Toon posts:

TV geruis.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn oude nokia TV aangesloten aan mijn stereo omdat anders soms de 2de box op de tv uitvalt. Nu irriteer ik me heel erg aan de ruis die je hoort. Dit valt vooral op als het geluid een beetje hard staat en er niet veel gezegt wordt. Kan ik dit verbeteren ?

Ik heb mijn tv via de hoofdtelefoon aansluiting aangesloten op mijn stereo via aux.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:01
Als er een scart ingang opzit heb je kans dat deze ook als uitgang kan functioneren. Dan kun je deze uitgang dus gebruiken om je stereo op aan te sluiten welke hopelijk dan minder last heeft van ruis.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• LeX-333
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11-2016
Bij sommige TV's kun je het volume van de hoofdtelefoon uitgang apart instellen, als dit bij jou zo is moet je dat misschien iets harder zetten. Anders kun je dit oplossen door het volume van je TV harder te zetten. Het is natuurlijk beter om een line-out of scart aansluiting te gebruiken in plaats van een hoofdtelefoon aansluiting, dit omdat er op je hoodtelefoon aansluiting veel meer vermogen geleverd wordt (en daar kan in uitzonderlijke gevallen je versterker kapot aan gaan).

Too many people, making too many problems