Toon posts:

geheugen herkenen

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

ik heb eenoude pc kunnen overkopen en ik wil hem graag versnellen maar nu moet ik weten wat voor een ram erin zit.

Dus mijn vraag is dus : Hoe kom ik erachter wat voor een ram ik in mijn pc heb zitten?

Alvast bedankt

Sjoerd

Verwijderd

Sisoft sandra (progje) proberen of gewoon lekker je pc openschroeven. En als weet wat voor pc het is weet je het vaak ook al. :)

Trouwens dit is volgensmij wel in de FAQ van dit subforum te vinden. Kijk daar ook even in! ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 16:18 ]

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 21:12
Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 16:15:
Hoi

ik heb eenoude pc kunnen overkopen en ik wil hem graag versnellen maar nu moet ik weten wat voor een ram erin zit.

Dus mijn vraag is dus : Hoe kom ik erachter wat voor een ram ik in mijn pc heb zitten?

Alvast bedankt

Sjoerd
Wat is er mis met het openschroeven van die systeemkast?

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

UTM

Aida32 of CPU-Z kunnen je dit vertellen ;). Verder kan je ook even de ram modules uit je kast halen en de nummers die erop staan noteren. Deze nummers geef je nu in bij google en als het goed komt er ook bij google uit wat voor een ram modules het zijn :).
Bekijk ook deze eens: Welke Rammodule zit er bij mij in de PC

[ Voor 95% gewijzigd door UTM op 04-05-2004 16:25 ]

Verwijderd

Sybr_E-N schreef op 04 mei 2004 @ 16:20:
[...]

Wat is er mis met het openschroeven van die systeemkast?
Weet je dan niet dat er allemaal enge monstertjes in je pc wonen? ;)

• raoulduke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

raoulduke

Get in!

Het is natuurlijk ook nog maar de vraag of het geheugen de bottleneck vormt. Maar zoals degene hierboven al zei: schroef hem eens open en kijk wat er op de reepjes staat. Of in het boekje van het moederbord als je dat hebt.

Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.

Verwijderd

Topicstarter
okee bedankt

Verwijderd

Topicstarter
heb het gevonden bedankt

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

UTM

Dat kan je ook in bovenstaande post zetten dmv: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif
Verder, waarmee heb je het gevonden? Ik als nieuwsgierig wil dat wel weten :+

[ Voor 14% gewijzigd door UTM op 04-05-2004 16:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb in het boekje vanm het moederbord gekeken n daar stond het in
:9

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 16:32:
ik heb in het boekje vanm het moederbord gekeken n daar stond het in
:9
Eehm, ik ken werkelijk geen enkel moederbord waar maar slechts 1 type geheugen in kan, zo'n boekje vertelt hooguit wat erin KAN zitten. Dus je hebt het nog niet :o

Maareh, lees eens even goed de volgende zaken door, je bent hier vrij nieuw en schijnbaar moet je nog even leren wat meer moeite in je posts/topics te steken:

PMG FAQ
(met daarin: RAM FAQ
PMG Beleid
GoT Huisregels

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.