al te vriendelijk is. Laat op zijn minst de TS nog bij zijn topic dan.
Als ik op z'n nickname klik zie ik gewoon z'n topic.

Komt er dus op neer dat ie boos is om niks, topic is niet weg, hij heeft de slot-msg niet gelezen, met andere woorden: storm in een glas water.

Next!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Ik weet wat het probleem is. Je hebt het waarschijnlijk over dit topic. Zoals je daar kunt lezen heeft de moderator het verplaatst naar een andere sectie, omdat je topic daar beter thuishoorde. De moderator van dat andere forum heeft echter geoordeeld dat je vraag niet voldeed aan de eisen, je kon de oplossing zelf vinden, en heeft het topic dus gesloten. Maar een topic verplaatsen naar een ander forum staat niet echt gelijk aan het verwijderen van een topic. Een overzicht van al je topics, ongeacht het forum waar ze in staan, vind je hier. Succes.

[ Voor 3% gewijzigd door Steve op 05-05-2004 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waar heb je het over? Willekeurige beschuldigingen heeft niemand wat aan natuurlijk. Wanneer heb je dan zo'n lap tekst getypt? Als het zomaar verwijderd is, hoe kun je dan de betreffende moderator mailen volgens jou? Wie was dat dan? En dit is ook een goed voorbeeld waarom we niet willen dat je 2 topics over 1 onderwerp maakt, dat is namelijk nogal verwarrend. Als het om Delen internet op Linux werkt niet/ gaat, die is niet gedelete, je moet gewoon beter kijken, hij is dicht, omdat ie niet aan de regels voldoet, het letterlijk in de FAQ staat, en het een dubbelpost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

veulnet: ik ben niet zo'n fan van mensen die na 2 topics beginnen met iedereen op dit forum voor machtsgeile dictators uit te maken en vinden dat ze zoveel onrecht is aangedaan. Als je iets ter sprake wil brengen in LA, doe dat dan op een normale manier :/

Zoals je ziet hebben er al heel veel mensen energie in je gestoken, omwille van een vermoedelijk niet bestaand probleem. Is een en ander nu opgelost?

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om die 2 posten gaat het niet...

Ik had nog een derde post gemaakt, nog zo'n lange, maar ja, die kun je idd niet terugvinden, omdat hij gedelete is.... En zo achterlijk ben ik nou ook weer niet om eerst bij me naam te kijken... Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag, dat was namelijk:
Wat heb je er aan, als je ellelang op een topic zit te schrijven, om het zo goed mogelijk uit te leggen wat je allemaal al geprobeert hebt, en of andere mensen misschien een oplossing weten, en het er gewoon afgegooid wordt ?
Veulnet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

Je post wordt niet zomaar gedelete, echter kan je een post niet plaatsen als het topic gesloten is. Je krijgt dan wel een scherm dat er iets aan de hand is, met daarin je post die niet geplaatst kon worden. Deze kan je dan copy-pasten naar een kladblok of iets dergelijks zodat je je post niet verliest ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Met al deze verduidelijkingen aan veulnet over z'n topic, lijkt het me nu wel helder dat zijn aantijgingen over onprofessionaliteit jegens de crew in dit geval ongegrond zijn :)

Ik zou veulnet willen vragen, eerst goed rond te kijken wat de mogelijkheden en functies van dit forum zijn, aangezien ze zo uitgebreid zijn, dat het voor iemand die hier nog niet zo lang rondloopt, soms wat onduidelijk over kan komen. Lees dus even de GoT faq goed door, en dan vooral het forumgedrag-gedeelte :)

Deze gaat in ieder geval ook dicht, aangezien het allemaal opgelost is :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 14:20:
Om die 2 posten gaat het niet...

Ik had nog een derde post gemaakt, nog zo'n lange, maar ja, die kun je idd niet terugvinden, omdat hij gedelete is.... En zo achterlijk ben ik nou ook weer niet om eerst bij me naam te kijken... Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag, dat was namelijk:
Ik kan in de admin geen getrashte post van jou vinden, ergo die post is gewoon nooit gemaakt. Dus wederom van mij het vriendelijke verzoek: voordat je in het wilde weg mensen van de lelijkste dingen gaat beschuldigen, check je informatie.

Als je al een wijze les hier wil leren is het wel dat internet een onbetrouwbaar medium is, en dat je altijd even Ctrl-A Ctrl-C moet doen voordat je een lange post plaatst.

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.