Welke virusscanner en welke firewall?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:24
Hoi allemaal,

In de FAQ worden heel wat suggesties gegeven over welke firewall en welke virusscanner je zou kunnen aanschaffen/downloaden. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer... iedereen lijkt wel een eigen mening te hebben...

Welke is het beste? Moet aan een aantal voorwaarden voldoen.

- Géén Norton troep. Ik ken namelijk genoeg mensen die eerst NAV hadden, hun systeem een jaar virusvrij achtten, vervolgens een andere virusscanner erop zetten en tot de conclusie kwamen dat ze wél een virus hadden. Ik behoor ook tot deze groep.

- Geen McAffee, om de een of andere reden sluit mijn pc supersloom af met die firewall en virusscanner.

- Het mag wat kosten, maar het mag net zo goed gratis zijn; als het maar goed is.

- Het moet weinig system resources gebruiken.

Bedankt, en hopelijk mag dit, want zelf uitzoeken kan ik niet meer. Iedereen vindt wat anders..

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Er loopt (zeker over Virusscanners) een topic over welke het beste is. Wat ontbreekt er aan dat topic? :)

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

* DeMoN aait ele

Ja, namelijk hier. :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Gebruik Zonealarm als firewall en Antivir als virusscanner. Ze zijn beide gratis.

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:24
Antivir ziet er zo amateuristisch uit. De website dan.. wordt dat wel geupdate enz? Ik gebruik nu Trend Micro.. is dat wat? Zonealarm is idd wel goed dacht ik.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:09
WizZie- schreef op 05 mei 2004 @ 12:47:
Antivir ziet er zo amateuristisch uit. De website dan.. wordt dat wel geupdate enz? Ik gebruik nu Trend Micro.. is dat wat? Zonealarm is idd wel goed dacht ik.
We hebben hier op GoT al een prachtig topic over, namelijk: [rml][ Virusscanners] discussietopic[/rml]

Ik heet je van harte welkom daar!

Verwijderd

WizZie- schreef op 05 mei 2004 @ 12:47:
Laat je niet misleiden door het uiterlijk. Je kan Antivir updaten via de auto update functie. Soms zijn er meerdere updates in een dag beschikbaar. Dus een aanrader.

Verwijderd

Ik betwijfel of dit topic nog veel nut heeft..
Kijk hier eens in: [rml][ Virusscanners] discussietopic[/rml]
Zoals al eerder gezegd, nu krijgen we twee discussie-topics naast elkaar, niet de bedoeling.

Deze gaat dicht. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2004 13:14 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.