Toon posts:

[flash]

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Afgelopen 2 dagen ben ik in Parijs geweest om de Gumball 3000 in het echt te zien. Dat was vet, natuurlijk zijn er digitale foto's gemaakt. Er is nu 1 probleem, in het hotel maakte ik een foutje en wiste per ongeluk alle foto's. De compact flashcard heb ik niet meer gebruikt sindsdien. Toen ik thuis aankwam heb ik met een datarecovery programma de JPG's terug kunnen vinden, ware het niet dat die kutdingen beschadigt zijn en photoshop en IE de foto's niet kunnen openen. Ik heb een voorbeeld JPG geupload, dus als iemand weet hoe ik deze foto's toch kan zien... via een programma of dergelijke hoor ik het graag!! ik baal namelijk als een stekker.

http://www.koelemannen.com/parijs/8.JPG

Ja ik heb gister GOT al doorgespit.

Kak, stuk titel vergeten, moet zijn: [flash] jpg corrupt/kwijt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2004 09:53 ]

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Je hebt GoT doorgespit en dus ook Hoe krijg ik verloren gaande data terug? gelezen?
Tipje: er zijn hier veel goede ervaringen gemeld met GetDataBack, Easy Recovery en Lost & Found. Voor flashkaarten is Digital Image Recovery een uitkomst. Verder zijn MBRWork en ptedit (zit in PartitionMagic pakket) erg handig wanneer je per ongeluk een complete partitie hebt verwijderd.

Verwijderd

Topicstarter
ja die heb ik allemaal geprobeerd, met easyrecovery heb ik die jpg's teruggevonden. Ze zijn om een vage reden corrupt geraakt.. of iig niet leesbaar

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Als je ze al "allemaal" hebt geprobeerd, dan kunnen we ook weinig voor je doen. Of je moet door blijven zoeken naar progseltjes die je nóg niet hebt geprobeerd :)

In ieder geval heeft dit topic weinig nut, aangezien de FAQ hier duidelijk genoeg over is.

Dit topic is gesloten.