Toon posts:

Nero Burning ROM 6 waar te verkrijgen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het probleem dat ik nergens Nero Burning ROM 6 kan krijgen. Bij me dvd brander zat nero maar daat staat nero expresse op wat alleen maar werkt via wizzards :r .

Alleen het probleem is dat ik Burning ROM 6 nergens kan krijgen, zelfs op de site van nero kan ik hem niet downloaden :( .

Of is het ook mogelijk met een uitbreiding dvd's te branden met nero burning rom 5 ?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Euh, Nero Expres kun je toch gewoon omswitchen naar de "expert" interface?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

http://www.nero.com/en/mirror.php

dit is een mirror, binnenkort komt er weer een nieuwe update. Een serial is wel te vinden op het net, maar dit is onwettelijk dus ik geef geen.

In het vervolg kun je het wel helemaal achterwegen laten om dat te melden hoor :)

[ Voor 25% gewijzigd door Spider.007 op 03-05-2004 21:45 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

limoentje schreef op 03 mei 2004 @ 20:37:
Euh, Nero Expres kun je toch gewoon omswitchen naar de "expert" interface?
Heb hem ook en gelijk weer weggehaald die interface suckt namelijk net zo hard |:(

* nero355 zet hem hierbij te koop voor 7 € (koopprijs) :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:26
je moet goed kijken in je startmenu! met nero express heb je alsnog in je nero startding, ook nero SE staan (even uit mn hoofd) daar onder staat gewoon nero burning rom SE (ofzo iets je herkent t wel!)

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is niet dat ik nergens nero kan kopen, maar dat ik nergens nero burning rom kon vinden. Nero expresse moet ik niet hebben, want daar kan je maar weinig dingen in instellen.

@extend,
Dankje, ik ga hem nu downloaden en ik hoop dat in dit pakker wel nero burning rom 6 in zit.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2004 21:40 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik heb een aantal reacties verwijderd uit dit topic; het bleek dat het probleem van de topicstarter daadwerkelijk op het technische vlak lag. Hier ligt een taak voor de users om niet direct ervanuit te gaan dat de topicstarter niet voldoende gezocht heeft. Minstens even belangrijk is dat de topicstarter duidelijk is in wat hij/zij reeds gedaan heeft om het probleem zelf op te lossen. Dit voorkomt dat mensen verkeerde inschattingen maken met betrekking tot het probleem :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:08
Je hebt gewoon Nero hoor.

Alleen wordt aan de hand van je serial bepaald of je de simpele (express) versie hebt, of de full.

In Nero Express heb je links-onderin een vraagteken (blauw)
Als je daarop klikt kun je ook een ander serial opgeven.

En daarna heb je gewoon full-nero (mits je dus een geldig volledige-serial hebt)

Als je nu de nieuwste download, update je m gewoon, maar je serial blijft gelijk, dus je behoud nero EXPRESS

Verwijderd

Over welke drive heb je het?
Want je kunt extra software kopen voor sommige merken.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is al opgelost, ik had contact opgenome met Spider.007 en we zijn er achter gekomen dat waneer ik de demo pakket instaleerde van nero dat die me oude regstratie nummer zag waardoor die nero bruning rom 6 niet instaleerde

Na dat ik alles van nero uit me register handmatig heb verwijdert zit nu wel nero bruning rom 6 in het demo pakket. Nu hoef ik me alleen nog te registeren voor het uitgebreid pakket en dat gaat wel lukken ^_^.
Pagina: 1